Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Diablo 3 forumdel  (läst 3253 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Ikon

  • Första besöket på Bolaget
  • ***
  • Antal inlägg: 144
    • Fejdlysten
Diablo 3 forumdel
« skrivet: 2009-09-18, 11:59:55 »
Hej!

Har Diablo 3 någon egen del av forumet?

Jag ser en del trådar ang D3 och ju närmare release desto fler postningar som vore kul att samla ihop.

Det kommer väl inte räknas som ett MMO för än så länge tror jag bara de sagt man kan spela 4 pers samtidigt. (En egen tråd för Diablo 3 kommer inte räcka gissar jag).

/MVH
« Senast ändrad: 2009-09-18, 12:01:44 by Ikon »

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
SV: Diablo 3 forumdel
« Svar #1 skrivet: 2009-09-18, 18:23:01 »
Tyvärr är inte diablo3 redo för oss i Europa förs 2011, =((.... Men jag är en riktig diablo3 fans, har spelat diablo1-2 sen 1997-2006., börjat igen 2009 =)).... 

Vi ett gäng OG som kommer börja spel diablo3, var så säker på det =)).. 
Dyslexi betyder svåra ord på latin

Utloggad Ikon

  • Första besöket på Bolaget
  • ***
  • Antal inlägg: 144
    • Fejdlysten
SV: Diablo 3 forumdel
« Svar #2 skrivet: 2009-09-18, 20:43:42 »
Ok, jag trodde de ännu siktade på 2010. Men hur som helst så kanske det inte ska finnas en Diablo 3 del på forumet ännu då utan en som kort o gott heter "Diablo" :)

Jag slängde mina två LOD skivor i våras då jag ändå bara hade en dator. Jag har aldrig haft någon addon till Diablo och tyckte 2 konton vara bästa sättet att mula på. Men tidigare hade jag två datorer. Kan man installera Diablo LOD 2 ggr på samma dator? Dvs köra två konton samtidigt från samma dator (även om man får titta på ett fönster i taget så kan man ju iallafall göra trade så.)

Ni som kör Diablo 2 nu, kör ni hardcore? Jag testade det en gång och kom till Nightmare, men det är nog bättre att spela i party där man litar på varandra och ger varandra rätt att lota om man dör. Kör ni en helt clean installation eller har ni kört med addons? Jag vill inte köra med annat än det som Blizzard stoppat in i produkten.

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
SV: Diablo 3 forumdel
« Svar #3 skrivet: 2009-09-19, 12:12:48 »
Vore trevligt spela lite dibb2 med dig =))..  

på blizzcon som avslöjade högsta hönset för blizzard att 2010, så skall bara 2 tittlar släppas de är SC2 och Cataclysm, dessutom kanske SC2s expansions släppas, så diablo3 blir närmast 2011 =(....
Dom kör likadant med diablo3, jag tror diablo3 blir som SC2, att släpps runt 2012  :cry..

Snart kommer patch 1.13, den ska inhålla mycket go bitar som, ex mycket större stash, samt Re-speck skillsen! Dom sa att patch 1.13 var under process, i April 2009, och att dom snart klara med den, nu är de September 2009, de visar lite hur dom jobbar! Jag tror personligen att dom arbetar ut nya områden samt, utvidgar Act4 med mer quest och wps =)),  (De försig bara rykten, än så länge).....
Jag spelar i laddern nu en Barba =)), level 24, de svårt, om inte har någon spela med... ligger i Normal än så länge... Har inte spelat hardcore, pgr, så mycket lagg, och spela upp en ny gubbe bara för att man råka dö någon gång, inte riktigt min typ av gaming, vill man ha svårets grad, de bara spela diablo2 med Rare items, så blir spelet så mycket svårare...  

Bara skapa ny gubbe på laddern joina mig, jag heter, "Grifilo, på laddern välmött Mvh Baldi...
« Senast ändrad: 2009-09-19, 12:15:01 by baldi »
Dyslexi betyder svåra ord på latin

Utloggad Ikon

  • Första besöket på Bolaget
  • ***
  • Antal inlägg: 144
    • Fejdlysten
SV: Diablo 3 forumdel
« Svar #4 skrivet: 2009-09-19, 21:31:17 »
Hej!
Kan du länka den senaste infon om vad 1.13 ska innehålla?

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
SV: Diablo 3 forumdel
« Svar #5 skrivet: 2009-09-20, 00:01:30 »
Dom var sjukt snåla att, ge någon informtion angående patchen! Ifrån början var de bara resetta laddern, så att säga! men efterhand så har dom kommit på att d2 är populärt fortfarande, och kanske vill göra slags röd tråd till nästa kommande uppföljaren =)...

Sen kan också vara ett sett behålla spelarna i d2, för slussa över dom till D3 vem vet hehe =)...

Här 2 utalanden som Lead Designare Leornade sagt, för 2 månader sen:

Skill tree re-specialization is currently a planned feature for the Diablo II 1.13 patch, yes.

we're planning is to increase the stash size to 12x10
http://www.diii.net/gallery/showphoto.php?photo=2768&size=big&cat=   ungefär så stort, de mycket välkommet...


De lär vara mycket mer saker, så som bugg fixar och nya Runewords...

Jag hoppas på  "Mer Area i Act4 och quester =))))
« Senast ändrad: 2009-09-20, 10:40:55 by baldi »
Dyslexi betyder svåra ord på latin

 

Senaste inlägg