Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Anfall på Gutchen.  (läst 7546 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest124

  • Gäst
SV: Anfall på Gutchen.
« Svar #30 skrivet: 2007-08-14, 13:47:45 »
Bra jobbat alla!

Jag tycker att aktionen var lyckad trotts att vi inte fick cropsbyn.

Vi gjorde klart för ADE att vi inte accepterar beteendet och att vi reagerar snabbt och kraftfullt på provokationer.

Stor eloge till Brakskit för diplomatin!

/W

guest677

  • Gäst
SV: Anfall på Gutchen.
« Svar #31 skrivet: 2007-08-14, 19:55:16 »
Tycker det hela är lite skumt...

Vodoo... som ställde kravet på ersättning står som LEDARE för ADE I, borde inte han veta att vi fick ge oss på henil ? Samt varit insatt i att henil sparkas, han var ju trots allt så aktiv att han lyckades ta över kontot under en kväll, vilket eller....

Tycker ADE I, med ledare i spetsen bryter tydligt och öppet mot 2.2.2 och skall anmälas för detta, tycker inte heller de är värda en IAP. (Måste dock erkänna att jag inte riktigt fattar skrivningen men tolkar den som att man ska låta 3 dagar gå innan man erövrar en före detta alliansmedlems by....)

§2.2.2 Övertagande av byar
Övertagande av byar anses vara vänskapliga och är inte tillåtna om anfallaren är en sitter för offret och/eller de har samma PC användning, om angriparen och offret är i samma eller i allierade allianser, och/eller om en sitter eller offret själv sänker sitt försvar och/eller förstör sitt residens eller palats för att underlätta eller möjliggöra att en by blir övertagen. För att undvika att bli anklagad för §.2.2.2 så måste du ha alla kopplingar till namnen ovan, och att du gör klart erövringen av vänskaplig eld, minst 3 dagar innan du erövrar byn.

Tycker iaf att det blev en bra uppslutning och bra att vi visade var skåpet skall stå, i efterhand så ångrar jag att inte hövdingen kom iväg och vi plockade byn av Vodoo också ... och bestämt oss för att hålla den  :pistols

 

Senaste inlägg