Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Diablo 3  (läst 291254 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Diablo 3
« Svar #795 skrivet: 2012-06-13, 14:59:47 »
Nu ska här tjänas kosing, muahaha!



Läge att säga upp sig från jobbet? :D ;)

Utloggad Brynja

  • =[OG]=Honorary Member
  • Två fötter i graven
  • *
  • Antal inlägg: 2 254
  • whish my life had a soundtrack
SV: Diablo 3
« Svar #796 skrivet: 2012-06-13, 23:24:19 »
Nu blir jag förvirrad... :cry
Vilken lvl skall en Barbar vara när denne går in i akt II? Jag är lvl 16... (17?) nu.
WoW
Outland: Brynja - NE
Argend dawn: Vortec - Troll

*Vilande*

Diablo III
Europ: Brynja - WD

*Vilande*

Utloggad Elunyx

  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 090
SV: Diablo 3
« Svar #797 skrivet: 2012-06-14, 08:10:46 »
Gå in i akt 2 när du är klar med akt 1 :)

Det finns ingen större anledning att extralevla i D3, förutom kanske i akt 3 där man kan göra dom första questerna i akten innan man går in i akt 4. Så clvl 16-17 i akt 2 är ganska normalt.
TERRIBLE, TERRIBLE DAMAGE!!!

Utloggad rav

  • aka Ravage
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 234
  • Rock on!
SV: Diablo 3
« Svar #798 skrivet: 2012-06-14, 08:32:49 »
Nu blir jag förvirrad... :cry
Vilken lvl skall en Barbar vara när denne går in i akt II? Jag är lvl 16... (17?) nu.

Det är väldigt lätt att man uppfattar Akt 2 som jättesvår när man spelar Barbar. Speciellt i början. Undvik bara de där flygande sakernas gröna insekter som de skjuter iväg. Så ska du klara dig bra, annars kommer jag in och hjälper dig vettu! :)

Utloggad Brynja

  • =[OG]=Honorary Member
  • Två fötter i graven
  • *
  • Antal inlägg: 2 254
  • whish my life had a soundtrack
SV: Diablo 3
« Svar #799 skrivet: 2012-06-14, 09:34:45 »
Ah tack =) Kom inte ihåg vilken lvl jag va när jag gick in i akt II med min Wd, och Barbaren lvla jag upp på 2 kvällar, så kändes som jag va för snabb =)
WoW
Outland: Brynja - NE
Argend dawn: Vortec - Troll

*Vilande*

Diablo III
Europ: Brynja - WD

*Vilande*

Utloggad Buz

  • Brunkol, mums!
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 469
  • Det enda dåliga med att bli äldre är bakfyllorna
SV: Diablo 3
« Svar #800 skrivet: 2012-06-14, 09:51:18 »
Äsch, det är ju normal. Ska nog gå bra. Har du problem så haffa någon som hjälp så går det nog snabbt ;)
/Buz
-----------------------------------------------
404 Not found

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
SV: Diablo 3
« Svar #801 skrivet: 2012-06-19, 12:38:45 »
De omöjliga har inträffat  :thumb

En spelare vid namn Kirrpirrian eller något åt de hållet har just nu plockat Diablo på Inferno  HARDCORE de helt insane..

Ett liv igenom hela spelet och alla bossar och alla dessa Rare packs  fy fan de var strongt jobbat!

Kan tilläggas att Path 1.0.3 släpps idag och kommer röra om rejällt ibland klasserna, items, och saker omkring som varit obalanserat.
« Senast ändrad: 2012-06-19, 12:42:52 by baldi »
Dyslexi betyder svåra ord på latin

Utloggad Buz

  • Brunkol, mums!
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 469
  • Det enda dåliga med att bli äldre är bakfyllorna
SV: Diablo 3
« Svar #802 skrivet: 2012-06-19, 13:00:57 »
Ojojoj, hardcore dibbe. Det vara nog mer en en timme spenderad på det. Och tur. Har hört om de där spawnande rare packsen vid ingångar som kan insta-gibba en spelare innan man hinner zona in totalt....
/Buz
-----------------------------------------------
404 Not found

Utloggad Elunyx

  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 090
SV: Diablo 3
« Svar #803 skrivet: 2012-06-19, 23:26:38 »
De omöjliga har inträffat  :thumb

En spelare vid namn Kirrpirrian eller något åt de hållet har just nu plockat Diablo på Inferno  HARDCORE de helt insane..

Ett liv igenom hela spelet och alla bossar och alla dessa Rare packs  fy fan de var strongt jobbat!

Kan tilläggas att Path 1.0.3 släpps idag och kommer röra om rejällt ibland klasserna, items, och saker omkring som varit obalanserat.

Det är två snubbar vid namn kripp och krippi som har tagit Dibbe. En spelar wizard och en spelar barb.
http://www.youtube.com/watch?v=YaDA7GxAtXM

TERRIBLE, TERRIBLE DAMAGE!!!

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Diablo 3
« Svar #804 skrivet: 2012-06-19, 23:47:06 »
Kan tilläggas att Path 1.0.3 släpps idag och kommer röra om rejällt ibland klasserna, items, och saker omkring som varit obalanserat.

Rör inte om något speciellt vad gäller klasserna. En hel del kvar att jobba med där, men det skulle väl komma senare tror jag.

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: Diablo 3
« Svar #805 skrivet: 2012-06-20, 11:54:54 »
:) :) :)

Citera
"First, thank you for addressing so many of the important issues in this patch. After playing a couple of quests tonight, however, I've realized that the fight against exploiters will never truly be won.

-DPS is still way out of control - in some cases I've even seen players kill certain monsters before they were killed themselves

-People are still taking advantage of skills with unintended effects such as increased survival, damage output, and situation control

-There are several chests that continue to drop gold when opened; there are also still other, more nefarious means of gold farming, such as killing enough monsters that you actually MAKE more gold than your repairs cost

-I personally witnessed an incident where a player found a yellow item, and when they identified it, it had stats that could be exploited to increase their combat effectiveness - for the class they were playing at the time.

-Some gear seen on vendors still had stats other than Vitality that could, in the hands of an insidious agent, theoretically be employed toward the end of making combat easier (less dying, and in extreme cases, more killing)

-Bosses are still able to be killed by players - I don't have screenshots to prove this, but it is happening. Hopefully your data analysis can pick it up.

-Some bosses and rares are failing to properly spam stun, wall, poison, set afire, teleport into pools of acid, knockback, slow, and freeze players simultaneously while they teleport-kite the player at supersonic speed, carpeting every square inch of the zone with toxic ooze and letting their invulnerable minions with boss powers one- and two-shot us.

-I personally was able to set up a bizarre configuration in the auction house search panel where I could find items with specific stats and also be able to sort them in a way that was not effectively random.

-A friend of mine told me they were playing with some person earlier who - and I'm just the messenger here - seemed like they might be having fun while playing the game. I don't know how true this is, but if it's even a possibility, god help us all.

I'm just trying to do my part to ensure this kind of disgusting and cowardly behavior gets stamped out as soon as possible. If there's anything I hate in a game, it's feeling like I'm getting more powerful and that my time and efforts are culminating in some kind of... /shudder... progression. I'm in this for the frustration and disappointment, 100%, and I stand behind you with every patch that brings us closer to those ideals.

Keep up the great work."

Utloggad Brynja

  • =[OG]=Honorary Member
  • Två fötter i graven
  • *
  • Antal inlägg: 2 254
  • whish my life had a soundtrack
SV: Diablo 3
« Svar #806 skrivet: 2012-06-20, 12:47:05 »
De omöjliga har inträffat  :thumb

En spelare vid namn Kirrpirrian eller något åt de hållet har just nu plockat Diablo på Inferno  HARDCORE de helt insane..

Ett liv igenom hela spelet och alla bossar och alla dessa Rare packs  fy fan de var strongt jobbat!

Kan tilläggas att Path 1.0.3 släpps idag och kommer röra om rejällt ibland klasserna, items, och saker omkring som varit obalanserat.

Det är två snubbar vid namn kripp och krippi som har tagit Dibbe. En spelar wizard och en spelar barb.
http://www.youtube.com/watch?v=YaDA7GxAtXM


Tja, inte är de fd WoW spelare, det är en sak som är säker. Så ödmjuka kan inga WoW elitister vara  :cartman
WoW
Outland: Brynja - NE
Argend dawn: Vortec - Troll

*Vilande*

Diablo III
Europ: Brynja - WD

*Vilande*

Utloggad Tiny

  • V.I.P.
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 615
SV: Diablo 3
« Svar #807 skrivet: 2012-06-20, 17:49:57 »
Jisses vilket surt och ironiskt brev Pruneboy postade ovan. Den killen var verkligen inte nöjd med hur Blizzard hanterat D3. :/
/Tiny  :lolright
Varning för vaktgrodan! Ett välriktat bett kan fälla en fullvuxen elefant.

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: Diablo 3
« Svar #808 skrivet: 2012-06-20, 18:58:20 »
Jisses vilket surt och ironiskt brev Pruneboy postade ovan. Den killen var verkligen inte nöjd med hur Blizzard hanterat D3. :/

Ja, han var lite syrlig i sin framställan :D

Utloggad Bustacruz

  • AKA Deathartas
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 806
SV: Diablo 3
« Svar #809 skrivet: 2012-06-20, 19:18:23 »
Jisses vilket surt och ironiskt brev Pruneboy postade ovan. Den killen var verkligen inte nöjd med hur Blizzard hanterat D3. :/

Ja, han var lite syrlig i sin framställan :D

AJ Kärlek Daj Prunis!!!!  :supporter

Nä jag blir stor vill jag bli som dig! Skägget har jag iof redan  :lil


BattleTag: Bascha#2493

 

Senaste inlägg