Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Hej på er.  (läst 2336 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest1664

  • Gäst
Hej på er.
« skrivet: 2008-04-07, 22:43:01 »
Hej, Ja, jag vet inte om detta är den rätta tråden att skriva detta i men jag försöker ändå. Det är så att vi har startat en ny Cod4 del i våran stora klan som ursprungligen lirar BF2142.

Vi är ett gäng killar som inte har världens bästa erfarenhet och skickligheten innom pcw. Det jag undrar är att om ni i [OG] vill ingå ett litet sammarbete med oss genom att ha pcw matcher mot oss så att vi och ni kan träna olika taktiker mm,mm. Det jag i så fall föreslår om ni skulle vilja är att man har några fasta kvällar i veckan eller mindre och möter varandra under samma villkår. Vårat mål är att kunna vara med i turneringar och att i övrigt kunna bli så bra som det bara går, men för det skulle vi behöva lite hjälp från människor utifrån, och det är därför jag skriver detta.

Om ni har funderingar så är ni välkommen att besöka oss på www.afos-gaming.se eller AFOS@quakenet om ni har funderingar på frågor eller om jag är lite otydlig :)

Ja, då återstår det bara för mig att tacka och jag hoppas att ni nappar på detta

Sign/ =AFOS= Dajken,,  Vene, Vini, Vici


Utloggad Enos Pork

  • Old Gent
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 455
  • Snygg kan du vara själv!
SV: Hej på er.
« Svar #1 skrivet: 2008-04-07, 23:04:53 »
Tjena Dajken!

Kul att ni hittat in till vår server och vårat forum  :thumb

Tyvärr lär vi nog inte kunna bemanna en PCW med folk och än mindre ha någon taktik  :cartman
Taktik är inte vår starka sida och att köra en tränings PCW mot ett lag som bara örlar runt som yra höns lär nog inte ge er så mycket.

Men var inte rädda, vi är trots allt ganska skräckinjagande?, för att titta in här och eller på vår server.

Tack för trevlig gejming ikväll  :pistols

Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is; never try.

 

Senaste inlägg