Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Säger som hinken  (läst 2900 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
Säger som hinken
« skrivet: 2009-03-06, 13:26:52 »
Jag tröttnat , tyvärr!


De  socialt trevligt, på alla sett, men så trött på att levela... Jag får den där känslan av wow var en gång i tiden, att de ska ta 100 år nå slut level hehe, nej men nästan.

Men återseende i andra spel och som sagt om spelet suget kommer tillbaks så vet jag vart jag ska lira =). Men jag kommer fortfarande sitta tok prata med   er i teamspeak =)

trevlig helg Mvh Baldi..

 

Dyslexi betyder svåra ord på latin

guest2174

  • Gäst
SV: Säger som hinken
« Svar #1 skrivet: 2009-03-06, 14:01:48 »
Jag är rätt säker på att du är välkommen tillbaka om du ångrar dej sen.  :thumb
Ha det så roligt med dom andra spelen!

Utloggad Johnny Hazard

  • Moderator
  • The God of posting
  • *****
  • Antal inlägg: 9 040
  • - TK? Men du hade ju fel kläder!
SV: Säger som hinken
« Svar #2 skrivet: 2009-03-06, 22:43:26 »
Smaken är som baken men skyll inte på att det tar tid att levla i War. Jag har provat mig fram o spelat ett antal olika karaktärer (7 st) och den lägsta är lvl 10 (order snubben) de andra är 14-20 (2 lvl 20). Det är inte svårt att levla men man måste gilla att slås mot andra spelare och gillar man inte det så är WoW npg inte ett spel man ska satsa på.

Min seanste karaktär är en DoK och den levla till 20 på 2 veckor - och det kunde gått foratare om jag inte hållit på med annat.


"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
"My Big Fat Excuse is on cooldown!"

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Säger som hinken
« Svar #3 skrivet: 2009-03-07, 03:00:44 »
Min seanste karaktär är en DoK och den levla till 20 på 2 veckor - och det kunde gått foratare om jag inte hållit på med annat.

Oooh! Leet haxxorleveler! Fan vad du har blivit hardcore, Hazard! ;)
Ett par rundor L4D skulle nog göra dig gott! :D


;)

Utloggad Johnny Hazard

  • Moderator
  • The God of posting
  • *****
  • Antal inlägg: 9 040
  • - TK? Men du hade ju fel kläder!
SV: Säger som hinken
« Svar #4 skrivet: 2009-03-07, 21:18:31 »
Näe det jag säger är att det inte alls tar särskilt lång tid att levla till level 20 i detta spel. Hur de andra 20 levlarna är vet jag inte än men ber om att få återkomma. L4D är säkert jättekul men det kan du göra reklam om nån annanstans för här pratar vi om Warhammer Online om du missat meningen med denna spelavdelnings namn.

WAR för mig har de flesta ingredienser för ett roligt spel: PVE questa ena stunden för att i nästa kasta sig ut i rvr och slåss mot andra spelare. Enkelt att hitta en grupp för ett kort uppdrag, bara gå med i en öppen grupp som finns i närheten, eller warband om det krävs mera "muskler".

Känner man för att köra solo och hitta på nått knäppt finns det en himla massa grejor i spelvärlden som man kan springa på och som "The Book of Knowledge" ger än tips om. Känns som man bara skrapat på ytan av vad som War kan erbjuda.


"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
"My Big Fat Excuse is on cooldown!"

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • Moderator
  • Forum resident
  • *****
  • Antal inlägg: 6 602
SV: Säger som hinken
« Svar #5 skrivet: 2009-03-10, 11:23:06 »
Jag inbillar mig att man i WAR levlar ungefär lika fort som man gjorde i Guild Wars en gång i tiden (alltså den gången för längesedan när spelet först släpptes)

Spelar man några timmar några kvällar i veckan så har du levlat färdigt på 1 månad eller så.

Sedan har vi ju renown-level, vilket är en helt annan sak. Det tar säkert ett år att maxa ut det, men påverkar inte game-play nämnvärt. Snarare att ses som en extra gimmick.



guest2112

  • Gäst
SV: Säger som hinken
« Svar #6 skrivet: 2009-03-11, 18:18:07 »
"The Book of Knowledge" gör ju spelet hur kul som helst det käns som allt man gör är för någon nytta som att spöa massa order snart är man uppe i 10k kb:S och sanrt dödat 1k av alla order klasser och ja tycker att det va efter rank 37 då man kunde börja köra upp sin renown rank över lvl som spelet börjar bli kul på riktigt..
det som är det bästa är ju alla orvr man kör hela tiden med fast dom måste göra något mot lagget snart nu har till och med sc börjat lagga för mig det är mindre kul :/
fast alla kan ju inte hitta rätt med detta spelet tråkigt att du slutar och hoppas att du kommer på andra tankar (:

 

Senaste inlägg