Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Tv Serie Spam,  (läst 12701 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad RythmDivine

  • Fucking Legend
  • Posting predator
  • *****
  • Antal inlägg: 4 907
  • =[OG]= For life
SV: Tv Serie Spam,
« Svar #30 skrivet: 2012-11-16, 20:08:46 »
Game of Thrones säsong 3 har premiär sista mars -13

Utloggad Foppa

  • =[OG]=Medlem
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 534
SV: Tv Serie Spam,
« Svar #31 skrivet: 2013-02-03, 23:55:52 »
House of Cards

Det goda i ondska.
Ingenting kan stoppa den listiga och hänsynslösa kongressledamoten Francis Underwood (spelad av Oscar®-vinnaren Kevin Spacey) och hans minst lika makthungriga fru Claire. Detta politiska drama utspelar sig i moderna Washingtons salar där avundsjuka, sex, kärlek och korruption härjar fritt. Kate Mara och Corey Stoll medverkar i David Fincher (The Social Network) och Beau Willmons första originalserie.

http://movies2.netflix.com/WiMovie/House_of_Cards/70178217?trkid=50000035

Utloggad Foppa

  • =[OG]=Medlem
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 534
SV: Tv Serie Spam,
« Svar #32 skrivet: 2013-02-04, 20:44:06 »
House of Cards

Det goda i ondska.
Ingenting kan stoppa den listiga och hänsynslösa kongressledamoten Francis Underwood (spelad av Oscar®-vinnaren Kevin Spacey) och hans minst lika makthungriga fru Claire. Detta politiska drama utspelar sig i moderna Washingtons salar där avundsjuka, sex, kärlek och korruption härjar fritt. Kate Mara och Corey Stoll medverkar i David Fincher (The Social Network) och Beau Willmons första originalserie.

http://movies2.netflix.com/WiMovie/House_of_Cards/70178217?trkid=50000035
Hela säsong 1 ligger på Netflix

Utloggad HazMupp

  • =[OG]=Medlem
  • 30-årskris
  • ****
  • Antal inlägg: 224
  • brumbrumlastbil
SV: Tv Serie Spam,
« Svar #33 skrivet: 2013-02-05, 12:14:32 »
House of Cards

Det goda i ondska.
Ingenting kan stoppa den listiga och hänsynslösa kongressledamoten Francis Underwood (spelad av Oscar®-vinnaren Kevin Spacey) och hans minst lika makthungriga fru Claire. Detta politiska drama utspelar sig i moderna Washingtons salar där avundsjuka, sex, kärlek och korruption härjar fritt. Kate Mara och Corey Stoll medverkar i David Fincher (The Social Network) och Beau Willmons första originalserie.

http://movies2.netflix.com/WiMovie/House_of_Cards/70178217?trkid=50000035

Tänkte precis skriva upp den här.  Bara sett de fyra första avsnitten än men den är riktigt bra. Måste ses!!
Detta har faktiskt hänt i den riktiga världen. \0/

Soldiers : Captain! We are dying here! What are we gonna dooooo?!?!
HazMupp : Well I dont know about you guys, but Im gonna get the hell outta here and have me some pussy!

Utloggad Bråthen

  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 509
  • Old Barista
    • Brôten
SV: Tv Serie Spam,
« Svar #34 skrivet: 2013-04-04, 10:46:00 »
Jag tänkte bara skriva:

DEFIANCE

Har skickat e-post till Syfy där jag frågar hur svenska kunder ska ta del av serien eftersom den inte sänds på någon utav våra kanalvärdar. Återkommer med svaret.
- BattleTag - Bråthen#1401

- WoW -
Arkalos - lvl 85 Mage (Outland)
Asaldor - lvl 60 Paladin (Outland)
Fugglie - lvl 10 Hunter - Just an uggly goblin doing stupid things on RP-server Argent Dawn

- SWToR -
Bråten is scattered all over the galaxy ATM! :)

guest1645

  • Gäst
SV: Tv Serie Spam,
« Svar #35 skrivet: 2013-04-04, 13:23:09 »
Jag tänkte bara skriva: DEFIANCE

Har skickat e-post till Syfy där jag frågar hur svenska kunder ska ta del av serien eftersom den inte sänds på någon utav våra kanalvärdar. Återkommer med svaret.
Ska bli intressant att höra. Jag har undrat samma sak ända sedan spelet först nämndes, men inte fått något svar.

guest1223

  • Gäst
SV: Tv Serie Spam,
« Svar #36 skrivet: 2013-05-29, 18:44:32 »
Bjuder på en gammal goding som de flesta jag mött missat.

Day Break (IMDB)

En miniserie från 2006 på 1 säsong a 13 avsnitt, helt klart bra att slå ihjäl några timmar med. IMDB-snittbetyget ligger på 7.6.

I korthet en detektiv som blir anklagad för mord på en åklagare. Då dagen och händelser upprepar sig tills vad detektiven tror allt är uppklarat, blir det ett ordentligt pussel. Han vill överleva med sina nära, bli frikänd från mordanklagelserna och naturligtvis få dagarna att fortsätta...

Groundhog Day någon?

 

Senaste inlägg