Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Borås i HockeyAllsvenskan  (läst 1847 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest3

  • Gäst
Borås i HockeyAllsvenskan
« skrivet: 2007-10-26, 08:59:40 »
Efter ha sett min första match någonsin med Borås i Hockeyallsvenskan blev jag positivt överraskad. Med en strålande målvakt (f.d. AIKare) i Gustav Wesslau och en välrenommerad tränare kan de gå långt.
De spelar ett ganska snabbt och effektivt spel, jämfört med AIK som gärna åker runt och håller puck utan att få till skott på mål.

Domarinsatsen i nämnda match var den bästa under hela denna säsong och det förvånar mig otroligt starkt att Borås tränare gnäller på domaren efter matchen. Och när man läser Borås egen hemsida så låter det som att Borås bara legat i AIKs zon hela matchen och att domaren var urusel. Det är ju helt absurt!!!

Nä, det uppträdandet från en klubb gör att jag nu ratar min uppskattning för detta lag omedelbums. En tränare ska uppträda bättre, och en officiell hemsida ska spegla sanningen, vilket jag tycker AIKs gjorde (som bedömde matchen ganska jämn, med ett visst AIK-övertag).

Borås Hockey ska skämmas för detta. Men spelarna ska ha cred. Och då menar jag INTE de inlånade Frölundaspelarna, utan Borås kontrakterade spelare.

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Borås i HockeyAllsvenskan
« Svar #1 skrivet: 2007-10-26, 10:48:34 »
Borås... det ligger i gnällbältet va?

;)

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
SV: Borås i HockeyAllsvenskan
« Svar #2 skrivet: 2007-10-26, 10:59:06 »
NÄHÄ!!! Vi vill inte ha någä määä däm att göra!!!
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

 

Senaste inlägg