Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Facebook-apps  (läst 5295 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest1645

  • Gäst
Facebook-apps
« skrivet: 2009-09-30, 15:15:47 »
Eftersom jag till slut föll för trycket från kollegorna skaffade jag Facebook och kör numera en oförsvarlig mängd spel där inne (blir lätt så när speldatorn kraschat och det mest krävande man kan spela är Vampire Wars, t.o.m Farmville klabbar på denna datorn).

I alla fall, hittade i natt Castle Age som är rätt kul och undrar väl om ngn annan härinne fastnat för detta.
Eller Vampire Wars eller Farmville... Hmmm, var bara tre spel, känns som jag lägger ner mer tid på det. Jaja...

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: Facebook-apps
« Svar #1 skrivet: 2009-09-30, 15:36:48 »
jag är så glad, för det finns en hide-app-knapp som jag använder på alla maffia/farmville/farmtown/towerdefence/howluckyareyou/doyouknowyourefriends-appar.

Rent och snyggt, rent och snyggt.

Utloggad hezekiel

  • Blir sambo
  • ***
  • Antal inlägg: 171
SV: Facebook-apps
« Svar #2 skrivet: 2009-09-30, 15:44:32 »
jag är så glad, för det finns en hide-app-knapp som jag använder på alla maffia/farmville/farmtown/towerdefence/howluckyareyou/doyouknowyourefriends-appar.

Rent och snyggt, rent och snyggt.
:stupid
Deemin/Doomin/Deemo/Iza/Baldrik/Hezekiel/Meeps/Shodai etc

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Facebook-apps
« Svar #3 skrivet: 2009-09-30, 17:28:14 »
 :stupid

guest1645

  • Gäst
SV: Facebook-apps
« Svar #4 skrivet: 2009-09-30, 21:56:17 »
 :stupid
Hade man sen bara haft en knapp så man slapp klicka Cancel varje gång en app vill lägga upp något i listan hade det varit än bättre.

Utloggad Formy_C

  • =[OG]= Formy Zee
  • Global moderator
  • Insane poster
  • *****
  • Antal inlägg: 3 038
SV: Facebook-apps
« Svar #5 skrivet: 2009-11-25, 17:40:22 »
Jag o grabben kör castle age ganska hårt numera^^
Synd att man behöver 1 miljard spelande vänner för att komma vidare i questandet bara.
« Senast ändrad: 2009-11-25, 17:42:53 by Formy_C »
Just because YOU're offended, doesn't mean you're right.
----------------------------------------------
=Format_C:\Swe= | =Formy Zee=
----------------------------------------------

Utloggad Vickman

  • T-Teknologen
  • Första stegen
  • *
  • Antal inlägg: 23
SV: Facebook-apps
« Svar #6 skrivet: 2010-03-27, 17:30:48 »
YaY! Castle Age!! är i lvl... snart 150 typ. har ca 65 army... >.< skulle görna vilja ha flera. ;)
Proud son of Frankman

guest1645

  • Gäst
SV: Facebook-apps
« Svar #7 skrivet: 2010-03-29, 22:45:48 »
Var aktiv i sjuttielva spel innan, men lämnat alla utom Fairyland. Och så har mamma tvingat in mig i akvarie-spelet igen...

Utloggad Phnissa

  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 561
SV: Facebook-apps
« Svar #8 skrivet: 2010-04-06, 10:24:19 »
Själv har jag kört eller rättare sagt körde maffiawars en längre tid. Ibland rent tvångsmässigt för det är inte alltid speciellt kul. Har även kört en hel del annat crap på facebook!! Var tvungen att skapa ett nytt konto där jag har mina "riktiga" irl-vänner för deras inlägg drunknade i alla MW-vänner så jag såg inte vad man skrev.

Ganska sjuk egentligen att bli beroende av ett "skitspel" och till slut har jag insett det och i stort sett skippat detta spelande. Ägnar mig hellre åt WoW och liknade där man faktiskt förflyttar sig själv och dessutom finns ju TS där man kan prata med riktiga personer.  Sen kan det vara skönt att gå ut i friska luften ibland och träffa folk på riktigt i stället för att sitta i någon slags isolerad låtsasvärld. :)

Utloggad Vickman

  • T-Teknologen
  • Första stegen
  • *
  • Antal inlägg: 23
SV: Facebook-apps
« Svar #9 skrivet: 2010-04-06, 22:12:40 »
 :thumb That's the spirit!! :D
Proud son of Frankman

Utloggad Airam

  • Old Genta
  • Global moderator
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 304
SV: Facebook-apps
« Svar #10 skrivet: 2010-04-07, 06:07:53 »
Var tvungen att skapa ett nytt konto där jag har mina "riktiga" irl-vänner för deras inlägg drunknade i alla MW-vänner så jag såg inte vad man skrev.


Du vet om att man kan dels klicka på Hide så att man filtrerar inlägg? Alternativt skapa en egen "nyhets-lista" med endast dom/det man är intresserad.

Utloggad Phnissa

  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 561
SV: Facebook-apps
« Svar #11 skrivet: 2010-04-07, 07:39:46 »
Självklart vet jag det, men med över 1000 MW-svänner så ville man ju ha deras inlägg eftersom de hade saker jag ville ha till spelet. ;)

 

Senaste inlägg