Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Varför vägra röra på påkarna nu då?  (läst 3041 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest1429

  • Gäst
Varför vägra röra på påkarna nu då?
« skrivet: 2007-02-09, 13:46:59 »
Vad är det här för dumheter... :rythm
Min fete late orakade halv-orc "Helge Skogh" level 3 vägrar plötsligt att springa framåt, han rör sig tom långsammare än Jarl Borsen!..han går sakta sakta framåt i dom mest kritiska av lägen :old
vid hans ikon i hörnet står det "movement reduced" men jag finge ingen förkaring till detta?
hans plötsliga ledgångsreumatism? tycks ochså vägra att nånsin gå över av sig stjälv? även om jag ev nu råkade kasta en entaglement bag på mig stjälv så bör väll lianerna släppa runt foten nån gång?
jag har ingenting från "action bar"(spy bar) aktiverat heller, så det kan räknas bort..så vad är det frågan om som jag har glömt här?  :ripped







Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • Moderator
  • Guru of spam
  • *****
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: Varför vägra röra på påkarna nu då?
« Svar #1 skrivet: 2007-02-09, 14:05:49 »
encumbered kanske?

:hi förresten.

guest1429

  • Gäst
SV: Varför vägra röra på påkarna nu då?
« Svar #2 skrivet: 2007-02-09, 16:16:58 »
encumbered kanske?
:hi

vafalls? vad betyder detta måntro :stupid



Utloggad Ceder

  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 808
  • Ninjalooter
    • http://www.vet.inte.nån.nu
SV: Varför vägra röra på påkarna nu då?
« Svar #3 skrivet: 2007-02-09, 17:12:27 »
Att du lastat på honom alldeles för mycket skrot och han är lite klen och mjuk och inte orkar med det...  :hi föresten

guest311

  • Gäst
SV: Varför vägra röra på påkarna nu då?
« Svar #4 skrivet: 2007-02-10, 11:42:00 »
Hej Bill! Hoppas Helge får "drag under galoscherna" igen. En fibromyalgi-orch gör inte mycket nytta/skada i en hård fantasy värld...

guest1429

  • Gäst
SV: Varför vägra röra på påkarna nu då?
« Svar #5 skrivet: 2007-02-10, 19:28:52 »
Hej@all

Nej tyvärr hjälpte det inte ens att klä av vår gröne vän in på bara mässingen :tits (jag tog bort precis alla föremål, ja även Calvin Klein höftskynket :nono)

det är någonting annat som jävlas..det går helt enkelt inte att spela när han beter sig så här, i värsta fall om inget mer går att göra får jag väll ta en äldre savening där han mår lite bättre, vilket han gör i en auto savening, känns jobbigt & onödigt dock och antagligen kommer förloppet att upprepeas lite senare :help

Utloggad Johnny Hazard

  • =[OG]=Medlem
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 040
  • - TK? Men du hade ju fel kläder!
SV: Varför vägra röra på påkarna nu då?
« Svar #6 skrivet: 2007-02-11, 11:22:07 »
Nu var det en evighet sen jag lirade NWN2, men han är inte i nått smyg läge eller så? Fasen ... tycker mig minnas det du beskriver, men inte vad som orsakade det. :hm


"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
"My Big Fat Excuse is on cooldown!"

guest1429

  • Gäst
SV: Varför vägra röra på påkarna nu då?
« Svar #7 skrivet: 2007-02-12, 11:25:29 »
Det löste sig med blommor

Jag hade prackat på "Helge" lite för mycket onödiga prylar som jag råkat köpt av "Oliveira da Figueira" när min karaktär besökte Lissabon senast,
så i smyg när Dvärgen gick på dass så la jag över handfatet,  :moose:en, marijuanan & toledoklingan i hans ryggsäck
..han kommer att bli överförtjust  :poke

lösningen löd som följer på engelska

"In the character sheet where weight carried is indicated, does it happen to be in yellow?"

jag vet inte var "sheet" betyder och jag hittade inte den här rutan där bärande vikten indikeras?
var är den månne?

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
SV: Varför vägra röra på påkarna nu då?
« Svar #8 skrivet: 2007-02-12, 11:35:11 »
Sheet=Blad
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

 

Senaste inlägg