Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: To Be continued  (läst 5985 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Foppa

  • =[OG]=Medlem
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 534
SV: To Be continued
« Svar #15 skrivet: 2013-10-15, 23:16:57 »
Självklart! :thumb

Inte säker på hur mycket jag kommer spela vid release dock.  :cartman
:stupid

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
SV: To Be continued
« Svar #16 skrivet: 2013-10-16, 10:46:56 »
Beställt BF4 plus alla kommande tillägg!
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

Utloggad Ady

  • =[OG]=Medlem
  • 50-årskris
  • ****
  • Antal inlägg: 345
SV: To Be continued
« Svar #17 skrivet: 2013-10-16, 11:53:08 »
Beställt BF4 plus alla kommande tillägg!

+1

Utloggad hinken

  • Very Old Bucket
  • =[OG]=Medlem
  • Going post(al)
  • *****
  • Antal inlägg: 4 492
SV: To Be continued
« Svar #18 skrivet: 2013-10-16, 20:20:38 »
Ska man avinstallera betan nu? eller låta den vara kvar och sedan patcha(?) till fullversionen?

guest4096

  • Gäst
SV: To Be continued
« Svar #19 skrivet: 2013-10-16, 22:23:45 »
Ska man avinstallera betan nu? eller låta den vara kvar och sedan patcha(?) till fullversionen?

Har för mej att 3:an lånade filer från betan, för att minimera nedladdnings tid.

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
SV: To Be continued
« Svar #20 skrivet: 2013-10-16, 22:37:35 »
Självklart!  :supporter

Varenda fredag är ju uppbokad nu med BF4 i November  :D :D :thumb :drink :pistols
Dyslexi betyder svåra ord på latin

guest4096

  • Gäst
SV: To Be continued
« Svar #21 skrivet: 2013-10-17, 01:43:16 »
Nope, köper inte BF4...


Gryymmmt positivt anslag JRT!!!!! Varför säger du inte istället att du tiggt till dig det från en vän som jobbar på DICE? Lite.eeeehhh......POSITIVARE?!?!?!?  :banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana

DD

JA, jag har alltid betalt för mina licenser även om jag fått....dom har jag gett bort!!!

Tigger aldrig till mej något, grabben.

Min dator orkar inte med BF4 - tyvärr, men det finns andra spel som är POSITIVARE?!?!?!?

guest4096

  • Gäst
SV: To Be continued
« Svar #22 skrivet: 2013-10-17, 01:48:46 »
Nope, köper inte BF4...


Gryymmmt positivt anslag JRT!!!!! Varför säger du inte istället att du tiggt till dig det från en vän som jobbar på DICE? Lite.eeeehhh......POSITIVARE?!?!?!?  :banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana

DD

JA, jag har alltid betalt för mina licenser även om jag fått....dom har jag gett bort!!!

Hihi JRT, så du får det att låta som du vägrar köpa spelet av okänd anledning, när du egentligen tänkt spela BF4 på en gratislicens? Ägd? Fniss!  :D

Och svar på frågan är såklart att jag kommer spela BF4 när spelet släpps, det är ju skitbra!

Varför är gratis så fel, fattar som vanligt noll - kommer att tänka på den Svenska folksjukdomen, vad den nu kallas.
Skall sanningen fram så har jag inte dator att driva BF4, lägger kanske till ett fniss! där :D

 

Senaste inlägg