Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Chassirekommendationer  (läst 4932 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad <=KB=>Merlin

  • FPS Gamer
  • V.I.P.
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 592
    • Harvey Wallbanger
SV: Chassirekommendationer
« Svar #15 skrivet: 2008-10-06, 19:42:32 »
Nej DD, det finns inget kolli-ID eftersom de fortfarande inte SKICKAT grejjorna. :cartman Sedan tolvtiden i torsdags har det stått "Varorna du beställt finns nu på vårt lager och kommer att levereras inom kort." De har alltså haft halva torsdagen samt hela fredagen och måndagen på sig att få saker och ting ordnat. Men icke. Så i morgon lär jag inte få nått. Som det ser ut nu får jag väl vara glad om jag ser grejjorna denna veckan.

Vad gäller utleveransen av postpaket så är frugans företag (vilket förvisso är vilande) registrerat på vår privata adress, så det går alltid att lösa. Förutsatt att de är villiga att vara lite service minded förståss.

Och visst, jag köper att det kan vara så att lagersystem inte alltid är i synk. Men att, om det nu är så, påstå att man har en vara i lager som man bara fått ett prelimenärt lev-datum på från sin leverantör är inte riktigt kosher tycker jag. Dessutom tycker jag det mest borde gälla varor med stor omsättning på. I vilket fall som helst tycker jag att jag kunde fått tydlig information redan i från början i så fall. Som det är nu har jag inte fått någon information alls.

Ja ja, det kommer väl fram NÅGON gång... Hoppas jag... :supporter

.......................Anál nathrach, orth’ bháis’s bethad, do chél dénmha.......................


 

Senaste inlägg