Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Veckans gapskratt  (läst 789626 gånger)

0 medlemmar och 7 gäster tittar på detta ämne.

guest1327

  • Gäst
SV: Veckans gapskratt
« Svar #2265 skrivet: 2008-03-22, 00:17:09 »
http://stopabductions.com/

Vi kommer gemansamt att bygga dessa i en workshop nu på LANet  :oggubben

Enos!!  kan du åka och klå upp min svärfar ? han bor i Vollsjö.. han gjorde min fru väldigt ledsen i kväll.

Naturilgtvis skojjar jag, men gubbtjyven ska inte göra min fru ledsen, och det gör han..  Grrrrr.

guest1645

  • Gäst
SV: Veckans gapskratt
« Svar #2266 skrivet: 2008-03-22, 08:49:30 »
tycker denna var riktigt kul...

 :lolabove
Priceless...

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
SV: Veckans gapskratt
« Svar #2267 skrivet: 2008-03-28, 11:55:23 »
Lilla Max lekte på skolgården när han fick se sin pappas bil åka in på en skogsväg intill.

Nyfiken sprang han efter och fram till den parkerade bilen där han såg pappan kyssa moster Maria och hur dom klädde av varandra.
Han stannade kvar och tittade nyfiket på vad som hände.

Efter skolan rusade Max hem och sa till mamma: -Mamma mamma! Idag såg jag pappas bil åka in på en skogsväg vid skolan.
Jag sprang efter och såg pappa i bilen med moster Maria! Dom kramades och pussades och sen tog pappa av mosters blus och hon tog av honom hans byxor och....

Mamman avbröt Max, log stort och sa:
-Vet du ? den här historien är så intressant så jag tycker att du ska vänta tills middagen med att berätta den så att pappa också får höra alltihop!

Vid middagen berättade så Max: Idag såg jag pappas bil åka in på en skogsväg vid skolan.
Jag sprang efter och såg pappa i bilen med moster Maria! Dom kramades och pussades och sen tog pappa av mosters blus och hon tog av honom hans byxor och - Max gjorde en paus där mamman tidigare hade avbrutit honom och tittade på sin mamma...
-Hon log, nickade och bad honom fortsätta.

Max fortsatte: -Sen gjorde dom samma sak som mamma brukade göra med farbror Peter när pappa jobbade i Tyskland!

-Sensmoralen: ibland ska man lyssna klart på vad som sägs, utan att avbryta..
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

guest1327

  • Gäst
SV: Veckans gapskratt
« Svar #2268 skrivet: 2008-03-28, 12:19:10 »
 :lolabove

En lastbilschaufför tittar i sin backspegel och ser att en blondin ligger alldeles för nära bakom honom. Lastbilschauffören hatar när folk kör för nära så han tvärnitar, går ur bilen och går fram till blondinens bil.
- Gå ut ur bilen, fräser han.
Han ritar en cirkel på asfalten och säger:
- Ställ dej i cirkeln och kliv inte ur den förrän jag säger till!
Sedan börjar han slita loss backspeglarna på blondinens bil. Medan han gör det börjar blondinen skratta hysteriskt. Då blir lastbilschauffören bara ännu mer förbannad så han sliter ut sätena ur bilen och punkterar alla däck. Men blondinen bara fortsätter att skratta så chauffören tar fram en hammare och börjar slå sönder fronten på bilen. Han sliter ut ratten och skär av kablarna. Bilen är nu ett vrak men blondinen skrattar värre än någonsin. Chauffören går fram till henne och säger:
- Frun, jag slog just sönder er bil. Vad är det som är så roligt?
Blondinen fnittrar:
- Varenda gång du vände ryggen till så klev jag ut ur cirkeln!

guest1327

  • Gäst
SV: Veckans gapskratt
« Svar #2269 skrivet: 2008-03-28, 12:19:40 »
En turist kom till Nya Zeeland, hyrde en bil och gav sig av för att upptäcka landet. Det tog inte lång tid innan han till sin förvåning såg en bonde som hade sex med ett får ute på ett öppet fält. Turisten blev så skärrad att han körde in på närmaste bar för att lugna sig med en rejäl whisky. Han skulle precis dra i sig hela på en gång när han såg att det satt en enbent kille och onanerade som en tok bredvid honom i baren.
- Vad är det för fel på det här landet? Jag har bara varit här i några timmar och jag har redan sett en bonde sätta på ett får ute på fältet och nu sitter det en snubbe och runkar bredvid mej! skrek han.
Bartendern vände sig mot turisten.
- Lugn polarn, lugn. Du kan väl inte vänta dej att en man med bara ett ben ska hinna ifatt ett får?

Utloggad MooseMan

  • Old Misconnection
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 188
SV: Veckans gapskratt
« Svar #2270 skrivet: 2008-04-01, 15:40:55 »
Lite första aprilskämt hittade av folket på Datorbutiken

http://gaming.datorbutiken.com/viewtopic.php?t=10533&highlight=

guest1327

  • Gäst
SV: Veckans gapskratt
« Svar #2271 skrivet: 2008-04-02, 11:50:10 »
Såg på lokalnyheterna igår där ett kommunalråd sade att de funderar på att byta namn på Norrköping till Peking.... DOH  Aprilskämt sade jag högt, nä sa frun de prata de om det redan den 31/3 på nyheterna? 
Jag vet faktiskt inte, men nog verkar våra politiker kunna klassas som aprilskämt....De e ju inte kloka

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
SV: Veckans gapskratt
« Svar #2272 skrivet: 2008-04-02, 13:16:26 »
Norrköping = Aprilskämt???


;)
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

guest1327

  • Gäst
SV: Veckans gapskratt
« Svar #2273 skrivet: 2008-04-02, 14:16:04 »
Så är det nog. De lovade barnen i Smedy, där jag bor en liten skateboardpark. Men inte fanken håller de löftet?!!??!.. Nä satsa 300 milj och mer därtill på en sabla fotbollsarena som redan finns!!!???
"Snoka" kommer inte att spela bättre för det... 

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Veckans gapskratt
« Svar #2274 skrivet: 2008-04-02, 14:40:53 »
Ragge... Norrköping, det hör väl till gnällbältet va?

guest1327

  • Gäst
SV: Veckans gapskratt
« Svar #2275 skrivet: 2008-04-02, 21:39:35 »
Ragge... Norrköping, det hör väl till gnällbältet va?
  Inte alls, Gnällbältet börjar 6 mil norr om Norrkö.. f'låt menar Peking :) sen går det väll ända upp till Järvsjö har jag för mig :)


Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
SV: Veckans gapskratt
« Svar #2276 skrivet: 2008-04-03, 09:51:54 »
Jag å Ufo är väl de ända gedigna gnällbältes folket här!?
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

Utloggad Ceder

  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 808
  • Ninjalooter
    • http://www.vet.inte.nån.nu
SV: Veckans gapskratt
« Svar #2277 skrivet: 2008-04-03, 10:23:58 »
 :rythm :oldie

Jag är väl urtypen.. Örebroare som man är...

Utloggad Moffast

  • Old Fire Hydrant
  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 188
SV: Veckans gapskratt
« Svar #2278 skrivet: 2008-04-03, 10:27:02 »
Ragge... Norrköping, det hör väl till gnällbältet va?
  Inte alls, Gnällbältet börjar 6 mil norr om Norrkö.. f'låt menar Peking :) sen går det väll ända upp till Järvsjö har jag för mig :)



Järvsjö... så du menar att gnällbältet sträcker sig långt upp i lappland?? :cartman

Who dares! Wins!

guest1327

  • Gäst
SV: Veckans gapskratt
« Svar #2279 skrivet: 2008-04-03, 10:28:16 »
Det vet jag inte, tänkta bara att DH är lite gnällig ibland :tease

 

Senaste inlägg