Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Diablo 3  (läst 294223 gånger)

0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad Brynja

  • =[OG]=Honorary Member
  • Två fötter i graven
  • *
  • Antal inlägg: 2 254
  • whish my life had a soundtrack
SV: Diablo 3
« Svar #750 skrivet: 2012-05-24, 15:23:21 »
På de officiella forumen så är det ju mängder med poster om att spelet hackar (stuttering). Jag har inte märkt av någonting alls vad gäller det, hur är det med övriga här? Det verkar vara ett jätteproblem om man ser till antalet inlägg i ämnet...

De många som trycker på spam mail och fyller i sina konto namn och password vips så är deras konto hackat.
Vissa mail ser identiska ut som blizzards, och de nog inte helt omöjligt att de kommit mail där man erbjuder gratis "Colletions wings eller "Free Legendary items, så vips så hackas man.

Jag har inte blivit hackad på diablo3 än så länge. Jag har bra lösenord och helt olika lösenord på både konto och mailen.



Spelet hackar, inte att det har blivit hackat!

Jo jag känner av det ibland men har bara bortför klart det med dålig lina eller hög latency. Kan ibland känna av att jag springer igenom samma dörr 2 ggr osv, men aldrig dött på grund av det, så har inte brytt mig.
WoW
Outland: Brynja - NE
Argend dawn: Vortec - Troll

*Vilande*

Diablo III
Europ: Brynja - WD

*Vilande*

Utloggad Looser

  • =[OG]=Medlem
  • Phantom of the forum
  • ******
  • Antal inlägg: 8 427
  • Old Bamba
SV: Diablo 3
« Svar #751 skrivet: 2012-05-24, 16:33:22 »
Väldigt sällan dock som det händer mig. Det blir en sekvens där gubben börjar om från en tidigare plats.
Loosers dont have time to whine
We allways get killed first

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: Diablo 3
« Svar #752 skrivet: 2012-05-24, 16:44:36 »
Nått är fel, för mitt spel kan man inte flytta kameran i. Och så är det sjukt färggrann grafik jämfört med tidigare diablo?

Utloggad Bråthen

  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 509
  • Old Barista
    • Brôten
SV: Diablo 3
« Svar #753 skrivet: 2012-05-24, 17:53:08 »
Nått är fel, för mitt spel kan man inte flytta kameran i. Och så är det sjukt färggrann grafik jämfört med tidigare diablo?

Hur är det egentligen min bäste Prunis? I Diablo kan du inte ändra kameravinkel annat än med knappen "Z" ;)

På de officiella forumen så är det ju mängder med poster om att spelet hackar (stuttering). Jag har inte märkt av någonting alls vad gäller det, hur är det med övriga här? Det verkar vara ett jätteproblem om man ser till antalet inlägg i ämnet...

De många som trycker på spam mail och fyller i sina konto namn och password vips så är deras konto hackat.
Vissa mail ser identiska ut som blizzards, och de nog inte helt omöjligt att de kommit mail där man erbjuder gratis "Colletions wings eller "Free Legendary items, så vips så hackas man.

Jag har inte blivit hackad på diablo3 än så länge. Jag har bra lösenord och helt olika lösenord på både konto och mailen.



Spelet hackar, inte att det har blivit hackat!

Jo jag känner av det ibland men har bara bortför klart det med dålig lina eller hög latency. Kan ibland känna av att jag springer igenom samma dörr 2 ggr osv, men aldrig dött på grund av det, så har inte brytt mig.

Jag tror att många av dessa påstådda fel med att det hackar/laggar till blandas ihop när man använder vissa färdigheter för varje karaktär. Ta t.ex. Fist of Thunder med runa Thunderclap. Jag tyckte att spelet laggade varje gång jag använde denna men insåg sen att jag teleporterades snabbt i "ett hack".

Det jag däremot har haft problem med är när jag haft av V-sync då det varit stora problem med bakgrundsflimmer. Inget som jag relaterat till en bugg i D3 utan är väl mitt system som skapar.

Så jag tror att det är lite obefogat att anklaga D3 för buggigt för det som beskrivs på nätet, tror ni inte?
- BattleTag - Bråthen#1401

- WoW -
Arkalos - lvl 85 Mage (Outland)
Asaldor - lvl 60 Paladin (Outland)
Fugglie - lvl 10 Hunter - Just an uggly goblin doing stupid things on RP-server Argent Dawn

- SWToR -
Bråten is scattered all over the galaxy ATM! :)

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
SV: Diablo 3
« Svar #754 skrivet: 2012-05-24, 18:08:17 »
På de officiella forumen så är det ju mängder med poster om att spelet hackar (stuttering). Jag har inte märkt av någonting alls vad gäller det, hur är det med övriga här? Det verkar vara ett jätteproblem om man ser till antalet inlägg i ämnet...

De många som trycker på spam mail och fyller i sina konto namn och password vips så är deras konto hackat.
Vissa mail ser identiska ut som blizzards, och de nog inte helt omöjligt att de kommit mail där man erbjuder gratis "Colletions wings eller "Free Legendary items, så vips så hackas man.

Jag har inte blivit hackad på diablo3 än så länge. Jag har bra lösenord och helt olika lösenord på både konto och mailen.



Spelet hackar, inte att det har blivit hackat!

Jo jag känner av det ibland men har bara bortför klart det med dålig lina eller hög latency. Kan ibland känna av att jag springer igenom samma dörr 2 ggr osv, men aldrig dött på grund av det, så har inte brytt mig.

Jasså jag missförstod.  :cartman :cartman
Dyslexi betyder svåra ord på latin

Utloggad Elunyx

  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 090
SV: Diablo 3
« Svar #755 skrivet: 2012-05-24, 18:12:20 »
Nått är fel, för mitt spel kan man inte flytta kameran i. Och så är det sjukt färggrann grafik jämfört med tidigare diablo?

Wowablo-grafiken lär nog inte patchas i första taget :)

Har man NVidia kan man gå in i inställningarna för skärmen och justera "Digital Vibrance" så kan man få allt från Mario till svartvitt.

Alla program innehåller buggar. Om Diablo 3 skulle vara buggfritt skulle man kunna utnämna det världens åttonde underverk. Självklart finns det buggar i D3. Med nästa lika många kombinationer av hårdvara som användare är det inte så konstigt att något krånglar. Jag får konstiga tidsförskjutningar ibland, men det är inte så störande. Däremot så laggar det för mig när det är många monster, men det problemet hoppas jag undvika när jag satt ihop min nya dator.
TERRIBLE, TERRIBLE DAMAGE!!!

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Diablo 3
« Svar #756 skrivet: 2012-05-24, 19:06:38 »
Ironi <- wikipedia

Utloggad Bråthen

  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 509
  • Old Barista
    • Brôten
SV: Diablo 3
« Svar #757 skrivet: 2012-05-24, 20:56:33 »
Ironi <- wikipedia

Jaha, du menar att alla de där posterna om att det laggar är ironi?  :hm
- BattleTag - Bråthen#1401

- WoW -
Arkalos - lvl 85 Mage (Outland)
Asaldor - lvl 60 Paladin (Outland)
Fugglie - lvl 10 Hunter - Just an uggly goblin doing stupid things on RP-server Argent Dawn

- SWToR -
Bråten is scattered all over the galaxy ATM! :)

Utloggad rav

  • aka Ravage
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 234
  • Rock on!
SV: Diablo 3
« Svar #758 skrivet: 2012-05-25, 09:47:28 »
Jag gillar grafiken i Diablo 3 skarpt.

Gillar att Blizzard går mer mot grafik som känns tidlös. Diablo 3 kommer stå sig i fler år tack vare det.

Det enda jag kanske inte gillar är väl rustningsdelarna/vapnen. Det som skall vara metall/stål kunde faktiskt kännas mer metall/stål.

Utloggad MooseMan

  • Old Misconnection
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 188
SV: Diablo 3
« Svar #759 skrivet: 2012-05-26, 12:15:33 »
kom en updatering igår o efter det kan jag inte ansluta... Får en Suspicious activity och nått om nån pattern så måste jag resetta password och gå in på battle net och joxa lite.
error 42003 tror jag det var.

Har inte funkat sen igår runt 6 sex... Spelade i förrgår utan problem.

Utloggad Brynja

  • =[OG]=Honorary Member
  • Två fötter i graven
  • *
  • Antal inlägg: 2 254
  • whish my life had a soundtrack
SV: Diablo 3
« Svar #760 skrivet: 2012-05-26, 12:39:32 »
kom en updatering igår o efter det kan jag inte ansluta... Får en Suspicious activity och nått om nån pattern så måste jag resetta password och gå in på battle net och joxa lite.
error 42003 tror jag det var.

Har inte funkat sen igår runt 6 sex... Spelade i förrgår utan problem.

Jag loggade in utan problem efter launch uppdateringen så känner inte igen det. Finns det ingen repair eller så att du manuellt kan uppdatera om den uppdateringen om den kanske gick sönder? - Kanske ställer uppenbara frågor du redan testat men kan inget om sådant här så är så evinnerligen tacksam för att det fungerar.
WoW
Outland: Brynja - NE
Argend dawn: Vortec - Troll

*Vilande*

Diablo III
Europ: Brynja - WD

*Vilande*

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
SV: Diablo 3
« Svar #761 skrivet: 2012-05-28, 13:55:00 »
Nått är fel, för mitt spel kan man inte flytta kameran i. Och så är det sjukt färggrann grafik jämfört med tidigare diablo?

You have play World of starwars to much  :thumb
Dyslexi betyder svåra ord på latin

guest16

  • Gäst
SV: Diablo 3
« Svar #762 skrivet: 2012-05-29, 16:13:27 »
Någon som är intresserad av att spela lite coop ikväll vid 20:30-tiden?
Lvl 49 barbarian på nightmare act4.  :eager


Suck, fick precis reda på att jag tydligen ska ut och äta middag med en bekant ikväll. Larvigt... Kanske dyker in senare.

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Diablo 3
« Svar #763 skrivet: 2012-05-30, 07:50:30 »
http://www.youtube.com/watch?v=u8CBbeSAjVo

Om det är detta man har att se fram emot efter att spelat igenom första rundan... tack gode gud för att GW2 är på gång!
« Senast ändrad: 2012-05-30, 07:52:29 by DeadHead »

Utloggad deathdealer

  • Old Skipper
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Phantom of the forum
  • ******
  • Antal inlägg: 8 391
  • frustra laborat qui omnibus placere studet
    • http://www.deathstar.se
SV: Diablo 3
« Svar #764 skrivet: 2012-05-30, 09:02:22 »
 :lolabove :lolabove :lolabove :lolabove :lolabove :lolabove :lolabove

Lillgrabben får mitt spel efter första rundan...

DD


Jag förlorade oskulden när jag vart 13....men fick tillbax den när jag gift mig.....

 

Senaste inlägg