Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: SimCity  (läst 29480 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Optikern

  • Pensionssparar
  • ***
  • Antal inlägg: 195
SV: SimCity
« Svar #90 skrivet: 2013-07-02, 22:50:12 »
Igår kväll så flöt allt på som det skulle i min nya stad, Kårsta. Idag när jag loggade in så såg jag att allt jag byggde senaste timmen igår inte var byggt. Inga felmeddelanden eller någonting. Efter ca 45 min spel nu på morgonen med kaffekoppen i högernäven så fick jag samma felmeddelande som tidigare att rollback behövdes. Detta var nu droppen för mig och jag ber er trogna SimCity spelare att skriva här på forumet när de har patchat upp spelet så det blir spelbart igen för trots att det är ett enormt kul spel så lägger jag nu av. Ospelbart för mig.

Fasiken vad tråkigt, själv läsnade jag när jag har 10m och ingen utmaning längre. Bilarna kör som de vill, kollektivtrafiken är kass, borgmästarbetyget är totalt värdelöst. Jag nolltaxerar har inga brott inga bränder och alla fasiliteter och får 70-75% eller så har jag massa kriminalitet bara köer inga skolor, straffskatt, folk som dör och massa uteliggare och får över 85%. Hur funkar det??? nej så detta är årets flopp enligt mig, Ett simcity ska man kunna spela i flera år, inte bara en hypad månad.

Kan bara hålla med. Har tappat sugen fn att lira det. Och ryktet gör gällande på EAs Simcity forumet att Patch 2.0 inte kommer förrens strax efter Mac releasen som är den 11 Juni...

Att 10 års utveckling kan leda till något så dåligt som detta spel är i skick.
Hade jag presterat så dåligt i en vecka på jobbet så hade jag fasiken blivit av med jobbet.

2 tecken: D 3



det är förresten fint när det är fler punkter på buggfixlistan än på listan med funktioner i spelet
« Senast ändrad: 2013-07-02, 23:24:23 by Optikern »
JAG:
har inte födelsedagar, jag går upp i level.
är inte envis. Mitt sätt är bara Klart mycket bättre...
skulle vara oövervinnerlig om det inte vore för polisen och fysikens lagar.

Utloggad Letalis

  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 367
    • Hemligastugan
SV: SimCity
« Svar #91 skrivet: 2013-07-31, 06:14:34 »
Hi Mayors -- below you'll find the notes for Update 6:

Citera
• New: Granite Lake Region - New 10 city lake region: http://www.simcity.com/en_US/blog/article/building-granite-lake
While creating Granite Lake, we had a few key goals:
- Provide a region with a new visual style that is highlighted by vistas from each city.
-   Two clusters of five cities that are connected by boats traveling across the lake.
-   Create a scenic central lake around which the city sites will be placed. Includes shipping lanes to keep that gameplay option for cities on the shoreline.
-   A region with unique and challenging terrain to provide a different experience than the previously released Edgewater Bay.
• New: RCI Tuning - Tuning to make Industrial needed more. Commercial buildings will now lose profit if they don’t receive enough freight from industry. The demand bars will respond more accurately to which zones are needed. This change will impact existing cities: http://www.simcity.com/en_US/blog/article/making-i...dustry-matter-rci-improvements
• New: RCI height variations for Density 3 Buildings. This will add more variety to the look of your cities: http://on.fb.me/14fcVSZ
• New: Borderless windowed mode setting.
• Fixes for some issues of the “out of money” problem or unexplained abandonment that some players have experienced.
• Clarity around unfilled jobs and workers to make sure players are messaged that there may be an issue where workers cannot get to unfilled jobs.
• Residential and Commercial buildings are now more consistently in the same wealth in an area of a particular land value. Improves visual consistency.
• Help Wanted, no Shoppers, and No Jobs alerts have been added to the Zoning info panel as alerts.
• Data Layer: Greater map accuracy on the land value map. Residential and Commercial wealth colors added. Abandoned buildings show up red.
• Data Layer: Land Value map shows when placing parks.
• Fixed issue where RCI sometimes builds on roads.
• Fix performance slowdown in cities with more than one million tourists.
• UI Clarity: Show which city hall modules are already placed in the region on the palette UI.
• Garbage UI: fixed issue where garbage UI sometimes showed bins that had already been picked up.
Man skall icke stöta till muggen med kaffet när den är full. Då är den inte full längre

Utloggad Letalis

  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 367
    • Hemligastugan
SV: SimCity
« Svar #92 skrivet: 2013-08-23, 06:33:50 »
Hi Mayors -- here's the notes for Update 7:
Citera
• New Feature: Tool to create bridges, overpasses, and tunnels when you draw your roads.
- While building your road, pressing the N key or M key will lower or raise the road accordingly creating overpasses, bridges and tunnels. Note: Existing road layouts cannot be raised or lowered
• New: Improvements for traffic behavior to make it smarter. This should reduce the number of lines formed by all available vehicles converging on a single spot. This affects all vehicles including Police, Fire Trucks, Moving Trucks, Garbage Trucks, Recycling Trucks, Resource Trucks, Buses, Ambulances, and Civilian vehicles.
• New: Tree tools – Place individual trees along your city roads. This tool is located at the end of the Nature Parks menu.
• New: Vehicles now accelerate and decelerate faster, allowing them to leave buildings and cross intersections more efficiently.
• Parks: Sports parks are now accepting Sims 24 hours a day.
• Airship: The number of Airship passenger trips should now be correct over multiple days.
• Freight: Freight trucks now only leave factories if they have a valid delivery destination.
• Fix for freight trucks leaving the city instead of going back to the factories in some situations.
• Terrain: Improves some instances where terrain covers sections of roads under certain scenarios while the camera is zoomed out.
Man skall icke stöta till muggen med kaffet när den är full. Då är den inte full längre

 

Senaste inlägg