Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Aktivt gille i Vanguard - Heroes of the Flame  (läst 3376 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • Moderator
  • Guru of spam
  • *****
  • Antal inlägg: 7 216
Aktivt gille i Vanguard - Heroes of the Flame
« skrivet: 2009-06-15, 08:06:20 »
Då OG's eget gille för tillfället ligger tämligen vilande, så vill jag bara passa på att nämna lite om det gille som jag själv är med i, Heroes of the Flame.

Det är ett internationellt gille som liksom OG har spelare i mogen ålder, och en avslappnad attityd till spelet. Egen TS server finnes, gillet har egen guildhall och kör raider varannan dag för de som så önskar. Därutöver så är det fullt upp med allehanda övriga typer av quests och aktiviteter.

Så är man nyfiken på VG och vill ha folk att spela tillsammans med, så rekommenderar jag ett besök på deras hemsida http://www.tknights.org/

guest1327

  • Gäst
SV: Aktivt gille i Vanguard - Heroes of the Flame
« Svar #1 skrivet: 2009-06-18, 10:49:25 »
Är det någon mer som spelr då?

Jag kom nyligen på varför jag inte spelade VG...  Blev av med alla grejor för att jag loggade ut med en gravsten aktiv :(  Så inte orkar jag  jaga nya prylar :9

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • Moderator
  • Guru of spam
  • *****
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Aktivt gille i Vanguard - Heroes of the Flame
« Svar #2 skrivet: 2009-11-05, 10:33:12 »
Ett väldigt sent svar till Ragge:

I gillet jag är medlem i så är vi någonstans runt 40-50 spelare uppskattningsvis, på en normal spelkväll brukar ungefär 15-25 vara inloggade, vissa dagar färre. Dom senaste veckorna så har vi fått in ett par nya spelare varje vecka, väldigt många svenskar faktiskt.

Vi blandar friskt mellan hög- och låglevel content (via mentoring i mitt fall, vilka fantastiska dungeons som man har missat, helt otroligt!), raider, diplo & crafting för dom som gillar det.

Sen... blev av med alla grejer med en gravsten aktiv, vad yrar du om? Det är ju bara att gå till ett altare och hämta din gravsten! :)

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • =[OG]=Medlem
  • Forum resident
  • ******
  • Antal inlägg: 6 602
SV: Aktivt gille i Vanguard - Heroes of the Flame
« Svar #3 skrivet: 2009-11-05, 19:15:47 »
:thumbs

Kul att du trivs!

 

Senaste inlägg