Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: www.thercrims.com  (läst 4289 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Airam

  • Old Genta
  • Global moderator
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 304
www.thercrims.com
« skrivet: 2007-03-17, 18:16:48 »
Är det nån av er som spelar The Crims? En ny spelomgång har precis börjat och den kommer att hålla på till maj.

Man är kriminell och lever i den undre världen med allt vad det innebär. Rätt så roande när man väl har kommit in i det.

guest1519

  • Gäst
SV: www.thercrims.com
« Svar #1 skrivet: 2007-05-13, 15:21:53 »
Då har man anmält sig....verkar intressant men jag får låta det gå några dagar innan jag vet....

Utloggad Ruskprick

  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 241
SV: www.thercrims.com
« Svar #2 skrivet: 2007-05-13, 15:29:38 »
Hur hinner du Airam? :hm Travian tar ju all tid för mig, mitt stackars hattrick lag har inte fått mycket kärlek på sistone.

guest168

  • Gäst
SV: www.thercrims.com
« Svar #3 skrivet: 2007-05-13, 15:38:15 »
Hur hinner du Airam? :hm Travian tar ju all tid för mig, mitt stackars hattrick lag har inte fått mycket kärlek på sistone.

I mitt Windows exemplar kan man köra med flera fönster samtidigt  :tease

 
Dina 1 matcher
 Vikings FF - Ingared United (81 minuter spelade)  1 - 0 
Väderförutsättningarna var skapliga för fotboll och på Arena Birka hade 19169 åskådare slutit upp.  Vikings hade bestämt sig för ett 3-4-3-upplägg. Följande hade fått förtroendet: Yousef - Oray, Satılmış, Orakçı - Gripenen, Plaza, Martins dos Sant, Górski - Greenane, Agostino, Amaral.

Ingared hade bestämt sig för ett 5-3-2-upplägg. Följande hade fått förtroendet: Johannessen - Brummelhuis, Ankerstjerne, Paffen, Lama, Caruso - Kirjavainen, Gerlofsma, Kleeb - Overste, Casals.

Att använda sig av kontringar var dagens strategiska val för Ingared. Ingared vände spelet blixtsnabbt i en kontring, men motståndarmålvakten var snabbt ute och stötte bollen till inkast framför fötterna på Gysbert Overste.  Den 25:e minuten bjöd på en jättechans för Vikings att ta ledningen, efter att ett bra inspel från högerkanten nått Ángel David Agostino som var ensam med målvakten. Han chippade dock bollen på fel sida om stolpen.  Försvaret i Ingared skickade en lyra fram i mitten efter en vacker kontring, men Esa Kirjavainens avslut möttes av målvaktens utsträckta händer.  Nil Casals i Ingared tilldelades efter 36 minuter gult kort för osportsligt uppträdande.  I den 41:e minuten fick Czesław Górski i Vikings gult kort när han gick med dobbarna före in i en duell.  Det stod 0 - 0 i pausvilan.  Halvleken tillhörde Vikings, som kontrollerade bollen 82 procent av tiden.

Hela publiken sjöng Ali Orays namn när hans mål, efter ett centralt anfall i den 78:e minuten, gav Vikings ledningen med 1 - 0.   
 

Utloggad Airam

  • Old Genta
  • Global moderator
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 304
SV: www.thercrims.com
« Svar #4 skrivet: 2007-05-14, 09:23:04 »
Hur hinner du Airam? :hm Travian tar ju all tid för mig, mitt stackars hattrick lag har inte fått mycket kärlek på sistone.

Kan säga att jag har lagt ner thecrims. Det var kul till en början men när man sen konstant hamnade på kåken och därmed inte kunde göra något på typ 2 dygn så lessnade jag ur.

 

Senaste inlägg