Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Försöka köra en Normal Siege of Orgrimmar med AK/OGs Allygubbar?  (läst 1965 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Carl/Urr

  • loothog
  • Trimmar moppen
  • **
  • Antal inlägg: 95
Hej, jag vet inte om det undgått någon men genom att döda sista bossen i Siege of orgrimmar på normal eller högre svårighetsgrad, kan man få ett Heirloom-vapen som räcker mellan lvl. 90-100 som alltså skalar med leveln man är och är account bound. Har vi vad som krävs för detta? Jag tror vi i genomsnitt måste ligga på en ilvl runt 520-530 för att ha en chans.

Ett annat dyrare alternativ som jag själv har genomfört är att köpa en Garrosh HC-kill (kostar mellan 10-15k på outland) och få ett något bättre heirloomvapen.

Går man in med en mage/warlock så droppar en stav (100% chans) som man i princip kan använda på samtliga casters (5 karaktärer alltså) för att levla.
"Det löser sig, sa han som sket i vasken"

Utloggad Elvir

  • Spädbarn
  • *
  • Antal inlägg: 9
Tjenix!!

Tycker att det låter som en lysande ide! Har kört normal å den är banne mig lättare än lfr förutom att man inte helt kan undvika taktiker! tror itmlvl kan vara lite lägre än så typ 510 utan problem

Skit samma om vi klarar det, kan va roligt med wipe-fest ala AK!
har flera gubbar som är gearade så ställer upp med vad som behövs
 men bäst itmlvl har jag på forrsa(Prot/retri) 552 itemlvl :thumb


Utloggad Kemo

  • WoW:are
  • Moderator
  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 472
Jag är på.. kommer dock vara frånvarande en hel vecka framöver. Men sen så är det nog intressant att testa det för min del.
WoW Officer Outland AK
Zachim / Kemo / Thingol

Argent Dawn
Curul / Sarakiel

/Tobias Emdebrant

 

Senaste inlägg