Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Veckans gapskratt  (läst 789645 gånger)

0 medlemmar och 6 gäster tittar på detta ämne.

guest1327

  • Gäst
SV: Veckans gapskratt
« Svar #1575 skrivet: 2006-07-18, 11:43:16 »
Efter 20 långa år kom eremiten ner från berget. Han gick in på första bar, slog näven i bardisken, och sa: "Jag vill ha käk, jag vill ha en öl och mest av allt, jag vill ha en kvinna!!!"
Bartendern blev mäkta förvånad och sa:
"Jag kan hjälpa dej med käket och ölen, men någon kvinna kan jag tyvärr inte ge dig... Men vi har ju i och för sig lilla Torsten..."
"Jag är inte sån!!!" säger eremiten och går. Två veckor därpå, återvänder eremiten och liksom förra gången, slår han knytnäven i bordet och säger:
"Jag vill ha käk, jag vill ha öl och mest av allt, jag vill ha en kvinna!!!"
Bartendern svarar: "Jag sa ju förra gången: jag kan hjälpa dej med käket och ölen, men någon kvinna kan jag tyvärr inte ge dig...  Men vi har ju i och för sig lilla Torsten..."
"Jag är inte sån!!!" skriker eremiten och går.Två dagar därpå, återkommer eremiten. Han går i tystnad fram till bartendern, lutar sig fram mot honom och säger med mycket låg stämma:
"...alltså... då vill jag ha käk, öl och... och då kan jag ta lille Torsten också... Men jag hoppas att det stannar mellan oss."
"Jovisst - svarade bartendern - ingen kommer att få veta om det här förutom er, mig och Torsten... Ja och fem grabbar till."
???
"De fem som håller i Torsten för han är heller inte sån!"

guest1327

  • Gäst
SV: Veckans gapskratt
« Svar #1576 skrivet: 2006-07-18, 11:44:16 »
Två par som hade känt varandra länge, bestämde sig för att byta partners för en kväll. Bytet gjordes och senare på kvällen låg det ena paret och småpratade i sängen.
- Ja du Benny, det där var inte så dumt!
- Det har du rätt i, Kenneth. Hur tror du det går för brudarna?

guest1327

  • Gäst
SV: Veckans gapskratt
« Svar #1577 skrivet: 2006-07-18, 11:51:03 »
En kille sitter vid sin morfars dödsbädd som enda arvinge:
- När jag inte finns mer så ska du få min gamla klenod. Du ska få min Harley Davidsson. Du måste vårda den ömt och alltid smörja in skinnsadeln med vaselin om du ser att det är fuktigt eller regnar ute. Gubben kolade och killen tog HD:n ut på en lååång tur och körde ut i obygden, kommer fram till en liten stuga. Han knackar på och där står husbonn, frun, dotter och en piga. Han talar om att han kört vilse och undrar hur han skall köra för att ta sig vidare till närmsta bensinmack...
- Inte ska du behöva köra vidare nu när det skymmer. Kom in så får du lite mat.
När killen stiger innanför dörren får han se att det finns drivor med disk överallt i hela köket, utom på spis och köksbord samt stolar.
- Hur kommer det sig att ni har så mycket disk? Jag menar ni är ju i alla fall 3 fruntimmer i stugan.
- Ja,säger husbonn, i den här stugan så har vi den seden att vi är tyst medans vi äter. Den som talar får diska.
- Jaha! då vet jag,  säger killen och sätter sig till bords. Först så blir det förrätt och när den är uppäten
flyger fan i killen och han tar med sig dottern in i kammarn och sätter på henne! Inte ett knyst hon säger under hela akten. Inte ett stånk eller stön. Ingenting. Hon bara ligger och småler hela tiden. De går ut i köket igen och nu är det varmrätt. När den är uppäten så tar han med sig pigan in i kammarn... och samma visa där. inte ett knyst. Inte ett läte kommer från hennes läppar. Hon ligger bara och flinar. Nu blev det dags för efterrätt och medans de mumsar på den så funderar killen hur han skall göra. Han bestämmer sig för att sätta på frun i huset också. Samma visa utspelar sig där. Hon säger ingenting inte ett pip hon yttrar. Hon ligger bara och flinar hon också... de går ut i köket igen och där är det dags för kaffe då killen får se att det börjat regna ute... Han river upp vaselinburken ur fickan och öppnar den. Då vrålar husbonn:
- JAG DISKAR, JAG DISKAR!!!

guest1327

  • Gäst
SV: Veckans gapskratt
« Svar #1578 skrivet: 2006-07-18, 11:56:24 »
Polismannen stoppade en röd sportbil och gick fram till den för att be föraren om körkort och registreringsbevis. Wow det var en riktigt läcler liten blondin det där!, tänkte han.
- Har du körkort och registreringsbevis?
- Vad är det för något?
- Jo körkort är en plastsak som man brukar ha i plånboken. Hon plockar fram körkortet och undrar vad registreringsbevis är för något.
- Registreringsbeviset visar vem som är ägare av bilen och det brukar finnas i handskfacket. Hon plockar fram det och polisen går tillbaka till sin bil för att ringa och kontrollera det. Hans chef undrar om det rör sig om en urläcker blondin i en röd sportbil, jo visst det stämmer.
- Då går du och lämnar tillbaka sakerna och drar ner byxorna!
- Va?!
- Lämna tillbaka sakerna och dra ner byxorna!
- Men det kan jag ju inte göra, jag är i tjänst!
- Gör nu som jag säger! Polisen tänkte att det var väl bäst att lyda chefen, såhan går tillbaka till blondinen, lämnar tillbaka sakerna och drar ner byxorna.
- Oh nej, inte en alkotest till! utbrister blondinen.

Utloggad Frankman

  • Old Wife
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 158
SV: Veckans gapskratt
« Svar #1579 skrivet: 2006-07-18, 12:14:53 »
 :lolabove
Insikt före åsikt!

guest1327

  • Gäst
SV: Veckans gapskratt
« Svar #1580 skrivet: 2006-07-18, 12:16:42 »
Eftersom jag inte har mycket att göra på jobbet så kommer det en till

- När Gud hade skapat Adam och Eva, hade han två saker kvar att som han tänkte ge dem.
- Gud sa: "Jag har två saker kvar till er, den ena är konsten att kissa stående..."
- Adam avbröt: "Den vill jag ha!!! Det skulle vara mycket lättare och roligare!!
- Adam tittade på Eva som nickade och sa: "Varför inte, men det är inte så nödvändigt för mej".
- Så Gud gav Adam den här gåvan.
- Adam skrek av glädje, hoppade upp och kissade runtom, sprang till stranden och beundrade alla mönster han kunde göra.
- Gud och Eva tittade på Adams glädje, och Eva frågade Gud:
- Och den andra saken som Du skulle ge bort som gåva?..."
- "Hjärna Eva Hjärna"

guest1327

  • Gäst
SV: Veckans gapskratt
« Svar #1581 skrivet: 2006-07-18, 12:20:20 »
- Två kvinnor gick ut på krogen en helg utan sina män, berusade & glada gav dom sig av hemåt vid gryningen.
- Dom genade över en kyrkogård när dom stannade till för att kissa.
- Den första hade inget att torka sig med så hon slet av sig sina trosor, torkade sig & slängde i väg dom.
- Den andra hade inte heller nåt att torka sig med, men hon vägrade att använda trosorna.
- Istället så högg hon tag i en blomsterkrans och använde den.
- Dagen efter så sitter deras män i telefon och pratar med varandra då den ene säger:
- "Vi måste ta reda på vad dom gjorde i går", min fru kom hem utan trosor!
- "Du har tur du, för min kom hem med ett kort i springan där det stod: "Vi glömmer dig aldrig!"

Utloggad Johnny Hazard

  • =[OG]=Medlem
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 040
  • - TK? Men du hade ju fel kläder!
SV: Veckans gapskratt
« Svar #1582 skrivet: 2006-07-18, 12:48:11 »
LOL Ragge ser ut som du är med i en humor-mejllista på en kvinnlig arbetsplats och har alldeles för mycket tid över pga att alla är på semester?! ;)


"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
"My Big Fat Excuse is on cooldown!"

guest1327

  • Gäst
SV: Veckans gapskratt
« Svar #1583 skrivet: 2006-07-18, 13:01:55 »
Ja så är det nästan, har bara startat om en dator åt en användare idag.. så det är såååå djäkla trist på jobbet, Har ju surfat runt på alla siter jag brukar besöka och har inget att göra...  i hela 3 dagar till kommer det vara så här.. SUCK!

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
SV: Veckans gapskratt
« Svar #1584 skrivet: 2006-07-18, 13:13:17 »
Har samma upplägg som Ragge på jobbet  :puke
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

Utloggad Loophole

  • Old Drugdealer
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 929
SV: Veckans gapskratt
« Svar #1585 skrivet: 2006-07-18, 13:13:50 »
Ja så är det nästan, har bara startat om en dator åt en användare idag.. så det är såååå djäkla trist på jobbet, Har ju surfat runt på alla siter jag brukar besöka och har inget att göra...  i hela 3 dagar till kommer det vara så här.. SUCK!

3 dagar för en omstart? Som dessutom kräver tech-support? Du har inte funderat på att rekommendera kunden en ny dator istället? :hm
Eagles may soar, but weasels dont get sucked into jetengines


A bullet may have your name on it, but a grenade is adressed "to whom it may concern".

Everything happens for a reason. But sometimes that reason is that you are stupid and make bad decisions.

Utloggad Airam

  • Old Genta
  • Global moderator
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 304
SV: Veckans gapskratt
« Svar #1586 skrivet: 2006-07-18, 13:23:14 »
Ja så är det nästan, har bara startat om en dator åt en användare idag.. så det är såååå djäkla trist på jobbet, Har ju surfat runt på alla siter jag brukar besöka och har inget att göra...  i hela 3 dagar till kommer det vara så här.. SUCK!


har du inga användare med vpn då? brukar ju vara poppis att ta semester och sen jobba ifrån sommarstugan... och självklart fungerar inte vpn:n då.

« Senast ändrad: 2006-07-18, 22:47:13 by Airam »

guest1327

  • Gäst
SV: Veckans gapskratt
« Svar #1587 skrivet: 2006-07-18, 13:26:54 »
Nej inte 3 dagar för en omstart...  Jag har 3 dagar kvar med lite jobb...

Men jag ska nog göra som Airam säger och sätta mig hemma med en VPN dator, dessvärre måste jag till Nyköping i morrn för att få tag i en användare och banka vett i skallen på den..

//Ragge

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
SV: Veckans gapskratt
« Svar #1588 skrivet: 2006-07-18, 14:39:37 »
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

Utloggad Airam

  • Old Genta
  • Global moderator
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 304
SV: Veckans gapskratt
« Svar #1589 skrivet: 2006-07-18, 16:27:36 »
Jag kom bara till Frankrike. Sen var snigeln ivägen...  :cry

 

Senaste inlägg