Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Airam och Grönis försvinner  (läst 5204 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Airam

  • Old Genta
  • Global moderator
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 304
Airam och Grönis försvinner
« skrivet: 2006-11-17, 09:01:17 »
Vi funderat väldigt länge på detta och nu genomför vi det.

Idag åker vi till Thailand på två veckor... så ni kommer troligen inte se våra ambitiösa, underbara, roliga och [lägg in valfritt positivt ord här] inlägg lika ofta som ni är vana med. Istället ska vi sola, bada, snorkla, äta god mat och uppleva en helt ny kultur.

Jag byter dessutom avatar under den här tiden så att de som känner sig kalla och frusna här hemma i snöblasket ska kunna känna lite extra värme... är jag inte snäll så säg? :)

guest253

  • Gäst
SV: Airam och Grönis försvinner
« Svar #1 skrivet: 2006-11-17, 09:02:18 »
:rythm :cry


Edit: Blev visst cartmansmilyn istället för rythmen. Fixat.

Utloggad Loophole

  • Old Drugdealer
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 929
SV: Airam och Grönis försvinner
« Svar #2 skrivet: 2006-11-17, 09:25:28 »
 :drink Ha det så gott (och jag vågar misstänka att vi får ett litet gästspel från ett nätcafe under tiden ;))
Eagles may soar, but weasels dont get sucked into jetengines


A bullet may have your name on it, but a grenade is adressed "to whom it may concern".

Everything happens for a reason. But sometimes that reason is that you are stupid and make bad decisions.

guest221

  • Gäst
SV: Airam och Grönis försvinner
« Svar #3 skrivet: 2006-11-17, 09:26:28 »
Trevlig resa.  :thumb

Utloggad Johnny Hazard

  • =[OG]=Medlem
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 040
  • - TK? Men du hade ju fel kläder!
SV: Airam och Grönis försvinner
« Svar #4 skrivet: 2006-11-17, 09:46:32 »

Äsch det kommer säkert att regna!

Ur led är vädret, t.ex. har man det kallaste vädret i Australien på över hundra år och det snöar och eländast.

Jag tror vi kommer få 25 grader varmt och strålande :sun i nästa vecka och fram till Jul, så åk ni bara! JAG är INTE avis!!!!!!!!





:cry


"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
"My Big Fat Excuse is on cooldown!"

Utloggad Looser

  • =[OG]=Medlem
  • Phantom of the forum
  • ******
  • Antal inlägg: 8 427
  • Old Bamba
SV: Airam och Grönis försvinner
« Svar #5 skrivet: 2006-11-17, 11:22:21 »
Ha det så skönt i monsunregnet
Loosers dont have time to whine
We allways get killed first

Utloggad RythmDivine

  • Fucking Legend
  • Posting predator
  • *****
  • Antal inlägg: 4 907
  • =[OG]= For life
SV: Airam och Grönis försvinner
« Svar #6 skrivet: 2006-11-17, 11:46:26 »
have fun!

Utloggad Frankman

  • Old Wife
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 158
SV: Airam och Grönis försvinner
« Svar #7 skrivet: 2006-11-17, 18:48:17 »
Ha det så mysigt! Det kommer säkert att bli kanon.
Där kan det knappast bli annat.

Glöm inte att prova den starka men delikata soppan "tom yum goong".
Jag brukar äta den som förrätt.

 :supporter
Insikt före åsikt!

guest841

  • Gäst
SV: Airam och Grönis försvinner
« Svar #8 skrivet: 2006-11-17, 19:47:10 »
Har en trevlig resa!!

Hoppas ni dela med er av lite fina semesterbilder till oss som fick stanna kvar här hemma!!

/Lisa

guest3

  • Gäst
SV: Airam och Grönis försvinner
« Svar #9 skrivet: 2006-11-18, 12:46:46 »
Hoppas ni får urtråkigt och längtar hem till OG. ;)

Min farsa fick en ångestattack i helgen efter att ha kommit hem till regn-köld-Sverige efter 3 veckor i ett 25-gradigt Spanien.
Kan jag inte förstå. :hm

Utloggad MooseMan

  • Old Misconnection
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 188
SV: Airam och Grönis försvinner
« Svar #10 skrivet: 2006-11-18, 13:07:36 »
Kan LG ta o skriva in i reglerna nu att en OG-reser aldrig ensam... Hela Klanen eller inte alls...

Se så... FIXA !!! :rythm

Vill Oxo Till THAILAND !!!!!! :pistols :cry

Utloggad Airam

  • Old Genta
  • Global moderator
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 304
SV: Airam och Grönis försvinner
« Svar #11 skrivet: 2006-11-18, 15:40:22 »
Forsta rapporten: det har regnat forsta dagen. Fast det var inte forren pa kvallen och det var riktigt skont att fa bort det kvalmiga i luften. Vi har redan hunnit med att bada i det kristallblaa havet och kanna den fina sanden mellan taarna.

Olen ar pinsamt billig och god. Till och med jag (Airam) kan dricka den utan att knorra. For den som vill folja var resa battre... ga in pa www.resedagboken.se och leta reda pa jensofia sa star det mera dar. Bland annat om varan trakiga start pa resan.

 :kiss  :cheers  :drink  :buddy  :hi

guest20

  • Gäst
SV: Airam och Grönis försvinner
« Svar #12 skrivet: 2006-11-18, 16:29:23 »
Äh! Sol? Bada? Äh! Strunt! :)

Nu åker jag iväg till globen.
En plats framför Steve Harris är reserverad till mig  :bow :hella

WIHOOOOOOOOOOOOOO

guest1327

  • Gäst
SV: Airam och Grönis försvinner
« Svar #13 skrivet: 2006-11-18, 23:25:55 »
VADÅ? jag dyster?    nääääe. inte alls avis. LOVA mig en sak bara. HÖR ni muller/känner skakningar i marken så GÅ upp i bergen för tusan,,,, Jag hade mina grannar i katatrofen när den hände, och innan Lars Ramqvist fått fingrarna ur röven på Göran Person så hade jag redan då, ringt på grannens mobil. dessvärre låg mobilen och flöt någonstans, menm jag var envis och efter 2 dagar hade jag fått tag i dem..... NÅ  deet jag vill är att när ni ser att vattnet försvinner så SPRINGER ni åt andra hållet... och Hälsa Jesper Haglund (med flickvän som fyller 40) som sitter på samma plan som ni(tror jag)

Utloggad Airam

  • Old Genta
  • Global moderator
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 304
SV: Airam och Grönis försvinner
« Svar #14 skrivet: 2006-11-20, 14:03:29 »
Hmm... den där soppan tror jag att vi hoppar. Vi har fått veta den ytterst bistra vägen att vi ska vara oerhört försiktig med vad vi äter.  :puke

Första dagen åt vi sallad respektive friterad fisk och åkte på nån skit som gjorde att vi först idag kan börja njuta av allt här nere. (Hur kommer det sig att när man åker till Grekland, då ska de där koltabletterna med. Men när man åker hit, då glömmer man dom?)

När det gäller vattnet så kan jag säga att det är ruskigt starka underströmmar nära stranden. Så iallafall jag är smått försiktig när jag badar. De har numera även märkt ut en "tsunamiväg" som leder upp till bergen så numera är det bara att följa skyltarna.

Hoppas annars att ni har det bra och att ni knivar DD åt oss...  :tease

guest628

  • Gäst
SV: Airam och Grönis försvinner
« Svar #15 skrivet: 2006-11-20, 21:00:32 »
När jag var där med mina föräldrar sa pappa jämt att vi skulle gå ut och äta på smågatorna, så det gjorde vi också 9/10 och den sista gången åt vi på hotellet och vi fick alla i oss någon slags röra inte speciellt god eller nyttig för den delen! Tur var dock att det var sista kvällen och vi blev alla magsjuka efter flygresan hem! Så efter mina erfarenheter så ska det vara lugnt att äta på alla smågatukök som serverar thaimat och ingen västerlänsk mat!
Undvik allt med grädde och dylikt som kan vara svårt att förvara ;).

Ett måste är att åka på snorklingstur!

Ha det så Wunderbart!  :banana

guest1327

  • Gäst
SV: Airam och Grönis försvinner
« Svar #16 skrivet: 2006-11-20, 21:56:25 »
VA fanken,, ÄR ni redan där!  Jag kan tänka mig monsunregn och mosquitos ah allt annat oknytt... FY va tarvligt att ha det bra när jag mår som en (infoga valfritt okvädes uttryck här)  Det märks väl inte alls att jag är LITE avis va ?   Så då var inte Jeppe med på erat plan han kommer till helgen... Hälsa till honom...  (som om ni känner alla där borta)

SINGH ölen är väldans god, se bara till att hålla Grönis borta mesta delen av dagen från dem, för de är lömska i värmen

OCH dricker ni whiskey så se till att ni känner igen ettiketten på flaskan,,    (det är dock ingen garanti att det inte smakar flygbränsle) (jag har druckit Johnny Walker, där och det földe med enm vit käpp, så jag blev misstänksam och hällde ut den i en blomma,, den dog ganska snabbt)     


HA DET BRA NU......................................................  FY VAD JAG E AVIS-............'
)

 

Senaste inlägg