Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hejsan.Tänkte bara tala om att om det är någon som har problem med sin dator och inte reder ut det hela själv så får ni gärna höra av er så lovar jag att göra mitt bästa för att försöka få till en lösning på det hela.Det bör kanske tilläggas att jag kan INTE ALLT, men jag har en gedigen erfarenhet och har även jobbat som dator tekniker. Dessutom är jag vad gemene man kallar tusenkonstnär (handyman) samt egenskapen att kunna se lösningar på saker och ting.Med tanke på att jag själv håller på att bygga en spel dator och i och med det förkovrat mig ytteligare med hjälp av diverse kunskapsmässigt innehållsrika websidor så kan jag även bistå med hjälp av konfiguration till uppgradering allternativt nyköp av dator.Här är några bra websidor att lägga till i kunskapsbanken.Hardware Secrets. Bra på att förmedla kunskap om hårdvaran i form av LÄNKAD BLÅ TEXT på deras sidor.http://www.hardwaresecrets.com/NordicHardWare. Dom har något som heter DATORBYGGARSKOLAN och som innehåller en hel del för kunskapsbanken.http://www.nordichardware.se/Som sagt, är det något ni undrar över så vet ni var jag finns. Vänligen, WOLF.
Själv har jag gått över från Norton till Acronis, och tycker det är helt suveränt!http://www.acronis.com/enterprise/
Ni borde fixa en ruta på serviceformuläret där man kan bocka för "Jag godkänner att alla filer kan komma att raderas vid behov", då uppstår inga onödiga diskussioner i efterhand, bara att visa formuläret och säga att kunden godkände....