Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Gris fösare - eller vad det heter!  (läst 2741 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Moffast

  • Old Fire Hydrant
  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 188
Gris fösare - eller vad det heter!
« skrivet: 2008-12-19, 22:16:11 »
vet inte hur många som är intresserad... själv är jag egentligen inte något större trav-fantast... men satt och kollade på nyheter på tv4 och man kan ju alltid fundera över om och varför  och hit och dit och vem som har rätt eller fel... men en sak som fick mig att reagera var intervju med Leif Silbersky (hade en kollega som sa en gång i tiden att har man honom som advokat så är man skyldig och efter att ha det i bakhuvudet så tycker jag att varje gång han (leif) varit med i något rättsfall så har det visat sig att den han försvart varit skyldig. har förmodligen fel men..) Silbersky var övertygad om att hans klient var oskyldig för att han "har sin huvudmans ord på att han inte gjort sig skyldig till någonting... som...... kan..... ge resultatet att han har gjort sig skyldig till brott"... väldigt tveksamt där han skulle uttrycka sig vad hans klient hade lovat...=)

Who dares! Wins!

Utloggad Airam

  • Old Genta
  • Global moderator
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 304
SV: Gris fösare - eller vad det heter!
« Svar #1 skrivet: 2008-12-19, 22:28:13 »
...har man honom [silbersky] som advokat så är man skyldig...

Samma sak sades här hemma också.

Utloggad hinken

  • Very Old Bucket
  • =[OG]=Medlem
  • Going post(al)
  • *****
  • Antal inlägg: 4 492
SV: Gris fösare - eller vad det heter!
« Svar #2 skrivet: 2008-12-19, 22:37:52 »
Eller också har man Silbersky om ens fall har omnämnts i någon som helst media, riktig linslus som dyker upp direkt vid blotta närvaron av en kamera.

guest1327

  • Gäst
SV: Gris fösare - eller vad det heter!
« Svar #3 skrivet: 2009-02-20, 07:59:53 »
HAHAHA  ja jag bara älskar påståendet att om man har Leif som advokat så ÅR man skyldig...   Nog är det så.......


 

Senaste inlägg