Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Heja Posten  (läst 1925 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest168

  • Gäst
Heja Posten
« skrivet: 2006-07-29, 11:12:06 »
Jag har beställt min nya Virtuella cykel trainer från min lokala cykelhandlare nu, jag beställde den tillsammans med en massa tillbehör och det skulle tas hem från en distributör i Danmark. 2 dagar senare hade jag paket att hämta och då fick jag alla tillbehör men ingen trainer, vi ringde distributören och fick kollinumret och jag började söka paketet. Det jag nu fick se gör att jag måste berömma posten för hur man under 2 dagar kan frakta ett paket så J.... långt och fel fattar då inte jag. så här har det gått till:

paketet lämnar distributören i Danmark och går vidare till Malmö sedan till Örebro tillbaka till Malmö vidare till Danmark (Köpenhamn) tillbaka till Malmö igen. Och där ligger det nu och inte verkar komma vidare, ändå står det klart och tydligt att paketet skall till Ludvika :).

Jaja det var tur att jag beställde grejorna så långt innan inomhus säsongen börjar.

/Ace

guest3

  • Gäst
SV: Heja Posten
« Svar #1 skrivet: 2006-07-30, 09:44:56 »
Själv skickade jag grejer från jobbet för några veckor. De skulle från Vällingby (Sthlm) till Göteborg. Efter tre dagar ringde kunden och då låg grejorna i Gävle efter att ha studsat runt hejvilt.

Det var i alla fall nästan rätt eftersom det var ett G i början på orten.

Jag slåss ju mot Posten i ett ärende som ligger hos tingsrätten. Ska bli spännande att se hur det slutar.

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
SV: Heja Posten
« Svar #2 skrivet: 2006-08-06, 11:52:42 »
Vad är en "Virtuella cykel trainer" för något? :hm
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

Utloggad shadowskimmer

  • Old Little Ninja
  • =[OG]=Medlem
  • Forum resident
  • ******
  • Antal inlägg: 6 760
SV: Heja Posten
« Svar #3 skrivet: 2006-08-06, 11:54:43 »
Vad är en "Virtuella cykel trainer" för något? :hm

Kolla i den här tråden Braxis -> http://www.oldgents.com/forum/index.php?topic=8979.0 :)
I DO NOT BUILD NATIONS - I DESTROY VILLAGES!
AND IN SOME RARE CASES I GET TOTALLY OWNED

 

Senaste inlägg