Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: OG RvS Map Pack 2.04 klart!  (läst 13151 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest25

  • Gäst
OG RvS Map Pack 2.04 klart!
« Svar #30 skrivet: 2004-01-09, 11:41:57 »
Tack för den förklaringen ...  :thumb

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • Moderator
  • Guru of spam
  • *****
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
OG RvS Map Pack 2.04 klart!
« Svar #31 skrivet: 2004-01-09, 12:41:43 »
Citat från: Johnny Hazard
Det jag ville ha sagt det är lätt att risa men ej att rosa. Sen finns det inte så många bra kartor där ute. Dessa var de bästa jag kunde hitta av nästa 50 st jag tankat ned. Resten är TDM av nått slag eller redan med i de tidiage map packsen.

Jag för min del vill ha omväxling och om man ska vara pettig så skulle jag högst godkännt 10% av de kartor som finns ute. Och då hade vi kanske bara en 10 st olika att spela.

Men jag står kvar vid mitt beslut, map packs kan nån annan få fixa i framtiden. Jag har tappat lusten iaf.


Ämen ger du upp nu? Vi är ju inte klara. Jag trodde vi skulle spela igenom, prata om och sedan kompilera ihop en pack på 15-20 kartor  -en "best of" om man så vill.

Jag vill ha fler kvällar så att vi hinner gå igenom alla kartona för jag kan ju inte risa eller rosa något som jag inte ens är klarspelad med?

Nu när du har fått kläm på installationsprogget och allt. Skriv en handledning på hur du har gjort så kan väl jag ta över arbetet i så fall. Klagomålen jag hörde var ju riktade mot kartorna och inget annat och man måste väl få testa kartan innan man kan tycka?

Utloggad Johnny Hazard

  • =[OG]=Medlem
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 040
  • - TK? Men du hade ju fel kläder!
OG RvS Map Pack 2.04 klart!
« Svar #32 skrivet: 2004-04-05, 13:55:37 »
LOL läser lite bakåt och ser hur stressad man blir av att packa paket .. blir nästan sugen på att göra en ny snart! ;)

 :innocent


"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
"My Big Fat Excuse is on cooldown!"

 

Senaste inlägg