Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Cod WW profilen nollställd.  (läst 1515 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad MabuSE

  • =[OG]=Medlem
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 690
Cod WW profilen nollställd.
« skrivet: 2008-11-28, 23:50:04 »
 :cry
Jag var på level 46 eller så när jag stängde av spelet och då hängde datorn sig och bootade om.
När jag startarde spelet nästa gång finner jag att min profil har blivit nollställd.
Någon som vet om det finns någon backup i programmet eller något annat sätt att få tillbaks min rank för jag vet inte om jag orkar börja om.
Vilka filer är det man skall göra en backup på i så fall. :help

Utloggad <=KB=>Merlin

  • FPS Gamer
  • V.I.P.
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 592
    • Harvey Wallbanger
SV: Cod WW profilen nollställd.
« Svar #1 skrivet: 2008-11-29, 00:29:56 »
Med detta program ska man kunna göra en backup på filerna "automatiskt" när man kör programmet.

http://files.totalgamingnetwork.com/file/5527/CoDWaW+Profile+Backup+Tool/

Hur du gör för att få tillbaka din rank vet jag dock inte. Förvisso ska väl sånt sparas centralt eftersom du kopplar upp dig mot deras accountsserver varje gång man startar spelet? Men förvisso har de ju tydligen haft problem med de servrarna vilket gjort att accounts har raderats... :pistols

.......................Anál nathrach, orth’ bháis’s bethad, do chél dénmha.......................


Utloggad MabuSE

  • =[OG]=Medlem
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 690
SV: Cod WW profilen nollställd.
« Svar #2 skrivet: 2008-11-29, 01:25:41 »
"Since days now (actually since day 1) Treyarch has some issues with their WaW Master Server. So it can happen, when you log in, your Rank - Weapons - Challenges data is gone. And once lost you can never get it back !"

 :cry
Man tack för tipset Merlin. :thumb
Skall installera det om jag nu orkar börja om!

 

Senaste inlägg