Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: www.oldgents.se vs www.oldgents.com  (läst 6047 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Johnny Hazard

  • =[OG]=Medlem
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 040
  • - TK? Men du hade ju fel kläder!
SV: www.oldgents.se vs www.oldgents.com
« Svar #15 skrivet: 2008-01-16, 23:58:24 »
Ursäkta, men för att vara lite elak: du rättar oss fast du inte vet vad som hänt och varför. Det brukar kallas att man glider in på ett bananskal, och då jag själv är en expert på detta så har jag överseende.

Om vi ska göra en lång historia kort så har en skitsak lett till en himla cirkus och det mesta beror på missförstånd eller ovillja att erkänna att folk kan och får göra misstag och sen har vissa mot och steg tagit för att lösa cituationen och saker har dragits till en ytterlighet som gränsar till vansinne. Klart som fasen att vi andra behöver lätta på trycket. Att vår kamrat bettet sig väldigt okamratligt på gränsen till olagligt enligt min mening, bidrar ju inte till att vårt spammande i denna tråd skulle vara direkt olämplig för det skiter jag högaktningsvis fullständigt i.

Men jag kan lova dig att OG-andan fortlever och frodas. Likt en asfaltsblomma kan den inte utrotas, utan tar istället nya tag.

Timmen är sent och jag orkar inte korrläsa. Hoppas inga ömma tår trampats på av min ev. bryska ton.


"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
"My Big Fat Excuse is on cooldown!"

 

Senaste inlägg