Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Diablo 3  (läst 294141 gånger)

0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad Elunyx

  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 090
SV: Diablo 3
« Svar #450 skrivet: 2012-03-07, 00:04:21 »
Man kan även registrera CD-nycklar på BNet. Sedan ska man kunna installera från nätet.
TERRIBLE, TERRIBLE DAMAGE!!!

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
SV: Diablo 3
« Svar #451 skrivet: 2012-03-07, 11:31:07 »
Man kan även registrera CD-nycklar på BNet. Sedan ska man kunna installera från nätet.

fan vad  gött!! Då blir Diablo2 ikväll. Jag spelade D3 igår, men efter par min känner man att man vill spela mer, men de finns inger mer content springa till. Jag sprang ut på bryggan för bara att kolla om de gick ta sig någonstans. Men icke!!.


Dyslexi betyder svåra ord på latin

Utloggad Ikon

  • Första besöket på Bolaget
  • ***
  • Antal inlägg: 144
    • Fejdlysten
SV: Diablo 3
« Svar #452 skrivet: 2012-03-07, 17:03:25 »
Jag håller på att ta mig uppåt som sorc.

D2 är både helt förstört av alla bottar, samtidigt så liftar jag med i deras spel då jag vill ha xp snabbt. Surt. Verkligen synd att Bliz inte lyckades ta bort dupes åtminstonne i senaste patchen.

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
SV: Diablo 3
« Svar #453 skrivet: 2012-03-08, 10:14:08 »
Vad skoj att vi spela D2 igår :), vad skönt att de fixades igår med mitt D2 digitalt.

Ska bli riktigt skoj i Hell sen, om par dagar. Jag ska bara få upp min gubbe till level 75 =). Funderar kanske spela upp en barb istället =). Vi behöver en tank, då ni spelar Sorcs =9.

Är de fler OGare eller spelare  innom clanen som vill slö lira lite D2 så bara joina oss  :thumb
« Senast ändrad: 2012-03-08, 11:48:14 by baldi »
Dyslexi betyder svåra ord på latin

Utloggad Bråthen

  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 509
  • Old Barista
    • Brôten
SV: Diablo 3
« Svar #454 skrivet: 2012-03-08, 12:25:56 »
Vem vill inte spela D2? :D Får se om jag får lov! Vågar inte säga av vem för då sågar ni mig! :cartman

Håller för övrigt på med D3 BETA och är lite besviken på att DH inte går att köra som melee på något sätt ens. :(

Kommer nog att köra Monk som main istället pga. detta.

Hoppas vi ses i D2 inom kort!
- BattleTag - Bråthen#1401

- WoW -
Arkalos - lvl 85 Mage (Outland)
Asaldor - lvl 60 Paladin (Outland)
Fugglie - lvl 10 Hunter - Just an uggly goblin doing stupid things on RP-server Argent Dawn

- SWToR -
Bråten is scattered all over the galaxy ATM! :)

Utloggad Bustacruz

  • AKA Deathartas
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 806
SV: Diablo 3
« Svar #455 skrivet: 2012-03-08, 18:16:39 »
Vem vill inte spela D2? :D Får se om jag får lov! Vågar inte säga av vem för då sågar ni mig! :cartman

Håller för övrigt på med D3 BETA och är lite besviken på att DH inte går att köra som melee på något sätt ens. :(

Kommer nog att köra Monk som main istället pga. detta.

Hoppas vi ses i D2 inom kort!

Jag förstår din tanke med melee DH men förstår inte var du fick iden ifrån  :pistols

Klart hon ska ha båge hehe!

Men Monk är fett grym. Shit vilken output dom har! Så hitta/låna ett par sjussta vapen o kötta! Du kommer älska monken! Bra dodge och dmg men även heals!


BattleTag: Bascha#2493

Utloggad Bråthen

  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 509
  • Old Barista
    • Brôten
SV: Diablo 3
« Svar #456 skrivet: 2012-03-08, 18:37:43 »
Vem vill inte spela D2? :D Får se om jag får lov! Vågar inte säga av vem för då sågar ni mig! :cartman

Håller för övrigt på med D3 BETA och är lite besviken på att DH inte går att köra som melee på något sätt ens. :(

Kommer nog att köra Monk som main istället pga. detta.

Hoppas vi ses i D2 inom kort!

Jag förstår din tanke med melee DH men förstår inte var du fick iden ifrån  :pistols

Klart hon ska ha båge hehe!

Men Monk är fett grym. Shit vilken output dom har! Så hitta/låna ett par sjussta vapen o kötta! Du kommer älska monken! Bra dodge och dmg men även heals!

Jo, det var från ett tråkigt forum som aldrig svarar på det man skriver. Här däremot får man svar direkt ;) hade dessutom förstått helt fel om resurssystemet men det hjälpte BETAN till att upplysa så tack, Bahaa! :kiss

Kommer att radera DHn och skapa en Monk istället - hade gärna sett möjligheten att kunna bära både armborst och dolk på DH samtidigt så att man ändå kan gå in i närkamp :(
« Senast ändrad: 2012-03-08, 18:39:36 by Bråthen »
- BattleTag - Bråthen#1401

- WoW -
Arkalos - lvl 85 Mage (Outland)
Asaldor - lvl 60 Paladin (Outland)
Fugglie - lvl 10 Hunter - Just an uggly goblin doing stupid things on RP-server Argent Dawn

- SWToR -
Bråten is scattered all over the galaxy ATM! :)

Utloggad Elunyx

  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 090
SV: Diablo 3
« Svar #457 skrivet: 2012-03-09, 06:58:35 »
Betapatch 14 är ute. Av någon konstig anledning kan jsg inte skapa HC-figurer trots att jag har 5 figurer på chlvl 13.

This was sent from my Galaxy SII using my index finger.
TERRIBLE, TERRIBLE DAMAGE!!!

Utloggad Bustacruz

  • AKA Deathartas
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 806
SV: Diablo 3
« Svar #458 skrivet: 2012-03-09, 07:56:56 »
Ska testa hc när jag kommer hem men vad är kraven för att fä köra?

5 lvl 13 char eller annat?


BattleTag: Bascha#2493

Utloggad Elunyx

  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 090
SV: Diablo 3
« Svar #459 skrivet: 2012-03-09, 08:17:23 »
En ny level 10 char på kontot. Observera, NY figur. När jag testade i morse funkade nog inte bara för att jag bara har gamla clvl 13 chars. Men f.n får man något felmeddelande när man försöker skapa ny char.

http://diablo.incgamers.com/blog/comments/surprise-deployment-delayed-for-patch-14
« Senast ändrad: 2012-03-09, 08:22:45 by Elunyx »
TERRIBLE, TERRIBLE DAMAGE!!!

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
SV: Diablo 3
« Svar #460 skrivet: 2012-03-09, 11:04:28 »
Ska vi spela ikväll? någon? =). Jag hört att monsterna gör riktigt bra dps nu med 4 spelare  :thumb :thumb

Jag kommer antigen lira D3 eller D2 ikväll. Jag kan tänka mig d3 laggar och de mycket problem med ny patch.
« Senast ändrad: 2012-03-09, 11:13:59 by baldi »
Dyslexi betyder svåra ord på latin

Utloggad Ikon

  • Första besöket på Bolaget
  • ***
  • Antal inlägg: 144
    • Fejdlysten
SV: Diablo 3
« Svar #461 skrivet: 2012-03-09, 12:39:10 »
jag hoppas på att komma online då jag lagt en del ungar helt eller delvis. Datorn är dock bredvid rummet är några sover så därför kanske jag är i TS som enbart lyssnare. Jag får se det som en övning i att skriva i partychatten. Det var det som hände igår kväll då jag bröt. De hade svårt att sova.

Jag tänker i så fall passa på att levla någon ny char till 10 så det blir ett test av HC sedan...

Utloggad Elunyx

  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 090
SV: Diablo 3
« Svar #462 skrivet: 2012-03-09, 13:17:36 »
Jag kommer som vanligt in och lirar :)
TERRIBLE, TERRIBLE DAMAGE!!!

Utloggad Bustacruz

  • AKA Deathartas
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 806
SV: Diablo 3
« Svar #463 skrivet: 2012-03-09, 13:55:36 »
Jag är lätt på ikväll!!!

Vilken tid?

Kommer dock inte kunna vara med på TS :-(


BattleTag: Bascha#2493

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
SV: Diablo 3
« Svar #464 skrivet: 2012-03-09, 14:02:38 »
Jag kom vid kl halv 19 någon gång, kanske tidigare, om jag blir klar på jobbet, med förbaskade tråkiga bokföringen hahaha  :cartman


Jag spelade till level 8 och de annorlunda i betan nu. Nu känns  normal mode precis  D2 gjorde! inte jätte svårt de inte jätte lätt heller. Utan lagom svårt.
Monster tål mer och gör betydligt mer dps. Man får använda första gången health potions =). Står man för länge ibland elites, då dör man =).

De ända nackdel jag ser med betan  att ser exakt likadant ut som de gjorde förut, och de blir lätt enformigt efter tag.
« Senast ändrad: 2012-03-09, 17:59:38 by baldi »
Dyslexi betyder svåra ord på latin

 

Senaste inlägg