Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Cartman måste ut och sabotera, nån natt...  (läst 6233 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest3

  • Gäst
Cartman måste ut och sabotera, nån natt...
« skrivet: 2006-12-31, 14:07:12 »
Så har det hänt. Olyckan och det bedrövliga i det populistiska samhälle man fötts i.
Jag skäms över att tillhöra människosläktet.
Jag kan inget annat än att krypa ihop i ett hörn och planera min hämnd.
Men hur? Och när?

Vad har jag gjort för att förtjäna detta straff mot hela mänskligheten. Hellre att himlen radade ner i mitt vardagsrum. Snälla, hjälp mig!

Vad har då hänt frågar ni er?
En rondellhund har placerats i rondellen utanför mitt köksfönster. Den är asful.

:cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry

Utloggad tussilago

  • Youngblood
  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 972
SV: Cartman måste ut och sabotera, nån natt...
« Svar #1 skrivet: 2006-12-31, 14:41:01 »
Vi hade en rondellhund här förut som sedan växte till två hundar, som sedan blev en hund och en kanin, som sedan byttes ut till två kaniner och som slutligen bara försvann. Antingen härdar du ut eller så går du ut mitt i natten och sågar hunden mitt i tu! ;)
I was born for the storm, and a calm does not suit me.

guest311

  • Gäst
SV: Cartman måste ut och sabotera, nån natt...
« Svar #2 skrivet: 2006-12-31, 14:45:12 »
Rondellhundar måste ses som en kulturell utvecklingsprocess i den strävan Ernst Billgren ger uttryck för i den eminenta tidskriften "Vi i Vasastan". Enligt Billgren kommer alla att vara konstnärer 2057 och tänk vad underbart många rondell, trottoar, hiss - hundar, katter och porrstjärnor i allehanda upptänkliga material vi kommer att ha att snubbla över då.

mitt förslag:

Prickskjut den med nyårsraketer och gör den till nån slags kvarterets Laika Fuglesang...

Se det som din medborgerliga plikt!

guest628

  • Gäst
SV: Cartman måste ut och sabotera, nån natt...
« Svar #3 skrivet: 2006-12-31, 14:47:43 »
 :lolabove

Helt klart sabotera den med nyårsraketer!  :D

guest371

  • Gäst
SV: Cartman måste ut och sabotera, nån natt...
« Svar #4 skrivet: 2006-12-31, 15:12:50 »
va fan är en rondellhund? och vad är den gjord av?

Utloggad Ruskprick

  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 241

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Cartman måste ut och sabotera, nån natt...
« Svar #6 skrivet: 2006-12-31, 18:17:13 »
Vi fick en sån styggelse hit till obygden också. Nån klurifax snickrade ihop en kopia i trä och satte ihop den med den första, så att det såg ut som de parade sig. :)

Utloggad Cruentus

  • 30-årskris
  • ****
  • Antal inlägg: 213
SV: Cartman måste ut och sabotera, nån natt...
« Svar #7 skrivet: 2007-01-01, 03:28:42 »
Såg just en rondelldrake här i Väsby, riktigt snygg, ett drakhuvud som kom upp ur marken och sprutade eld...
Måste visa den för ungarna.

Utloggad Airam

  • Old Genta
  • Global moderator
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 304
SV: Cartman måste ut och sabotera, nån natt...
« Svar #8 skrivet: 2007-01-01, 04:12:37 »
Här i gävletrakten har vi massor av rondellhundar. Dels en direkt när man kommer in i gävle, en i varje rondell för att ta sig till köpcentrat strax utanför samt ytterligare några väl inne i sandviken. Är ju hur kul som helst!

Utloggad Loophole

  • Old Drugdealer
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 929
SV: Cartman måste ut och sabotera, nån natt...
« Svar #9 skrivet: 2007-01-01, 09:10:15 »
Rondellhundar måste ses som en kulturell utvecklingsprocess i den strävan Ernst Billgren ger uttryck för i den eminenta tidskriften "Vi i Vasastan". Enligt Billgren kommer alla att vara konstnärer 2057 och tänk vad underbart många rondell, trottoar, hiss - hundar, katter och porrstjärnor i allehanda upptänkliga material vi kommer att ha att snubbla över då.

mitt förslag:

Prickskjut den med nyårsraketer och gör den till nån slags kvarterets Laika Fuglesang...

Se det som din medborgerliga plikt!

:stupid
Eagles may soar, but weasels dont get sucked into jetengines


A bullet may have your name on it, but a grenade is adressed "to whom it may concern".

Everything happens for a reason. But sometimes that reason is that you are stupid and make bad decisions.

Utloggad hinken

  • Very Old Bucket
  • =[OG]=Medlem
  • Going post(al)
  • *****
  • Antal inlägg: 4 492
SV: Cartman måste ut och sabotera, nån natt...
« Svar #10 skrivet: 2007-01-01, 12:02:13 »
I en minirondell i Tidaholm satt inte för så länge sedan en skyltdocka och drack en parasolldrink i en brassestol. Tror en lastbil från Marbodal körde över den. Rondellerna är så små att chaffisarna struntar i dem
:)

Utloggad Airam

  • Old Genta
  • Global moderator
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 304
SV: Cartman måste ut och sabotera, nån natt...
« Svar #11 skrivet: 2007-01-01, 12:49:52 »
 :lolabove
Vilken klockren idé att genomföra. Måste ha sett hur kul ut som helst när han satt där... :)

guest325

  • Gäst
SV: Cartman måste ut och sabotera, nån natt...
« Svar #12 skrivet: 2007-01-01, 18:42:57 »
Så har det hänt. Olyckan och det bedrövliga i det populistiska samhälle man fötts i.
Jag skäms över att tillhöra människosläktet.
Jag kan inget annat än att krypa ihop i ett hörn och planera min hämnd.
Men hur? Och när?

Vad har jag gjort för att förtjäna detta straff mot hela mänskligheten. Hellre att himlen radade ner i mitt vardagsrum. Snälla, hjälp mig!

Vad har då hänt frågar ni er?
En rondellhund har placerats i rondellen utanför mitt köksfönster. Den är asful.

:cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry

Motorsåg?
Slägga?
Yxa?
Eller bara dränk in den i bensin och bränn den.
Vi har en eller två såna här också...o än lever dom.
(Nä jag uppmanar inte till brott, absolut inte)

Utloggad MooseMan

  • Old Misconnection
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 188
SV: Cartman måste ut och sabotera, nån natt...
« Svar #13 skrivet: 2007-01-01, 19:48:36 »
i våran rondell nedanför oss så stog det en rondellhund... jag skulle "fixa" den men den var gjord av stålrör... så jag fick se mej besegrad...

guest1327

  • Gäst
SV: Cartman måste ut och sabotera, nån natt...
« Svar #14 skrivet: 2007-01-01, 19:56:33 »
Här i gävletrakten har vi massor av rondellhundar. Dels en direkt när man kommer in i gävle, en i varje rondell för att ta sig till köpcentrat strax utanför samt ytterligare några väl inne i sandviken. Är ju hur kul som helst!
Va fasen,, Har ni inte en VIGGEN (flygplanetalltså) i en rondell?  Räcker inte det ?



 

Senaste inlägg