Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Grönis är coolast av alla!  (läst 5255 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad GottfridssonTony

  • Husse
  • Övningskör
  • ***
  • Antal inlägg: 126
  • Pluttinutt
Grönis är coolast av alla!
« skrivet: 2017-02-17, 18:45:08 »
Har ni sett hans steam namn? Lars Winterdäck. Om inte det är humor så vet inte jag vad som är humor!

Tack för skrattet min gode man!

Utloggad Horror

  • =[OG]=Medlem
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 599
SV: Grönis är coolast av alla!
« Svar #1 skrivet: 2017-02-17, 18:52:47 »
Har ni sett hans steam namn? Lars Winterdäck. Om inte det är humor så vet inte jag vad som är humor!

Tack för skrattet min gode man!

Skål!

Utloggad GottfridssonTony

  • Husse
  • Övningskör
  • ***
  • Antal inlägg: 126
  • Pluttinutt
SV: Grönis är coolast av alla!
« Svar #2 skrivet: 2017-09-13, 23:43:20 »
Syrran... @syrran - om nu det funkar...


Det här är fel tråd och fel ämne men det är min tråd och jag står fortfarande för att grönis har bästa ingame namnet! Jag är lat och gammeldags, speex ultra har alltid funkat, men opex är ju nyare.... jag orkar inte läsa om skiten för det fungerar som det är. Det går inte heller att jämföra ts server mot ts server eftersom folk in fattar att man ska köra selft test wizard mojängen. dvs det är indivuduellt hur folk låter MEN jag sitter just nu i en kanal med erfarna ts människiskor och ljudet är ok men inte lika bra som speex ultra.


Eftersom jag inbillar mig att du gått längre än mig i texten om hur det här fungerar OCH testat saker live så vill jag veta vad om jag gör för fel. Är speex sämre än opex?


Plus jag hör rykten om -ts +discord. Återigen inte min sak men ärligt är det så? Isf. varför?


/mvh Tony


ps syrran, jag är ledsen men du heter inte syrran på FB och jag hittar inte dig där för att fråga detta direkt... jag är kass på namn (och ansikten) så ...du finns tyvärr "i sjön" vem vet vilka random folk man har där som vänner. :-D


Det ska också sägas att med min nya TS så la jag 5 minuter på att tänka på rättigheter och jag är mycket hårdare än förut. Om du har en fin OG bild/logga och TS/ID för OG/admins folk så sätter jag gärna upp "backup" miljö om skiten går ner nån gång. Det viktiga för mig är "the game must go on". dvs gratis.Helt ärligt så kan ni få en helt egen ts om ni vill för jag har en WAY för stor server för eget buk men då behövs ett start skott från någon..


Det sista året så har jag inte märkt att er ts dött så det kanske inte är ett problem eller en risk längre. Om det är en risk så hjälper jag gärna till men som sagt admin saker är mycket trängre åtkomst till nu förtiden hos mig ... prat först... och det verkar som gfx logga verkar ju vara viktigt...


Det verkar inte finnas inbyggt failover mellan ts servrar så det går nog inte att vara helt felsäker men jag tror som sagt att du har mer koll än mig.


@OG peka syrran hit för gratis TS bakup!

« Senast ändrad: 2017-09-13, 23:47:12 by GottfridssonTony »

Utloggad Bråthen

  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 509
  • Old Barista
    • Brôten
SV: Grönis är coolast av alla!
« Svar #3 skrivet: 2017-09-19, 20:18:07 »
 :hi
- BattleTag - Bråthen#1401

- WoW -
Arkalos - lvl 85 Mage (Outland)
Asaldor - lvl 60 Paladin (Outland)
Fugglie - lvl 10 Hunter - Just an uggly goblin doing stupid things on RP-server Argent Dawn

- SWToR -
Bråten is scattered all over the galaxy ATM! :)

Utloggad GottfridssonTony

  • Husse
  • Övningskör
  • ***
  • Antal inlägg: 126
  • Pluttinutt
SV: Grönis är coolast av alla!
« Svar #4 skrivet: 2017-09-22, 20:24:09 »
PC: hej bråthen, hur står det till? är du sugen att starta upp en liten vanilla MC server? har en på g som jag prov trycker men inte spelar på ännu. om det blir nått måste det finnas folk som vill spela och den kommer blir extremt långlivad... inget "bli klar å sluta om en vecka" mer 6-12 månaders intervall.


Ej PC: fan vill du oljätande norrman, komma här å vinka :-D

 

Senaste inlägg