Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Mer info.  (läst 2043 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest1902

  • Gäst
Mer info.
« skrivet: 2008-12-07, 23:15:20 »
Nu händer det saker, kanske lite för mycket på en gång. :cartman

Ska försöka ta det i rätt ordning.
 
Alliansen med Vintergatan går in i nästa fas.
Vintergatan kommer från och med vecka 50 hålla i RVR. Det är bäst att dom håller i det för dom spelar redan på tier 4 och vet hur det funkar där.
RVR på lägre tier får bli om det finns önskemål och intresserade men inte från deras sida för de har inga låg lvl spelare. Men det gör inget för alla hamnar förr eller senare i tier 4, dags att öka takten. :old
RVR-kvällen kommer sedan att ligga på onsdagar enligt deras önskemål.

PvE fortsätter som vanligt på måndagar och Svearike är ansvariga för detta event.
Vintergatan är intresserade av att köra pve och hänger på. Där får vi göra en uppdelning. Spelare på lvl 20 till 30 får köra Mount gunbad. Spelare på lvl 31 till 40 kör Bastion stair. Start måndag vecka 51.

Har nu ett tag varit i kontakt med Bandido som är GL för Lil green gits. En guild som mest består av greenskins. Det är cirka 30% shamaner i deras gille som skulle innebära ett trevligt tillskott på healers. För övrigt ett stort gille men inte helsvenskt.
Samma sak här, dom vill gå med i våran alliansce så fort det går.
Vrede och jag vill gärna ha med dom men det är ju även upp till er andra att säga vad ni tycker.

För att skynda på saker och ting har några från vintergatan lagt in sig både på TS och på denna hemsidan. Får passa på och tacka OG för att jag och alla andra får vara här. :thumb

Säg nu vad ni tycker och lämna gärna förslag på fler saker som vi kan göra eller ändra på. 

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • Moderator
  • Forum resident
  • *****
  • Antal inlägg: 6 602
SV: Mer info.
« Svar #1 skrivet: 2008-12-08, 17:20:40 »
Det är väldigt kul att fler av de "gamla" svearna och folk från Vintergatan hittar in på TS med oss! :thumb

Det är helt klart lättare och roligare att gruppa när man slipper skriva i chatten hela tiden. Även de som saknar mic, kan ju logga in för att lyssna.

När det gäller allianser ser jag personligen inga som helst hinder för att ta med gillen som inte är svenska. Under vår hemska exil på klonservern Tor Anroc hade vi en allians med flera internationella gillen, så det är inga konstigheter. Att däremot ta in icke-svenskspråkiga i gillet är jag i dagsläget bestämt emot. Därför är det ju toppen att det finns just allianser.

Jag tror att detta kommer att bli riktigt bra när väl den stora bulken av spelare som nu ligger i 20+ området väl kommer in i T4 :eager


guest1902

  • Gäst
SV: Mer info.
« Svar #2 skrivet: 2008-12-22, 00:19:00 »
Jaha nu kommer det mer info från en GO som jobbar och sliter halv nätterna för att få saker och ting att funka.  :phone

Vi kommer nu att lämna alliansen Rimfrost som vi har med Vintergatan för att gå med i en större allianse. Den heter HATE och består av Lil green gits, Steamrollers och Lust crew. Varför vi gör detta är att vi måste bli fler för att kunna göra större grupper. Som det är nu springer alla runt själva eller i små grupper.
HATE kör exempel Bastion stair varje vecka. Vi har redan tappat en del spelare som ville köra instanser. :cry 

Jag försökte få med vintergatan i våran ansökan men det gick inte HATE med på, dom får söka själva. Vintergatan är informerade av vad som händer och vad dom gör är upp till dom själva. Vår inbjudan om att gå med i vårat gille gäller fortfarande och då slipper vintergatan ansöka själva.

Ni kan gå in och kolla på guilderna i HATE på wardb om ni vill. 

Nu är jag trött och ska sova men vi får prata vidare om detta.
 

 

Senaste inlägg