Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Warhammer online  (läst 21315 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.


Utloggad Loophole

  • Old Drugdealer
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 929
SV: Warhammer online
« Svar #76 skrivet: 2008-09-02, 19:53:44 »
:eek

Har bara hunnit se den första videon om Reikland, det ser mycket bra ut.

MEN, om det där var från soundtracket kommer jag aldrig att höra någon ambience alls, då min musikvolym kommer att vara maxad! Otroligt bra!
Eagles may soar, but weasels dont get sucked into jetengines


A bullet may have your name on it, but a grenade is adressed "to whom it may concern".

Everything happens for a reason. But sometimes that reason is that you are stupid and make bad decisions.

guest1327

  • Gäst
SV: Warhammer online
« Svar #77 skrivet: 2008-09-02, 20:11:37 »
Nu är ni så där entusiastiska igen :)  Själv gillade jag inte alls Warhammer, under beta tiden..  Antar att det blir som de övriga spelen,,   Själv tänker jag INTE spela Warhammer, då mina förväntingar inte infriades alls.

Utloggad Loophole

  • Old Drugdealer
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 929
SV: Warhammer online
« Svar #78 skrivet: 2008-09-02, 21:08:15 »
Så må det mycket väl vara. VG har jag inte spelat alls, och jag var mycket entusastisk till AoC... Nu gäller det att blicka framåt mot nya djärva mål. Heaven or Hell? ;)
Eagles may soar, but weasels dont get sucked into jetengines


A bullet may have your name on it, but a grenade is adressed "to whom it may concern".

Everything happens for a reason. But sometimes that reason is that you are stupid and make bad decisions.

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Warhammer online
« Svar #79 skrivet: 2008-09-02, 22:42:10 »
Antar att det blir som de övriga spelen

Allt är Prunis fel!  :rythm ;)

Psst! Vanguard är idag ett mycket bra spel, och blir kontinuerligt bättre. Ni som spelade under de första månaderna, skillnaden är som natt o dag, bara så ni vet!

guest1327

  • Gäst
SV: Warhammer online
« Svar #80 skrivet: 2008-09-03, 23:01:52 »
Och när spelade du VG senast ?   hehehe

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • Moderator
  • Guru of spam
  • *****
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: Warhammer online
« Svar #81 skrivet: 2008-09-04, 10:39:16 »
Det är inte så mycket att det är nya spel och att vi blir förblindade och entusiastiska det handlar om - Vad jag vill och vad jag letar efter är ett spel där så många som möjligt av mina vänner i OG kan samlas. Jag vill kunna spela ett spel där det alltid är minst ett dussin gillesmedlemmar påloggade. Jag vill att det ska vara som under WoWs storhetstid - En jäkla massa sköna människor påloggade som jag kan umgås och gruppa med.

Det är inget fel på VG, det är inget fel på AoC eller på EQ2 heller för den delen. Men det känns kanske bakvänt att jag loggar på i Vanguard och inte har en enda som jag känner att spela med. Jag vill att det ska vara 30 andra OG inne på den servern och jag vill inte behöva joina ett annat gille som jag var tvungen i EQ2. Så av alla de spelen som vi startat upp efter WoW och sen släppt är det inget som jag tyckt varit direkt dåligt, utan bristen på en ordentligt OG-spelarbas har gjort att det kännts trist att spela.

Självklart måste ett spel uppfylla vissa kriterier vad gäller spelglädje, innehåll och presentation, men det viktigaste för mig är att vi kan få med en tillräckligt stor spelarbas bestående av OG - Annars kunde jag ju spela med andra gillen. I AoC har vi tex. tisdags-pvp som är riktigt skoj. Där är vi minst sex personer som träffas och mördar och lemlästar under tokroliga former.

Så därför är jag igång igen. Därför envisas jag. Därför försöker jag med morot och piska samla så många som möjligt av mina kära OG-kamrater i ett spel, så att vi kan ha kul tillsammans i en hemtrevlig och otvungen miljö. Så att vi kan sitta på jobbet och längta tills vi kan logga på, dra ihop en grupp och tok-wipa i en dungeon och ha askul när vi gör det. Det är dessutom min fasta övertygelse att det spel som har störst chans att infria denna önskan hitills är just Warhammer. Allt kan inte vara perfekt med ett spel när det släpps och alla kan inte fullkomligt älska alla spel, men om bara viljan att träffas under en enad flagga finns lovar jag att de flesta kan hitta något att tycka om i Warhammer.
« Senast ändrad: 2008-09-04, 10:42:49 by Pruneboy »

Utloggad Tahlanos

  • Gameoholic
  • =[OG]=Medlem
  • Posting predator
  • *****
  • Antal inlägg: 4 698
  • mmm.....
    • OG
SV: Warhammer online
« Svar #82 skrivet: 2008-09-04, 10:46:07 »
:kiss
AVAST CLEARED !

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Warhammer online
« Svar #83 skrivet: 2008-09-04, 11:38:41 »
Och när spelade du VG senast ?   hehehe

I juli! De har ju gratismånader lite då och då för alla avhoppare. :)

Utloggad Crashman

  • Global moderator
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 506
    • http://www.oldgents.com
SV: Warhammer online
« Svar #84 skrivet: 2008-09-04, 19:20:54 »
 :bow @ Pruneboy
Den som sitter tillräckligt länge vid flodstranden ser med tiden dom flesta av sina fiender flyta förbi

Utloggad Loophole

  • Old Drugdealer
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 929
SV: Warhammer online
« Svar #85 skrivet: 2008-09-04, 21:21:42 »
The Prune-manifesto :D :goodposting
Eagles may soar, but weasels dont get sucked into jetengines


A bullet may have your name on it, but a grenade is adressed "to whom it may concern".

Everything happens for a reason. But sometimes that reason is that you are stupid and make bad decisions.

Utloggad Looser

  • =[OG]=Medlem
  • Phantom of the forum
  • ******
  • Antal inlägg: 8 427
  • Old Bamba
SV: Warhammer online
« Svar #86 skrivet: 2008-09-05, 10:21:40 »
Jag kan bara instämma i vad prunis skriver. Jag har igentligen inte råd att köpa Warhammer men jag ska försöka eftersom det är det här med att umgås på nätet tillsammans. Nu när jag dessutom har fått klart med försäkringskassan så kanske jag orkar vara med på TS mer.
Loosers dont have time to whine
We allways get killed first

Utloggad MooseMan

  • Old Misconnection
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 188
SV: Warhammer online
« Svar #87 skrivet: 2008-09-11, 17:07:37 »
väntar på mitt ex av splet så ska lilla älgen oxo prova på mmorpg  :door

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • Moderator
  • Guru of spam
  • *****
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: Warhammer online
« Svar #88 skrivet: 2008-09-11, 19:59:19 »
Listan med alla som vann är på väg till discshop nu.

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
SV: Warhammer online
« Svar #89 skrivet: 2008-09-12, 08:40:29 »
Måste säga att efter att ha spelat Conan så är grafiken väldigt urdålig. Men det är ju beta.
Hoppas det blir lite bättre snart.

Har ju bara blivit lvl 3 med min Dark elf.
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

 

Senaste inlägg