Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Irriterad  (läst 2254 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Picard

  • =[OG]=Medlem
  • 50-årskris
  • ****
  • Antal inlägg: 478
Irriterad
« skrivet: 2013-07-06, 21:44:51 »
Skall ta upp en grej om Gårdagen  Ni vet alla eller åtminståne de flesta att jag inte är så där inne på Att spela rush, Och om man då inte vill Spela rush för man inte tycker om det skal man då göra det ändå? Nej det tycker inte jag man behöver göra. Den som kan säga vad jag skall göra och när är min arbetgivare. Sedan kanske jag Kan vara Lite smidigare och inte säga att nu slutar jag o spela för att det  är  Rush Det kan jag definitivt hålla med om. det var klumpigt sagt av mig igår och det ber jag om ursäkt för.

Detta hände sig igår kväll  Någån tyckte att jag sklulle spela fast jag inte tyckte det var kul, Varför säger man sådant för Undrar jag. Nu kommer förklaringarna tt man skall spela tillsammans  Det har jag hört förr, men faktum kvarstår Om man blir mer eller mindre utsälld för att man inte vill spela att visst spelsätt är det trist att spela med dem som Gör så överhuvudtaget.
« Senast ändrad: 2013-07-06, 22:52:53 by Picard »

guest4096

  • Gäst
SV: Irriterad
« Svar #1 skrivet: 2013-07-06, 23:51:05 »
Mycket text, men vill du inte spela Rush så är det bara att hitta på något annat.
Fredagarna är inte var de ha varit.

Mitt förslag är att gå över pölen och spela "stridsvagn" hardcore, grymt kul.

Kör så det ryker på åkern, så höres vi på TS.











Är också irriterad på Fredagarna ;)

Utloggad shadowskimmer

  • Old Little Ninja
  • =[OG]=Medlem
  • Forum resident
  • ******
  • Antal inlägg: 6 760
SV:
« Svar #2 skrivet: 2013-07-07, 17:44:16 »
Ja vad fasen, man ska spela det man vill men man får också gärna ställa upp och spela "för andras skull" ibland. Det gäller att hitta balansen och både ge och få.

Det som blir packade och sura och vill bestämma (det har hänt, jag lovar ;-)) får också ta sig i kragen och skärpa sig litet.
I DO NOT BUILD NATIONS - I DESTROY VILLAGES!
AND IN SOME RARE CASES I GET TOTALLY OWNED

Utloggad Skalis

  • Old Help Desk Guru
  • Administratör
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 214
SV: Irriterad
« Svar #3 skrivet: 2013-07-07, 20:37:59 »
Klart att man inte ska spela på banor/mods som man inte gillar, om det inte är för att försöka "fylla" servern, men knappt då heller iofs tycker jag.
Vid ovisshet, ställ en fråga så kan man slippa det ovissa, men är du dum på riktigt så hjälper det inte att fråga!

 

Senaste inlägg