Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Norrlands Guild - vår allians i WAR  (läst 3448 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Johnny Hazard

  • Moderator
  • The God of posting
  • *****
  • Antal inlägg: 9 040
  • - TK? Men du hade ju fel kläder!
Norrlands Guild - vår allians i WAR
« skrivet: 2009-04-26, 14:47:50 »
Vi har nu format en svensk allians med Gryning och fler svenska guilds är på gång in.

Vildvittran sköter det diplomatiska och vi känner att de kommer bli kanon med en ren svensk allians.

Namnet är självklart en omskrivning av något väldigt svenskt - Norrlands Guld, när man vill vara sig själv för en stund!

Mer info kommer senare!

Chopaholic - stolt GL i tjänst hos Old Grunts!


"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
"My Big Fat Excuse is on cooldown!"

Utloggad Loophole

  • Old Drugdealer
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 929
SV: Norrlands Guild - vår allians i WAR
« Svar #1 skrivet: 2009-04-26, 15:58:15 »
:thumb @ namnet
Eagles may soar, but weasels dont get sucked into jetengines


A bullet may have your name on it, but a grenade is adressed "to whom it may concern".

Everything happens for a reason. But sometimes that reason is that you are stupid and make bad decisions.

Utloggad Johnny Hazard

  • Moderator
  • The God of posting
  • *****
  • Antal inlägg: 9 040
  • - TK? Men du hade ju fel kläder!
SV: Norrlands Guild - vår allians i WAR
« Svar #2 skrivet: 2009-04-28, 00:50:02 »
Idag utökades vår lilla allians med 2 andra svenska guild Vintergatan och La Familia! :wave

Himla kul tycker jag! Stort tack till Vildvittran (DaddyLongLeg) som jobbat hårt för att detta ska ske!  :thumb


"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
"My Big Fat Excuse is on cooldown!"

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • Moderator
  • Forum resident
  • *****
  • Antal inlägg: 6 602
SV: Norrlands Guild - vår allians i WAR
« Svar #3 skrivet: 2009-04-28, 08:26:16 »
:)

Kul att alliansen Norrlands Guild nu är färdig! Redan igår kväll samlade vi ihop ett 15-tal spelare i ett allians-wb och drog runt i Praag och Reikland där vi skövlade, plundrade och krigade :pistols

Skoj, och kul att vi äntligen lyckats samla så många trevliga svenska spelare i en och samma allians. Detta kommer att bli mycket bra tror jag.

OBSERVERA:
Det krävs en liten insats från alla oss för att alliansen skall leva och frodas, och för att vi faktiskt skall bygga upp en lagkänsla. Det vore väldigt trevligt om vi i Old Grunts kunde sätta ett föredömligt exempel, genom att använda oss av den nya gemensamma allianschatten. Du använder den genom att skriva /a i chattfönstret.

Allianschatten är ett givet ställe att ragga nya kompisar att spela med, till exempel om du vill göra en public quest, eller om du vill ha vettigt folk att spela RvR med.


guest2174

  • Gäst
SV: Norrlands Guild - vår allians i WAR
« Svar #4 skrivet: 2009-04-28, 10:38:19 »
Skönt att det gick att ordna alliansen utan att jag var med. Var faktiskt lite orolig igår när jag loggade ut vid 20.00. Jag orkade helt enkelt inte. Höll på att somna med min Squig Herder och "vaknade" till när jag befann mej i T4 RvR-område helt plötsligt. I alla fall;

Länge leve Norrlands Guild!

 

Senaste inlägg