Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Bespara mig sk**en  (läst 3764 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest3

  • Gäst
Bespara mig sk**en
« skrivet: 2006-06-17, 13:03:48 »
Inte för 1000:- skulle jag sätta mig framför en smalbenssparkningsmatch på TV. Hur man än gör för att slippa så kommer man inte undan.

Egentligen kvittar det mig vem som vinner eller förlorar men bara för att alla medier bara pratar smalbenssparkning så slutar det ju med att jag vill att de svenska spelarna ska förlora.

Och hur larvigt är det inte att invadera Sergelfontänen för att en gubbe har fått in en endaste boll på två matcher.
Se, jag vet t.o.m. det utan att jag vill.

Hur kommer man undan? Nån mer som känner som jag?

Bespara mig sk**en!

Edit: Jag missunnar inte de intresserade att titta på sin fjollboll, men det går ju inte att slippa undan om man vill.

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • =[OG]=Medlem
  • Forum resident
  • ******
  • Antal inlägg: 6 602
Bespara mig sk**en
« Svar #1 skrivet: 2006-06-17, 13:52:49 »
Mitt tips: Åk till Nordkorea, där vet folket troligtvis inte ens om att VM pågår. Eftersom landet inte kvalat in till slutspelet tippar jag att de statskontrollerade medierna totalt förtiger hela saken. Där borde du kunna få sinnesfrid. :thumb

Utloggad RythmDivine

  • Fucking Legend
  • Posting predator
  • *****
  • Antal inlägg: 4 907
  • =[OG]= For life
Bespara mig sk**en
« Svar #2 skrivet: 2006-06-17, 15:58:05 »
Jag håller med Cartman. Vad är det för idiotisk idé att sätta sig med goda vänner, dricka öl och skrika av glädje? INFÖR GULAG TILL ALLA NU!

guest3

  • Gäst
Bespara mig sk**en
« Svar #3 skrivet: 2006-06-17, 21:04:52 »
Ska man behöva flytta för att få leva i fred? Låter rättvist. :doubt

Jag uppskattar goda vänner, öl och glädje. Men eftersom det inte är kombinerbart med sömnig smalbenssparkning så ser jag inte kopplingen.

Edit: Jag upprepar det jag skrev. Jag missunnar inte de intresserade att ha det bra, men hur faen slipper man undan? Det går ju inte. Åka till Nordkorea? Bussigt tips.

Utloggad Hellacopter

  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 157
    • Speedfreaks
Bespara mig sk**en
« Svar #4 skrivet: 2006-06-17, 22:01:37 »
Citat från: Cartman
Edit: Jag upprepar det jag skrev. Jag missunnar inte de intresserade att ha det bra, men hur faen slipper man undan? Det går ju inte. Åka till Nordkorea? Bussigt tips.


 :stupid
För att skapa musik krävs en bra musiker, för att "spela" hiphop behövs bara en dåligt uppväxt

Utloggad MooseMan

  • Old Misconnection
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 188
Bespara mig sk**en
« Svar #5 skrivet: 2006-06-17, 22:12:55 »
strunta i TV och kolla film istället... eller lyssna på musik... så gör jag... eller så sover jag en massa...

Utloggad Hellacopter

  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 157
    • Speedfreaks
Bespara mig sk**en
« Svar #6 skrivet: 2006-06-17, 22:36:54 »
Jag håller med Cartis, vi som inte är intresserade har inte en chans att komma undan, vare sig vi vill eller inte... :cry
För att skapa musik krävs en bra musiker, för att "spela" hiphop behövs bara en dåligt uppväxt

Utloggad RythmDivine

  • Fucking Legend
  • Posting predator
  • *****
  • Antal inlägg: 4 907
  • =[OG]= For life
Bespara mig sk**en
« Svar #7 skrivet: 2006-06-17, 23:19:25 »
Nämen nu får ni la sluta gnälla! Menar ni att ni inte är mogna nog att ta det simpla beslutet att trycka på en knapp på en fjärrkontroll och byta kanal? Lämna en konversation som rör VM? skippa sportdelen i tidningarna? skippa VM-trådarna på forumet?

Om så är fallet så är ni bortom räddning, mina vänner. Lika bra att ni gräver fram en gul t-shirt, klämmer några bärs och skrålar med oss andra!!

guest3

  • Gäst
Bespara mig sk**en
« Svar #8 skrivet: 2006-06-18, 12:07:39 »
Trycker man på en knapp på fjärren är man inte hjälpt. En normal kväll är det fjollboll på minst 3-4 kanaler.
Att låsa sig ute från alla nyheter är inte särskilt kul, men kanske nödvändigt.
Ska hålla mig till min amerikanska webradio istället. Och kanske spana på CNN när man vill höra riktiga nyheter. *suck*
Det blir skönt när det är över.

Skönt att läsa att det finns fler som jag. :buddy

Utloggad MooseMan

  • Old Misconnection
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 188
Bespara mig sk**en
« Svar #9 skrivet: 2006-06-18, 16:09:30 »
vi får starta en bojkotta VM rörelse

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
Bespara mig sk**en
« Svar #10 skrivet: 2006-06-18, 18:15:29 »
VA!?! Menar ni att ni inte gillar fotbolls VM? Men, hur är det möjligt!?!

Ah, nu fattar jag! Hela tråden skulle alltså ha legat under "Veckans gapskratt"! Sorry, man är lite trög ibland!

Borde ha förstått att det var ett skämt, speciellt med tanke på att Cartman är så intresserad av fotboll så att han t.o.m. lirar Hattrick!

Fotbolls VM ÄGER!! Finns nästan inget roligare än att gå på nån krog, se på storbildstv med ett stort gäng likasinnade, dricka bärs och vråla! Det är livet det!

Utloggad Ceder

  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 808
  • Ninjalooter
    • http://www.vet.inte.nån.nu
Bespara mig sk**en
« Svar #11 skrivet: 2006-06-18, 19:51:21 »
Jag kan ärligt talat säga att jag inte känner att fotboll är en sport jag skulle frivilligt sätta mig och titta på, men jag tycker inte det är sååå farligt.... har inte sett en minut med fotboll sen vm började.... kanske kan bero på att jag bara tittar på discovery :thumb

Utloggad Johnny Hazard

  • =[OG]=Medlem
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 040
  • - TK? Men du hade ju fel kläder!
Bespara mig sk**en
« Svar #12 skrivet: 2006-06-18, 22:02:47 »




"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
"My Big Fat Excuse is on cooldown!"

Utloggad Cruentus

  • 30-årskris
  • ****
  • Antal inlägg: 213
Bespara mig sk**en
« Svar #13 skrivet: 2006-06-18, 22:37:00 »
Tittade på "Shaolin Soccer" härom kvällen... Äntligen förstår jag vad allt hetset kring fotboll är om.. Underbar rulle!

 

Senaste inlägg