Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Badcompany2: Vietnam, värt det?  (läst 2522 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest2209

  • Gäst
Badcompany2: Vietnam, värt det?
« skrivet: 2010-12-18, 15:18:35 »
Japp,
Efter att snabbspelat lite på en bana så gör de "gulliga" rishattarna samt att ha plaskat lite i terassodlingarna att det känns som väl "investerade" 129:-, i alla fall just nu ;)


-cb99

guest136

  • Gäst
SV: Badcompany2: Vietnam, värt det?
« Svar #1 skrivet: 2010-12-19, 00:17:30 »
Nu kommer jag att låta som en Mac-användare som efter att glatt ha spenderat pengarna och lovordar sin nya ägodel, men jag har iallafall haft kul de senaste tre timmarna och kommer definitivt att spela mera! Gillar man BC2 är det ett givet köp. Har man bara tröttnat på de gamla banorna är det också ett givet köp. Banorna är väldigt snygga och stämningsfulla och spelstilen tycks inbjuda till mera teamplay. Eftersom allting är väldigt nytt så märker man förvirringen i lagen och att det blir vissa choke-points på kartorna som man ännu inte kommer förbi, men det ger sig nog när vi vant oss och hittar bättre på kartorna. Det jag saknar mera uppbyggda och trångbyggda områden med bl.a. flervåningshus där förstörelsen ständigt s.a.s. muterar terrängen. Samtidigt, så ogillar man träd så är detta spelet för dig då förstörelsen av skog står högt på dagordningen.
Tycker det verkar som att dödsanimationerna eller fysiken har utvecklats något också efter att ha sett några dramatiska och inte minst skrattretande dödsscener.
Helikoptrarna verkar nu ha blivit väldigt manövrerbara och stridsvagnarna dödligare iom att tracern inte finns att ta till.

Överlag kul och 4.5 Nixons av 5 möjliga!

Utloggad Raft

  • Old Korean TV-star
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 577
SV: Badcompany2: Vietnam, värt det?
« Svar #2 skrivet: 2010-12-19, 17:42:23 »
Badcompany2: Vietnam, värt det?

Svar ja.

Utloggad Hardwired

  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 720
  • I'm not insane! My mother had me tested...
SV: Re: Badcompany2: Vietnam, värt det?
« Svar #3 skrivet: 2010-12-21, 05:28:31 »
Ok. Count me in.

Ska skaffa det när jag kommer hem.
League of Legends
EU/West: Hardwired

Utloggad MooseMan

  • Old Misconnection
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 188
SV: Badcompany2: Vietnam, värt det?
« Svar #4 skrivet: 2010-12-25, 10:51:27 »
blir ett inköp när jag kommer hem likaså.

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
SV: Badcompany2: Vietnam, värt det?
« Svar #5 skrivet: 2010-12-26, 10:13:28 »
 :thumb

Älskar musiken och känslan!
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

 

Senaste inlägg