Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Sorry Donaldo & MrMouse  (läst 1378 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad deathdealer

  • Old Skipper
  • Moderator
  • Phantom of the forum
  • *****
  • Antal inlägg: 8 391
  • frustra laborat qui omnibus placere studet
    • http://www.deathstar.se
Sorry Donaldo & MrMouse
« skrivet: 2011-12-17, 16:10:26 »
Det blev lite hätskt av mig i TS igårnat....vilket vart liiiite onödigt, men jag hoppas att ni inte tog allt för illa opp!

Det blir väldigt knepigt när man trippar iväg sådär när man är få spelare, men jag förstår att ni inte gillade kartan! :-)

Men vi kanske ska kolla av lite bättre, och se till att alla hänger på, eller så att vi inte dödar en aktiv server för att en drar och alla hänger på!

Så sorry för mina hårda...ord!

DD :drink


Jag förlorade oskulden när jag vart 13....men fick tillbax den när jag gift mig.....

Utloggad RythmDivine

  • Fucking Legend
  • Posting predator
  • *****
  • Antal inlägg: 4 907
  • =[OG]= For life
SV: Sorry Donaldo & MrMouse
« Svar #1 skrivet: 2011-12-19, 08:22:34 »
Det blev lite hätskt av mig i TS igårnat....vilket vart liiiite onödigt, men jag hoppas att ni inte tog allt för illa opp!

Det blir väldigt knepigt när man trippar iväg sådär när man är få spelare, men jag förstår att ni inte gillade kartan! :-)

Men vi kanske ska kolla av lite bättre, och se till att alla hänger på, eller så att vi inte dödar en aktiv server för att en drar och alla hänger på!

Så sorry för mina hårda...ord!

DD :drink

Jävla tunnis!




:D

Utloggad DONald

  • Old Lucky Luciano
  • Moderator
  • Going post(al)
  • *****
  • Antal inlägg: 4 115
  • Salvatore "Lucky" Luciano
    • The Five Families
SV: Sorry Donaldo & MrMouse
« Svar #2 skrivet: 2011-12-20, 00:13:11 »
Nu trippade vi ju iofs över till en annan OG-server, men jag förstår vad du menar.

Ingen fara dock, jag är van vid avsevärt tuffare tag här hemma, min fru är en riktigt argsint rackare serru!  :scared

Puss på flinten! :)

"I'll make him an offer he can't refuse." Vito Corleone
(copyright Ruskprick)

 

Senaste inlägg