Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Diablo 3  (läst 295669 gånger)

0 medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.

guest16

  • Gäst
SV: Diablo 3
« Svar #690 skrivet: 2012-05-15, 14:43:22 »
Efter skeleton king så kändes som om spelet började på riktigt, "Nya dungeons nya monster, Nya stora härliga områden med ny look.
 Områdena är riktigt snygga och alla quest event som sätts igång är verkligen extra krydda i spelet som kommer leva länge...

Låter skitbra!

Här är min battletag btw:
fefferoni#1252

Utloggad Hardwired

  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 720
  • I'm not insane! My mother had me tested...
SV: Sv: Diablo 3
« Svar #691 skrivet: 2012-05-15, 14:45:58 »
Mitt ex kommer hem idag med budfirman "sambo". Jobbar i natt...men imorgon. :)
League of Legends
EU/West: Hardwired

Utloggad Bråthen

  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 509
  • Old Barista
    • Brôten
SV: Diablo 3
« Svar #692 skrivet: 2012-05-15, 14:50:57 »
Jag tänker i alla fall köra min monk solo genom normal men efter det så kör jag gärna med er andra  :supporter

Funderade också på om vi skulle posta våra battletags i denna tråden så man kan lägga till folk på sin lista?

Min är: Pixelpinnen#2371 :)

Lägg den i signaturfältet så syns den över hela sidan istället :) Tycker jag är bra!  :banana
- BattleTag - Bråthen#1401

- WoW -
Arkalos - lvl 85 Mage (Outland)
Asaldor - lvl 60 Paladin (Outland)
Fugglie - lvl 10 Hunter - Just an uggly goblin doing stupid things on RP-server Argent Dawn

- SWToR -
Bråten is scattered all over the galaxy ATM! :)

Utloggad Bråthen

  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 509
  • Old Barista
    • Brôten
SV: Sv: Diablo 3
« Svar #693 skrivet: 2012-05-15, 14:51:29 »
Mitt ex kommer hem idag med budfirman "sambo". Jobbar i natt...men imorgon. :)

Ditt ex?!!  :eek
- BattleTag - Bråthen#1401

- WoW -
Arkalos - lvl 85 Mage (Outland)
Asaldor - lvl 60 Paladin (Outland)
Fugglie - lvl 10 Hunter - Just an uggly goblin doing stupid things on RP-server Argent Dawn

- SWToR -
Bråten is scattered all over the galaxy ATM! :)

Utloggad Asp

  • =[OG]=Medlem
  • 50-årskris
  • ****
  • Antal inlägg: 370
SV: Diablo 3
« Svar #694 skrivet: 2012-05-15, 14:53:07 »
Asp#1423

Utloggad Bråthen

  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 509
  • Old Barista
    • Brôten
SV: Diablo 3
« Svar #695 skrivet: 2012-05-15, 14:58:50 »
Jag kom in efter 1 timmes spammande av inloggningsknappen och väl inne så hann jag spela första områdena ganska snabbt då jag visste exakt terrängen då lirat betan.
Köpte de föremål som går snabbaste att få som Demon hunter och när jag väl fick level 6 kunde jag joina Elunux /Optikern för Skeleton king så jag slapp allt springande innan som ändå sätt i miljon gånger hehe..
Efter skeleton king så kändes som om spelet började på riktigt, "Nya dungeons nya monster, Nya stora härliga områden med ny look.
 Områdena är riktigt snygga och alla quest event som sätts igång är verkligen extra krydda i spelet som kommer leva länge.
Svårighetsgraden tyckte jag var bra som 4 spelare, hade vi dragit på oss mer monster hade vi haft säker död. Jag tror inte att folk behöver vara oroliga att D3 kommer bli för enkelt.

Här har ni försmak  på "Inferno ifrån olika klasser, jag tror att de blizzard egna filmer.

http://www.youtube.com/watch?v=_aktSwEi20o

Men hur kändes det när ni körde flera? Är det inte lätt att man missar "känslan" när man köttar på och missar man inte lite story eftersom man måste hålla tempo med dem andra?

Jag är en sån som måste utforska precis alla hörn och vrår och slå ihjäl alla monster innan jag kan gå till nästa område första gången jag kör. Funderar på om det blir för hetsigt och att jag blir en gruppmedlem som sinkar. Är helt klart kluven!  :help
- BattleTag - Bråthen#1401

- WoW -
Arkalos - lvl 85 Mage (Outland)
Asaldor - lvl 60 Paladin (Outland)
Fugglie - lvl 10 Hunter - Just an uggly goblin doing stupid things on RP-server Argent Dawn

- SWToR -
Bråten is scattered all over the galaxy ATM! :)

guest16

  • Gäst
SV: Sv: Diablo 3
« Svar #696 skrivet: 2012-05-15, 15:11:06 »
Mitt ex kommer hem idag med budfirman "sambo". Jobbar i natt...men imorgon. :)

Ditt ex?!!  :eek
:lolabove :lolabove

Utloggad Ikon

  • Första besöket på Bolaget
  • ***
  • Antal inlägg: 144
    • Fejdlysten
SV: Diablo 3
« Svar #697 skrivet: 2012-05-15, 15:56:43 »
Citera
Men hur kändes det när ni körde flera? Är det inte lätt att man missar "känslan" när man köttar på och missar man inte lite story eftersom man måste hålla tempo med dem andra?

Jag är en sån som måste utforska precis alla hörn och vrår och slå ihjäl alla monster innan jag kan gå till nästa område första gången jag kör. Funderar på om det blir för hetsigt och att jag blir en gruppmedlem som sinkar. Är helt klart kluven! 


Jag förstår precis vad du menar, och jag känner likadant. Då jag i betan hoppade in så var det iofs kul att spela multi. Det var ett trevligt gäng. Men det blir automatiskt så att jag inte stannar upp och säljer saker i lugn o ro, inte levlar smeden och inte utforskar items o stats o områden. Det blir lätt så att man inte vill sinka utan göra sin del av dps, dvs vara med i täten och kötta monster. Full fart framåt.

Därför kommer jag nog spela mycket solo "första gången". Sedan då jag passerat ett område kan jag köra där igen i multiplayer. dvs gå tillbaka med andra, men inte utforska nya platser i 4 spelarespel.

ev kanske köra bara 2 spelare för då blir det automatiskt lättare att åka till stan o levla. Jag vet ännu inte hur det blir i nightmare, kanske jag känner att jag vill köra solo först där med, eller så blir det för svårt så att det blir roligare att köra med andra, då har man ju sett själva området även om alla mobs kommer bete sig på ett värre sätt.

så jag dyker upp, men det kan dröja, har inte så mycket speltid. Ännu bara lvl 9 wizard o lvl 4 barb... men tids nog dingar jag och kan områdena och har lyssnat klart på lore, då spelar jag gärna genom mobspack i storpack!

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
SV: Diablo 3
« Svar #698 skrivet: 2012-05-15, 16:10:22 »
Jag kom in efter 1 timmes spammande av inloggningsknappen och väl inne så hann jag spela första områdena ganska snabbt då jag visste exakt terrängen då lirat betan.
Köpte de föremål som går snabbaste att få som Demon hunter och när jag väl fick level 6 kunde jag joina Elunux /Optikern för Skeleton king så jag slapp allt springande innan som ändå sätt i miljon gånger hehe..
Efter skeleton king så kändes som om spelet började på riktigt, "Nya dungeons nya monster, Nya stora härliga områden med ny look.
 Områdena är riktigt snygga och alla quest event som sätts igång är verkligen extra krydda i spelet som kommer leva länge.
Svårighetsgraden tyckte jag var bra som 4 spelare, hade vi dragit på oss mer monster hade vi haft säker död. Jag tror inte att folk behöver vara oroliga att D3 kommer bli för enkelt.

Här har ni försmak  på "Inferno ifrån olika klasser, jag tror att de blizzard egna filmer.

http://www.youtube.com/watch?v=_aktSwEi20o

Men hur kändes det när ni körde flera? Är det inte lätt att man missar "känslan" när man köttar på och missar man inte lite story eftersom man måste hålla tempo med dem andra?

Jag är en sån som måste utforska precis alla hörn och vrår och slå ihjäl alla monster innan jag kan gå till nästa område första gången jag kör. Funderar på om det blir för hetsigt och att jag blir en gruppmedlem som sinkar. Är helt klart kluven!  :help

Vi tog de lungt med spelandet. Vi hann event quest items fördelning och  toa pauser, de var väl ett annant spring ifrån min sida då inte kunde sitta så länge som jag ville då hade jobb imorse. Men jag skall köra lite lugnare tempo nu faktiskt njuta mera av karamellen. 

Vilka level har du nu Elynuxs?
Dyslexi betyder svåra ord på latin

Utloggad Elunyx

  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 090
SV: Diablo 3
« Svar #699 skrivet: 2012-05-15, 16:32:18 »
Vilka level har du nu Elynuxs?

Wizarden är level 15.

Jag har en DH på level 12 också. Lite tråkigare klass än wizard, men å andra sidan har hon inga direkt värdelösa skills som wizarden. Fördelen är dock att man väldigt sällan råkar ut för motsvarande manatorsk. Trevlig klass.

Att spela med andra blir som ett annat spel jämfört med solo. Det blir mera intensivt och kaotiskt. Multi och single är lika kul tycker jag. Min DH har jag kört solo, och det ena utesluter väl inte det andra.

TERRIBLE, TERRIBLE DAMAGE!!!

guest16

  • Gäst
SV: Diablo 3
« Svar #700 skrivet: 2012-05-15, 16:41:51 »
Apropå Demon Hunter...

Utloggad Optikern

  • Pensionssparar
  • ***
  • Antal inlägg: 195
SV: Diablo 3
« Svar #701 skrivet: 2012-05-15, 16:45:07 »
Jag kom in efter 1 timmes spammande av inloggningsknappen och väl inne så hann jag spela första områdena ganska snabbt då jag visste exakt terrängen då lirat betan.
Köpte de föremål som går snabbaste att få som Demon hunter och när jag väl fick level 6 kunde jag joina Elunux /Optikern för Skeleton king så jag slapp allt springande innan som ändå sätt i miljon gånger hehe..
Efter skeleton king så kändes som om spelet började på riktigt, "Nya dungeons nya monster, Nya stora härliga områden med ny look.
 Områdena är riktigt snygga och alla quest event som sätts igång är verkligen extra krydda i spelet som kommer leva länge.
Svårighetsgraden tyckte jag var bra som 4 spelare, hade vi dragit på oss mer monster hade vi haft säker död. Jag tror inte att folk behöver vara oroliga att D3 kommer bli för enkelt.

Här har ni försmak  på "Inferno ifrån olika klasser, jag tror att de blizzard egna filmer.

http://www.youtube.com/watch?v=_aktSwEi20o

Men hur kändes det när ni körde flera? Är det inte lätt att man missar "känslan" när man köttar på och missar man inte lite story eftersom man måste hålla tempo med dem andra?

Jag är en sån som måste utforska precis alla hörn och vrår och slå ihjäl alla monster innan jag kan gå till nästa område första gången jag kör. Funderar på om det blir för hetsigt och att jag blir en gruppmedlem som sinkar. Är helt klart kluven!  :help

Jag är lite av en sån som inte bara måste vända alla stenar för att "rensa banan", utan även löv kvistar småkryp och titta under alla kjolar innan jag anser ett område klart att lämna...
kjolar kanske inte har med spelet att göra...men det är en trevlig sak att göra...för Mej iaf...

Har absolut inget emot att det tar tid, tvärtom, ju nogrannare man är såhär i början av spelet, desto roligare blir det sen när man börjar få flera gubbar/gummor som man levlar. Att se ALLT iaf EN gång gör att jag kan slappna av senare och inte bry mej så mycket om jag då missar ngt.

edit: ahh och förresten...jag kommer nog inte lira så mycket om jag inte hittar ngn att spela med...en av anledningarna till att jag slutade med D2 var att jag hatar att köra solo...jag är en lagspelare. De som orkar med mej kommer jag va med, är det ngt att klaga på, öppna käften...är ingen tankeläsare...eller är iaf för LAT för att göra det...jag kan anpassa mej.
« Senast ändrad: 2012-05-15, 16:49:28 by Optikern »
JAG:
har inte födelsedagar, jag går upp i level.
är inte envis. Mitt sätt är bara Klart mycket bättre...
skulle vara oövervinnerlig om det inte vore för polisen och fysikens lagar.

Utloggad Optikern

  • Pensionssparar
  • ***
  • Antal inlägg: 195
SV: Diablo 3
« Svar #702 skrivet: 2012-05-15, 16:53:05 »
litet tillägg...
jag har inte haft en tanke på att köra såhär...inte på de 12 åren jag väntat på D3

Citera
Level 32 Barbarian Yoshichan posted his final game statistics on NeoGAF, having finished the action role-player on the Normal difficulty setting in 12 hours and 29 minutes.
Saxat från:
http://www.eurogamer.net/articles/2012-05-15-someone-has-finished-diablo-3-already
JAG:
har inte födelsedagar, jag går upp i level.
är inte envis. Mitt sätt är bara Klart mycket bättre...
skulle vara oövervinnerlig om det inte vore för polisen och fysikens lagar.

Utloggad Bråthen

  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 509
  • Old Barista
    • Brôten
SV: Diablo 3
« Svar #703 skrivet: 2012-05-15, 17:33:03 »
litet tillägg...
jag har inte haft en tanke på att köra såhär...inte på de 12 åren jag väntat på D3

Citera
Level 32 Barbarian Yoshichan posted his final game statistics on NeoGAF, having finished the action role-player on the Normal difficulty setting in 12 hours and 29 minutes.
Saxat från:
http://www.eurogamer.net/articles/2012-05-15-someone-has-finished-diablo-3-already

Men vad gör människan?!! Förstör ju spelet för sig själv fullständigt! Hur får man med sig upplevelsen i 1000 KPS (klick per sekund)?!! Obegripligt!  :eek
- BattleTag - Bråthen#1401

- WoW -
Arkalos - lvl 85 Mage (Outland)
Asaldor - lvl 60 Paladin (Outland)
Fugglie - lvl 10 Hunter - Just an uggly goblin doing stupid things on RP-server Argent Dawn

- SWToR -
Bråten is scattered all over the galaxy ATM! :)

Utloggad Rhonar

  • =[OG]=Medlem
  • 50-årskris
  • ****
  • Antal inlägg: 402
SV: Diablo 3
« Svar #704 skrivet: 2012-05-15, 17:54:17 »
Hej!
Sitter och installerar spelet nu =)
Köpte det över disk idag utan förbokning =D
Jag trodde inte mina öron när de sa att de hade 1 ex.

 

Senaste inlägg