Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Poll - vilken storlek på BF4 server ska vi ha?  (läst 7980 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Dann3

  • =[OG]=Medlem
  • Slutar med blöja
  • *
  • Antal inlägg: 44
SV: Poll - vilken storlek på BF4 server ska vi ha?
« Svar #15 skrivet: 2013-09-16, 19:44:08 »
Om det är snack om enbart en serfver:
32 spelare

Två serfvrar:
32 & 16 spelare


32 spelare är ett måste, iaf om man ska köra conquest vilket jag faktiskt tycker är skoj.

16 spelare om man ska lira rush då jag tycker att det är för lite för lite med enbart 8 spelare.
Har hellre fler slottar än vad som behövs, än för lite.

Jag håller helt med om de här,  du skrev de jag tänkte  :D :thumb
+1
Skönt med vettigt folk som postar så man slipper skirva något själv. :thumb


Precis ...jag har ingen talan men låtter bra =)..det den tidigare citera'are som citerade tidigare citerade till orginal'are =)

Utloggad RythmDivine

  • Fucking Legend
  • Posting predator
  • *****
  • Antal inlägg: 4 907
  • =[OG]= For life
SV: Poll - vilken storlek på BF4 server ska vi ha?
« Svar #16 skrivet: 2013-09-16, 20:45:35 »
 :stupid

Utloggad Bråthen

  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 509
  • Old Barista
    • Brôten
SV: Poll - vilken storlek på BF4 server ska vi ha?
« Svar #17 skrivet: 2013-09-16, 21:21:25 »
Eftersom jag inte är säker på om jag kommer att köra BF4 så vet jag inte hur mycket mitt ord väger men jag har iaf en åsikt som jag tänker framföra.

Jag anser att vi borde ha server inte bara för oss själva utan också för att "dra" gamers till oss. Varför? Jo, för att det gynnar oss i slutändan. Visst kan vi strypa en server till 16 spelare men jag kommer aldrig köpa BF4 då. Som det var när vi enbart hade 16 slots servrar för några veckor sedan så var det många kvällar man loggade på och inte "fick plats". Inte så roligt. Då dessutom missgynna att vi gör OG allmänt känt är väl inte heller så bra?

Därför tycker jag att vi borde ha en 32 slots server absolut! Gillar DONald, jag menar ehmmm, som DONald när det blir lite tightare spel och våran nuvarande OG4 fast i en BF4 fattning hade jag gärna sett som komplement.

En 32 slots ren conquest och en 10/20 slots (för ryktena säger att squad består av 5 numera?!) blandad spelstilar tills vi hittat en/fler spelstilar vi gillar.

Men som jag sa innan ska det mycket till ifall jag köper BF4 och det kommer jag vänta med till Betan att avgöra.
- BattleTag - Bråthen#1401

- WoW -
Arkalos - lvl 85 Mage (Outland)
Asaldor - lvl 60 Paladin (Outland)
Fugglie - lvl 10 Hunter - Just an uggly goblin doing stupid things on RP-server Argent Dawn

- SWToR -
Bråten is scattered all over the galaxy ATM! :)

Utloggad Tahlanos

  • Gameoholic
  • =[OG]=Medlem
  • Posting predator
  • *****
  • Antal inlägg: 4 698
  • mmm.....
    • OG
SV: Poll - vilken storlek på BF4 server ska vi ha?
« Svar #18 skrivet: 2013-09-17, 09:07:42 »
Varför kommer förslagen på 16 och 24 på tal ??  :cartman
 
Måste man inte vara minst 25 i OG ?  :banana
AVAST CLEARED !

Utloggad Horror

  • =[OG]=Medlem
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 599
SV: Poll - vilken storlek på BF4 server ska vi ha?
« Svar #19 skrivet: 2013-09-17, 09:52:19 »
Som dom flesta skriver, en 32 och en 16. Betalning för ett år till att börja med.

Utloggad NightBubble

  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 696
SV: Poll - vilken storlek på BF4 server ska vi ha?
« Svar #20 skrivet: 2013-09-17, 21:41:25 »
Som många innan mig har skrivit så tror jag på en 32 spelars om vi bara ska ha en.
Men server 2 tror jag mera på att den ska vara minst 20 slots. Anledningen är att det är  5 pers per squad i BF4 jag tror att 16 blir för liten.
Kommer att bidra till servrarna efter förmåga.

Utloggad Rhowdy

  • Old Lead Foot
  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 719
SV: Poll - vilken storlek på BF4 server ska vi ha?
« Svar #21 skrivet: 2013-09-19, 16:15:50 »
Jag är ingen stor spelare av BF3 eller vad jag kommer gissa av BF4 men jag kommer ändå att införskaffa det. Där av tror jag på vad många andra skriver att vi kommer säkert att behöva åtminstånde 2 servrar. Jag röstar på en 32 spelar server men föredrar mindre precis som många andra. 


/Rhowdy

 

Senaste inlägg