Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Call of Duty: United Offensive Multiplayer Server önskas  (läst 1711 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

WOLF

  • Gäst
Call of Duty: United Offensive Multiplayer Server önskas
« skrivet: 2009-06-17, 01:51:34 »
Hej på er.

Jag har en liten önska om det nu är genomförbart vet jag inte.

Till saken hör att jag efterlyser en Call of Duty: United Offensive Multiplayer Server där vi kanske kunde uppleva lite av en gammal nostalgi tripp. :thumb

För er som inte känner till spelet så är Call of duty med tillhörande expansionen United Offensive en hyllad First person shooter klassiker med stor närvarokänsla. Jag kan varmt rekommendera multiplayer banan Rhinevalley och Capture The Flag (CTF) för det har jag spelat i ett antal år och tycker det är lika underhållande. Spelet ställer heller inte några större krav vad gäller hårdvaran. Mer finns att läsa på sidan till nedanstående länk.

Call of Duty - Deluxe Edition (Call of Duty & United Offensive).
http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php?lang=&id=43226&lang=se&subsite=games&&ref=

Call of Duty: United Offensive Multiplayer Rhinevalley (till vänster tyskarnas bas & till höger Amerikanarnas bas och däremellan far man fram och tillbaka och stjäl respektive flagga).
http://lh6.ggpht.com/noblephotos/SHlG6zM5MwI/AAAAAAAAFnQ/82nP9DSb8mU/s800/cod-rhine.jpg

Ja mycket mer än så kan jag inte förmedla, så nu är det helt upp till dom styrande samt kanske även oss att avgöra dess värde och behov.

Vänligen, WOLF.


WOLF

  • Gäst
SV: Call of Duty: United Offensive Multiplayer Server önskas
« Svar #1 skrivet: 2009-12-27, 22:07:10 »
Jag ska kanske tillägga att jag satt upp en egen liten dedikerad server för TeamSpeak och Frontline Fuel of War.  Call of Duty: United Offensive Multiplayer Server ska komma upp vad det lider.

Nästa år är jobbet med att installera optisk kabel för Internet klart här i mitt område och då lär det för min del bli 100Mb/s / 100Mb/s. :thumb

Hälsning, WOLF.
« Senast ändrad: 2009-12-27, 22:08:59 by WOLF »

 

Senaste inlägg