Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Glocalnet - en kafkaesk mardrömshistoria från verkligheten  (läst 10356 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest698

  • Gäst
SV: Glocalnet - en kafkaesk mardrömshistoria från verkligheten
« Svar #30 skrivet: 2008-04-28, 13:27:35 »
När alla andra delar med sig kan väl jag också göra det :)

Jag har BBB och har flyttat och allt utan problem.
Nu kommer jag inte ihåg hur många dagar/veckor det handlade om men allting gick snabbare än vad de sa att det skulle göra och de två gånger jag pratat med support har de varit snabba och hjälpsamma.

Trots allt positivt jag nu sagt bestämde jag mig flör att byta leverantör nyligen.
Den främsta anledningen var att jag kunde få bättre bredband och likvärdig digitaltv från com hem för ett lägre pris än jag hade hos BBB. Jag rinde till BBB för att säga upp mitt abonnemang och fick de väntade frågorna om varför jag ville byta leverantör. Efter att ha förklarat situationen fick jag, också det väntat, ett nytt erbjudande av dem.
jag blöv dock oväntat förvånad (eller var det väntat, hur blir det?) när detta erbjudande inte bara var billigare utan att de dessutom kunde, utan kostnad, justera mitt nuvarande bredband för att efterlikna com hems (bättre upplina). Dessutom fixade de allt detta utan att förlänga bindningstiden.

Jag var väldigt nöjd med detta samtal och nappade givetvis på erbjudandet :)

Edit: typo

 

Senaste inlägg