Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Lägger ner  (läst 4992 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Ceder

  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 808
  • Ninjalooter
    • http://www.vet.inte.nån.nu
Lägger ner
« skrivet: 2009-03-27, 11:31:29 »
Har idag sagt upp mitt war konto.. Är så ytterligt less på war just nu så det är inte ens roligt att logga på.. Kommer väl logga in och skicka alla cash och annat till guildbanken..

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • Moderator
  • Guru of spam
  • *****
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: Lägger ner
« Svar #1 skrivet: 2009-03-27, 11:40:48 »
Vaffan, va choppan inge kul eller?

Utloggad Looser

  • =[OG]=Medlem
  • Phantom of the forum
  • ******
  • Antal inlägg: 8 427
  • Old Bamba
SV: Lägger ner
« Svar #2 skrivet: 2009-03-27, 12:45:41 »
Choppan var ju skitkul.
Loosers dont have time to whine
We allways get killed first

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
SV: Lägger ner
« Svar #3 skrivet: 2009-03-27, 12:52:07 »
jaså du? , trodde inte att du skulle tröttna på det hehe... Suget kommer tillbaks efter 1-2 månader, själva helt glömmt bort war, men fått upp ögona igen för wow.. Har du testat de ceder wow? Jag tror starkt på att du skulle gilla de, samt att bli riktigt bra spelare ;)...

För min del har de blivit lite diablo2 igen hehe, men man tröttnar efter 1 vecka! hehe.. Helst vill jag ha "Diablo3", kolla den här filmen =)  --->http://www.youtube.com/watch?v=U_XMf2EsHnI  
Dyslexi betyder svåra ord på latin

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • Moderator
  • Forum resident
  • *****
  • Antal inlägg: 6 602
SV: Lägger ner
« Svar #4 skrivet: 2009-03-27, 13:01:38 »
Så är det ibland, trist att du tappat sugetn.
Jag kan själv fyllas av avsmak inför spelet när jag just fått stryk av en Bright Wizard :D



guest2174

  • Gäst
SV: Lägger ner
« Svar #5 skrivet: 2009-03-27, 13:59:35 »
Eller när man blir chargad av en Rune Priest... Jo, min WE har Dungeon Duty just nu. Känner inte att klassen kan göra nytta annars i AoE-zergen. Har dock fortfarande roligt med min Squid Herder. Kom tillbaka sen när du känner för det Ceder!

guest2203

  • Gäst
SV: Lägger ner
« Svar #6 skrivet: 2009-03-27, 15:24:58 »
Ta det lungt ett tag och känn om du inte vill banka lite på en order snart igen. :)
Annars så ha det bra mr C

// Sabbra

guest1963

  • Gäst
SV: Lägger ner
« Svar #7 skrivet: 2009-03-27, 20:10:51 »
Trist att du lägger ner.
Men du är välkommen tillbaka när du har lust,
ta det lugnt så länge!

guest1902

  • Gäst
SV: Lägger ner
« Svar #8 skrivet: 2009-03-28, 08:02:01 »
 :stupid
Men du får har det så roligt med det som du kommer att spela istället, lycka till.

Utloggad Tahlanos

  • Gameoholic
  • =[OG]=Medlem
  • Posting predator
  • *****
  • Antal inlägg: 4 698
  • mmm.....
    • OG
SV: Lägger ner
« Svar #9 skrivet: 2009-03-28, 13:04:09 »
Även jag har lagt mitt konto på vila.....har kört lite choppa och andra chars än min main ett tag för att hitta suget.. men känns lite som om jag ligger i bakvattnet.

Så vi får väll se...skall testa lite LotRo ett tag och se hur det är.
AVAST CLEARED !

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • Moderator
  • Guru of spam
  • *****
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: Lägger ner
« Svar #10 skrivet: 2009-03-28, 14:30:54 »
Testa spellborn då hörrni. http://www.tcos.com/en/index.html
Gratis upp till level 10. jag har konto oxo...

guest2112

  • Gäst
SV: Lägger ner
« Svar #11 skrivet: 2009-03-28, 17:27:37 »
synd att höra :/ men hoppas att du kommer tillbaka (:

Utloggad Johnny Hazard

  • Moderator
  • The God of posting
  • *****
  • Antal inlägg: 9 040
  • - TK? Men du hade ju fel kläder!
SV: Lägger ner
« Svar #12 skrivet: 2009-03-30, 21:56:51 »
Tråkigt Ceder, för jag tycker nog att man kan se ljuset i tunneln. För så mycket mer trasigt som rvr är nu kan dem inte göra det! ;)

själv har jag inte lika mycket tid, jag har nog hittat min klass (DoK) och lirar min choppa tillsammans med grabben när jag hinner. Ska nu försöka orka fram till level 30 och sen försöka var lite mera till nytta för guildet. Verkar som som vi behöver flera healers.


"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
"My Big Fat Excuse is on cooldown!"

guest2112

  • Gäst
SV: Lägger ner
« Svar #13 skrivet: 2009-03-31, 00:19:17 »
ja helers jätte välkommet vet inte riktigt hur vi skall få mera att vilja köra sina healers bara lr köra upp ni lr hitta såna som redan rank 40 det skulle ju behövas en morot lr nått för helers värkar det som kan inte komma på något just nu bara kaske fixa i hop epixs gems till deras gear lr något annat fint. Saken är ju den ochså att väldigt många rank 40 healers redan är med i andra bra gillet och svårt att locka i väg dom kanske. Skulle ju vara riktigt fint med DoC med deras imba AoE heal och odödlighet(:

guest2203

  • Gäst
SV: Lägger ner
« Svar #14 skrivet: 2009-03-31, 09:19:59 »
Gillar faktiskt att spela Gud (healer) :).
Finns igentligen ingen annan klass i spelet som har sån makt mot folk som gnäller.
Sen är det en klass som får jobba mycket och som kan avgöra en hel del fighter.
Man låter bli att heala eller ressa folk som gnäller så blir dom oftast snälla. ;)
Håller på och väljer mellan att lira upp min Dok eller shaman som alt eller main.
Problemet med Dok är att jag är så less på att rida på ett djur som man bara ser en stor rumpa i rutan när man rider. :)
Kanske ska fråga er vilken av dessa 2 klasser man ska välja?!
//
Sabbra
"lite magi dör man inte av"

Utloggad Johnny Hazard

  • Moderator
  • The God of posting
  • *****
  • Antal inlägg: 9 040
  • - TK? Men du hade ju fel kläder!
SV: Lägger ner
« Svar #15 skrivet: 2009-03-31, 10:01:52 »
Min första gubbe att nå level 20 var min shaman, men där har han stannat. Provade på ett antal andra klasser och har nu fastnat för DoKtorn som nu är level 26/rr19. Det bästa med DoK är ju att dem kan både ta och ge skada i närstrid, medans shamanens "gröna laser" är bättre mot trollhatar och andra avståndsklasser. Dock gillar jag när det är "close n' personal" och möjligheten att hela genom att skada andra är ju inte alls dumt och då kör man med dubbla svärd. Ska man agera gruppens huvudhelare då blir det ersätta ena svärdet med en "scepter" och då kan man stå och spamma gruppheals, lägga skyddsfält, punkthela utsatta och ressa och nästan aldrig göra slut på "kraft". Sen har man ju ha en "gruppbuff" (covenant) igång som antingen ökar chansen för crits, ökar armor, ökar chansen att snara bus och ge dem "spirituell" skada eller någon annan (har bara dessa 3 än så länge).

Som shammy höll jag mig mera i bakgrunden om man ville överleva. DoK's brukar dem order jag mött undvika, för dem har i tidigare nivåer lärt sig att dem gör ont. Problemet med DoK's är att de flesta som kör dem (iaf i de lägre klasserna) bara helar sig själva och överlåter grupphelarjobbet till en shammy eller zelot. Vilket är helt fel - grupphelartrollformeln är skitbra tycker jag då man kan spamma den friskt om man har en bra spira i näven (jag har en som tickar in 9 soul essens) vilket gör att man sällan blir "torrlagd" och skulle det bli så så kör man bara en blood offer (eller vad den heter) så är man på banan igen.

En grej som skulle underlätta för DoK's vore om man kunde växla vapen under strid. Är jag i helarläge, dvs 1 svärd plus 1 spira och blir påhoppad vill jag då hellre ha två svärd för att ha en chans att freda mig. Eller tvärtom när man ska belägra/försvara ett fort.


"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
"My Big Fat Excuse is on cooldown!"

guest2112

  • Gäst
SV: Lägger ner
« Svar #16 skrivet: 2009-03-31, 15:02:26 »
ja har provat både DoC och shammy ja med, shammyn till rank 25 och DoK:en till 19
det som ja tycker är lite tråkigt med DoK:s i t4 är att det inte är många som kör med 2 svärd och kör i en melee grp och slåss och helar all melee runt om en  samtidigt det är ju det dom är till för i början med fattar att det blir mycket svårare och mycket mera att tänka på än om man kör med charmen och så gör ju allt så mycket skada nu så det kanske inte funkar som det skall att hela medans man slår. Det bästa med DoK:s är ju i alla fall att dom är odödliga tänk en DoK på 40 med nästan bara wounds tallisar 43 wounds ringen och 42 tougnes och 2 20 wounds 20 willpower ringar kommer ju lätt upp i 8-9k hp med halv bra gear och buffs mm (:

Sedan har vi den lilla gröna sköna shammy som ja tyckte kul som fan att köra på låg lvl pga att man gjorde rätt bra skada och hela fint och att man hadde tid att köra upp sig waagh o meter till 5 på skada och sedan vräka ut stor fina heals mm (: fast på lite högre lvl om man kör healing spec så gör man inte så mycket skada längre och man hinner inte göra så mycket skada häller för man måste hela järnet i stället.
Ja bruka försöka ligga på 10% skada 90% healing i sc kändes ganska lagom. Shammys har ju och så en riktigt bra AoE healing och så kan dom skölda folk så dom absorberar en hel del skada. Säjer lika dant med shammy på 40 drar man upp sin wounds högt så kommer orvr bli riktigt roligt att köra med den (:
för det kvittar ju hur mycket plus wounds man har om man dör dir.

Zelot har ja faktiskt inte så mycket om förutom att ja älskar deras buff att dom helar riktigt bra och har snyggast gear i spelet. så kom igen nu pöjkar och tjejor nu kör vi upp helers så det stänker om det (:

PoK: zquid zquad



Utloggad MooseMan

  • Old Misconnection
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 188
SV: Lägger ner
« Svar #17 skrivet: 2009-03-31, 15:13:49 »
trist att du lämnar... jag har mina två karaktärer runt 20+ om du vill leka lite... spelar inte så länge när jag spelar men är jag inne så hojta...

guest2112

  • Gäst
SV: Lägger ner
« Svar #18 skrivet: 2009-04-04, 02:00:46 »
Så va säger du Sabbra vilken healer blir du mest sugen på (:?

 

Senaste inlägg