Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Antagning till OG  (läst 19053 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest5397

  • Gäst
SV: Antagning till OG
« Svar #15 skrivet: 2015-06-07, 21:21:11 »

En presentation om dig själv, indigomaster vore trevligt =) även om du redan har träffat många inom OG-lanet, så var vi ett par st som inte  hade den  möjligheten just den helgen.

Nämn gärna vilka spel du lirar så kanske man ses i dem =), och som letalis skrev, häng med oss på ts, forumet, och efter tag kommer H bytas ut emot T  :thumb
Självklart!
Är det här jag gör det eller har ni en tråd med presentationer?

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
SV: Antagning till OG
« Svar #16 skrivet: 2015-06-07, 21:33:02 »

En presentation om dig själv, indigomaster vore trevligt =) även om du redan har träffat många inom OG-lanet, så var vi ett par st som inte  hade den  möjligheten just den helgen.

Nämn gärna vilka spel du lirar så kanske man ses i dem =), och som letalis skrev, häng med oss på ts, forumet, och efter tag kommer H bytas ut emot T  :thumb
Självklart!
Är det här jag gör det eller har ni en tråd med presentationer?

Här har du forumet för de =)  http://www.oldgents.se/forum/index.php?board=27.0
Dyslexi betyder svåra ord på latin

guest5397

  • Gäst
SV: Antagning till OG
« Svar #17 skrivet: 2015-06-07, 21:33:35 »


En presentation om dig själv, indigomaster vore trevligt =) även om du redan har träffat många inom OG-lanet, så var vi ett par st som inte  hade den  möjligheten just den helgen.

Nämn gärna vilka spel du lirar så kanske man ses i dem =), och som letalis skrev, häng med oss på ts, forumet, och efter tag kommer H bytas ut emot T  :thumb
Självklart!
Är det här jag gör det eller har ni en tråd med presentationer?

Här har du forumet för de =)  http://www.oldgents.se/forum/index.php?board=27.0
Tackitack!

Utloggad Skalis

  • Old Help Desk Guru
  • Administratör
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 214
SV: Antagning till OG
« Svar #18 skrivet: 2015-06-07, 21:49:36 »
Hej.
Är lite förundrad över reglerna här.
Enligt era regler så står det om man vill bli OG medlem så ska man skriva OG:t.
Citerar era regler:
"Organisation

Old Gents Society förkortas =[OG]= och det är den tagg vi använder vid spel.
=[OG:t]= används för trainees, d.v.s. de som försöker bli OG-medlemmar. (:t betyder "trainee")
=[OG:r]= används för de som lämnat oss. (:r betyder "retired")
=[OG:h]= används för våra vänner. (:h betyder "hangaround")"

Jag är ingen hangaround utan strävar efter att bli medlem, så det är enligt mig felaktigt att skriva OG:h.

Någon som kan förklara hur jag ska göra här? Någon som kan nominera mig?
De som kommer ihåg mig från senaste lanet i Tidaholm är det jag som tjatade om min Tesla.  :cartman

Kan ju klargöra att det du citerar är taget ur Om Old Gents vilket är en ren information om hur vi fungerar inom klanen.
Det finns en länk meny under den, Vara med? som beskriver hur man går tillväga för att bli medlem.

Och som alla andra redan har sagt, en presentation, närvaro på ts i spel och forum är en jättebra start oavsett om du blivit nominerad eller inte.
Vid ovisshet, ställ en fråga så kan man slippa det ovissa, men är du dum på riktigt så hjälper det inte att fråga!

guest5397

  • Gäst
SV: Antagning till OG
« Svar #19 skrivet: 2015-06-08, 06:36:24 »

Hej.
Är lite förundrad över reglerna här.
Enligt era regler så står det om man vill bli OG medlem så ska man skriva OG:t.
Citerar era regler:
"Organisation

Old Gents Society förkortas =[OG]= och det är den tagg vi använder vid spel.
=[OG:t]= används för trainees, d.v.s. de som försöker bli OG-medlemmar. (:t betyder "trainee")
=[OG:r]= används för de som lämnat oss. (:r betyder "retired")
=[OG:h]= används för våra vänner. (:h betyder "hangaround")"

Jag är ingen hangaround utan strävar efter att bli medlem, så det är enligt mig felaktigt att skriva OG:h.

Någon som kan förklara hur jag ska göra här? Någon som kan nominera mig?
De som kommer ihåg mig från senaste lanet i Tidaholm är det jag som tjatade om min Tesla.  :cartman

Kan ju klargöra att det du citerar är taget ur Om Old Gents vilket är en ren information om hur vi fungerar inom klanen.
Det finns en länk meny under den, Vara med? som beskriver hur man går tillväga för att bli medlem.

Och som alla andra redan har sagt, en presentation, närvaro på ts i spel och forum är en jättebra start oavsett om du blivit nominerad eller inte.
Tack Skalis!

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Antagning till OG
« Svar #20 skrivet: 2015-06-09, 14:19:22 »
Själv fick jag vänta ungefär ett halvår innan någon ens pratade med mig på TS. Sen fick jag vänta ytterligare ett par tre år innan OGt status, och i samband med det så började man väl höra ett och annat grymtande, några suckar och en hel del rapar som bekräftelse på att de andra uppfattade att jag iaf satt med i TS.

Därefter det var det väl en väntetid på sju, åtta år har jag för mig innan Hazard lät mig bli fullvärdig OG. Först skulle han dock ha ett par plattor öl, några liter whisky, hälften av min gamla samling av Biffen och Bananen, plus att jag måsta putsa hans skor.

Så jo, det är lite trögt i den här delen av internetet ibland...

Utloggad Ceder

  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 808
  • Ninjalooter
    • http://www.vet.inte.nån.nu
SV: Antagning till OG
« Svar #21 skrivet: 2015-06-09, 14:23:49 »
Vafaaan DH.. Är du fullvärdig OG? ;)

guest5397

  • Gäst
SV: Antagning till OG
« Svar #22 skrivet: 2015-06-09, 15:13:50 »

Själv fick jag vänta ungefär ett halvår innan någon ens pratade med mig på TS. Sen fick jag vänta ytterligare ett par tre år innan OGt status, och i samband med det så började man väl höra ett och annat grymtande, några suckar och en hel del rapar som bekräftelse på att de andra uppfattade att jag iaf satt med i TS.

Därefter det var det väl en väntetid på sju, åtta år har jag för mig innan Hazard lät mig bli fullvärdig OG. Först skulle han dock ha ett par plattor öl, några liter whisky, hälften av min gamla samling av Biffen och Bananen, plus att jag måsta putsa hans skor.

Så jo, det är lite trögt i den här delen av internetet ibland...
Får väl lasta teslan full med öl/vin/sprit/spel/datorer för att skynda på processen. =)
Sitter på ts nu varje dag och snackar lite.

Utloggad ZaNt0s

  • =[OG]=Medlem
  • Börjat gymnasiet
  • ***
  • Antal inlägg: 113
SV: Antagning till OG
« Svar #23 skrivet: 2015-06-10, 10:27:48 »
Hur det än är så är det ju så att den som väntar på något gott blir ju aldrig fet heller :P Sitter själv med OG:t titeln och inväntar Dagen-D om man ska få radera T från titeln eller inte ;)

Utloggad rav

  • aka Ravage
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 234
  • Rock on!
SV: Antagning till OG
« Svar #24 skrivet: 2015-06-10, 18:58:44 »
Umgås och ha kul bara.
Fixera inte så mycket taggen, det innebär endå bara att ni blir ollade i nacken av DD på alla framtida lan. ;)

guest5397

  • Gäst
SV: Antagning till OG
« Svar #25 skrivet: 2015-06-10, 20:47:30 »

Umgås och ha kul bara.
Fixera inte så mycket taggen, det innebär endå bara att ni blir ollade i nacken av DD på alla framtida lan. ;)
Hehe, har kanske redan hänt när man låg och sov.

Utloggad Reloada

  • *ADIH*
  • =[OG]=Medlem
  • Blöter blöjan
  • *
  • Antal inlägg: 17
SV: Antagning till OG
« Svar #26 skrivet: 2017-09-02, 16:19:32 »
Tjena Allihopa!

jag lämnar här med in min ansökan för att gå med i OG  :banana
DD frågade ju nyss om jag hade ansökt så detta får bli min ansökan.
Mitt namn är Robin och kallas online Reloada, spelar det mesta men nyligen har det blivit mestadels PUBG, Empyrion och Wildland.
Varit med på VCL 2 år i rad och sandviken 2017  :drink
Lirat mest med Bråthen med också med lite blandat folk i olika spel.

Ses på TS och IRL på lanen!
"Don't force it; get a larger hammer." - Murphy's Law
"If the facts do not conform to the theory, they must be disposed of." - Murphy's Law
https://ghostreconnetwork.ubi.com/signature/PC/1f8a342f-af60-4a73-a98d-486edb87b339.jpg

Utloggad Looser

  • =[OG]=Medlem
  • Phantom of the forum
  • ******
  • Antal inlägg: 8 427
  • Old Bamba
SV: Antagning till OG
« Svar #27 skrivet: 2017-09-05, 22:02:25 »
Du har varit med på tre lan och ändå inte blivit bortskrämd. Då kanske du passar in bland oss andra galningar.  :D 
Loosers dont have time to whine
We allways get killed first

 

Senaste inlägg