Registrera

Old Gents Society

Nästa LAN

Författare Ämne: =[OG]=Crashman takes over as the links-admin  (läst 2355 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest3

• Gäst
=[OG]=Crashman takes over as the links-admin
« skrivet: 2004-03-18, 09:31:48 »
:toot

In English.
As of yesterday, =[OG]=Crashman has taken over the role as administrator for the OG-Links and the OG-Album.
This means that we now have 4 administrators on this forum: Cartman (forum admin), Crashman (links/album admin), Enos Pork (clan admin) and Fawlty (forum admin).

Please help Crashman in his work to make the most of the OG-Links and the OG-Album. It will take a while for him to fix these sections of the forum up to date. Bare with him, and please help him.

OG-Links
If you have any links that you feel like sharing with the rest of us, send them to Crashman. Start by reading through the section, study the categories, and then send him a PM with the link.
He needs the following information to post a link (just cut'n'paste):
Citera
Link name: ...
Link address: http://
Link description: ...
It fits under category: ...
The logo/image: (not required) 88x31 pixels in size.

Click here to send Crashman a PM

OG-Album
In the OG-Album you can yourself add images from games, from OG-meetings, images of yourself and your family and more. Just enter and look around. Feel free to post the images you feel fits.

If you find links/images that don't work or if you feel that a category is lacking - just send Crashman a PM.

We all welcome Crashman and wish him the best of luck. Cheers m8! :buddy

=========================================

:gert

På Svenska.
Fr.o.m. igår har =[OG]=Crashman tagit över rollen som administratör för OG-Links ochOG-Album.
Detta innebär att vi nu har 4 administatörer på forumet: Cartman (forums-admin), Crashman (länk/album-admin), Enos Pork (klan-admin) and Fawlty (forums-admin).

Snälla, hjälp Crashman med att få ut det mesta av OG-Links och OG-Album. Det lär ta ett tag för honom att få ordning på dessa applikationer. Ge honom tid, och hjälp honom gärna.

OG-Links
Om ni har några matnyttiga länkar som ni vill dela med er av, skicka dem då till Crashman. Börja med att läsa igenom sektionen, studera upplägget, och skicka honom ett PM med länken ni vill ha med.
Han behöver följande information för att posta en länk (klipp-o-klistra):
Citera
Länk namn: ...
Länk adress: http://
Länk beskrivning: ...
Passar under följande kategori: ...
Logo/bild: (inte nödvändig) 88x31 pixlar i storlek.

Klicky häringa för att skicka Crashman ett PM

OG-Album
I OG-Album kan ni själva lägga till bilder från spel, OG-träffar, bilder på er själva och er familj o.s.v. Hoppa in och spana. Ni är välkomna att posta vad ni vill.

Om ni hittar länkar/bilder som itne fungerar eller om ni saknar en kategori - bara skicka Crashman ett PM.

Vi välkomnar alla Crashman och önskar honom lycka till. Skål kompis! :buddy

//Cartman & Fawlty

Utloggad Enos Pork

• Old Gent
  • The God of posting
  • Antal inlägg: 9 455
  • Snygg kan du vara själv!
« Svar #1 skrivet: 2004-03-18, 09:47:52 »
I want to point ut that I only have admin rights as a result of me being Clan Leader. I'm not a forum administrator only a forum moderator with admin rights.

Cheers // Enos Pork  :cheers

== == == == == == == == == == == == == == ==

Jag vill bara påpeka att jag har mina adminrättigheter som en följd av att jag är klanledare. Jag är inte forumadmin utan forummoderator med adminrättigheter.

Skål // Enos Pork  :cheers

Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is; never try.

guest3

• Gäst
« Svar #2 skrivet: 2004-03-18, 09:59:49 »
:lolabove Veckans roligaste post, Enos. :thumb

Jag modifierar första posten, så att det framgår. :tease

Utloggad Fawlty

• =[OG]=Medlem
  • En fot i graven
  • Antal inlägg: 1 687
    • http://www.oldgents.se
« Svar #3 skrivet: 2004-03-23, 15:42:20 »
Jag har slängt in lite länkar samt lagt till lite logos.

Vi vill ha er hjälp att bygga upp länkarkivet. Skicka in länkförslag till Crashman så lägger han in dom.

Saknar vi någon kategori? Hojta till i så fall

"Fawlty no function beer well without."

Senaste inlägg