Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: 7 DAYS TO DIE, The survival Horde crafting game  (läst 58028 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Raft

  • Old Korean TV-star
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 577
SV: 7 DAYS TO DIE, The survival Horde crafting game
« Svar #30 skrivet: 2015-02-10, 08:48:34 »
Vilken auger? Vi har inte sett någon auger. Vad är en auger?  :flirt

Utloggad Formy_C

  • =[OG]= Formy Zee
  • Global moderator
  • Insane poster
  • *****
  • Antal inlägg: 3 038
SV: 7 DAYS TO DIE, The survival Horde crafting game
« Svar #31 skrivet: 2015-02-10, 09:49:19 »
Tror inte servern mår bra alls nu..går inte öppna kistor/campfires inga drops när man hackar sten/trä..Öppna dörrar funkar men det tröttnar man på snabbt ^^ :cartman
Just because YOU're offended, doesn't mean you're right.
----------------------------------------------
=Format_C:\Swe= | =Formy Zee=
----------------------------------------------

Utloggad Raft

  • Old Korean TV-star
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 577
SV: 7 DAYS TO DIE, The survival Horde crafting game
« Svar #32 skrivet: 2015-02-10, 10:54:37 »
Alla mina lådor fick kodlås utan att jag gjorde något. Testade logga ut och sedan går det inte logga in igen.

Utloggad Formy_C

  • =[OG]= Formy Zee
  • Global moderator
  • Insane poster
  • *****
  • Antal inlägg: 3 038
SV: 7 DAYS TO DIE, The survival Horde crafting game
« Svar #33 skrivet: 2015-02-10, 12:19:13 »
Press the red button..press it...press it...pressit pressit preeeesiiiiiit  :eager :eager :eager

Just because YOU're offended, doesn't mean you're right.
----------------------------------------------
=Format_C:\Swe= | =Formy Zee=
----------------------------------------------

Utloggad Kuling

  • Old Shiny Ball
  • =[OG]=Medlem
  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 300
SV: 7 DAYS TO DIE, The survival Horde crafting game
« Svar #34 skrivet: 2015-02-10, 12:53:53 »
Press the red button..press it...press it...pressit pressit preeeesiiiiiit  :eager :eager :eager



Skrev till megagud mugge och kollade om han hade möjlighet att fixa det från norge:)

Utloggad Formy_C

  • =[OG]= Formy Zee
  • Global moderator
  • Insane poster
  • *****
  • Antal inlägg: 3 038
SV: 7 DAYS TO DIE, The survival Horde crafting game
« Svar #35 skrivet: 2015-02-10, 13:06:07 »
Goodie  :thumb
Just because YOU're offended, doesn't mean you're right.
----------------------------------------------
=Format_C:\Swe= | =Formy Zee=
----------------------------------------------

Utloggad Raft

  • Old Korean TV-star
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 577
SV: 7 DAYS TO DIE, The survival Horde crafting game
« Svar #36 skrivet: 2015-02-10, 13:07:35 »
Då har han två sms..  ;)

Utloggad Letalis

  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 367
    • Hemligastugan
SV: 7 DAYS TO DIE, The survival Horde crafting game
« Svar #37 skrivet: 2015-02-12, 06:38:16 »
Som en BackupServer till OGs 7DTD server så har jag "fällt" upp en Server på hemligastugan.com 26900

Lösenordet är det vanliga ;)

Man skall icke stöta till muggen med kaffet när den är full. Då är den inte full längre

Utloggad hinken

  • Very Old Bucket
  • =[OG]=Medlem
  • Going post(al)
  • *****
  • Antal inlägg: 4 492
SV: 7 DAYS TO DIE, The survival Horde crafting game
« Svar #38 skrivet: 2015-02-12, 07:07:10 »
5 man på TS igår och här sitter jag inlåst på ett regemente.  Vad har jag missat?? :cry

Utloggad Kuling

  • Old Shiny Ball
  • =[OG]=Medlem
  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 300
SV: 7 DAYS TO DIE, The survival Horde crafting game
« Svar #39 skrivet: 2015-02-12, 07:59:43 »
5 man på TS igår och här sitter jag inlåst på ett regemente.  Vad har jag missat?? :cry

Ja du hinken... Vi lirade på "reserv" servern igår, Letalis satt upp en som vi kan använda.(Se posten ovanför din) Höghusservern har inte funkat på några dagar. Så vi började försöka få oss ett hem.
Vi hittade en mack som vi tog till våra hjärtan. Sen bestod kvällen av att Raft sprang och sågade på allt från zombies till gräs med sin kära motsåg..  Tur att vi hittade 36 tunnor olja(De är säkert slut nu) ;)
Jakt på clay, som slutade i ett radioaktivt område som inte var nyttigt att vara i.
Mer onda odöda och mer döda spelare(se Kula).
Vi kom på den modiga och tappra planen att vi skulle skulle gå in och söka lyckan i en närliggande stad, men det gick inte efter plan. Det hela slutade med två döda och resten av gruppen utspringade gråtandes i panik från staden efter endast ett hus.
Mer letande av clay, men ingen lycka....
Hittande av en spikpistol och för mig slutade kvällen att jag dog av strålning bredvid en kaktus. Raft somnade skedande med sin motorsåg... Naken Janne(Letalis) försökte övervinna sin skräck mot kläder. Bolder sa att han letade clay men jag vet att han letade efter guldet vid regnbågens slut... Grönis provade mystiska kryddor till sina kokta ägg .. Badrocken stirrar på sin forge som inte vill spotta ut prima järn, för den inte har ju ingen clay....
Men på det igen ikväll, och då ska jag hitta clay:)

Utloggad Kuling

  • Old Shiny Ball
  • =[OG]=Medlem
  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 300
SV: 7 DAYS TO DIE, The survival Horde crafting game
« Svar #40 skrivet: 2015-02-12, 11:11:07 »
Till dig Raft  :supporter  :supporter


Utloggad hinken

  • Very Old Bucket
  • =[OG]=Medlem
  • Going post(al)
  • *****
  • Antal inlägg: 4 492
SV: 7 DAYS TO DIE, The survival Horde crafting game
« Svar #41 skrivet: 2015-02-12, 11:54:26 »
5 man på TS igår och här sitter jag inlåst på ett regemente.  Vad har jag missat?? :cry

Ja du hinken... Vi lirade på "reserv" servern igår, Letalis satt upp en som vi kan använda.(Se posten ovanför din) Höghusservern har inte funkat på några dagar. Så vi började försöka få oss ett hem.
Vi hittade en mack som vi tog till våra hjärtan. Sen bestod kvällen av att Raft sprang och sågade på allt från zombies till gräs med sin kära motsåg..  Tur att vi hittade 36 tunnor olja(De är säkert slut nu) ;)
Jakt på clay, som slutade i ett radioaktivt område som inte var nyttigt att vara i.
Mer onda odöda och mer döda spelare(se Kula).
Vi kom på den modiga och tappra planen att vi skulle skulle gå in och söka lyckan i en närliggande stad, men det gick inte efter plan. Det hela slutade med två döda och resten av gruppen utspringade gråtandes i panik från staden efter endast ett hus.
Mer letande av clay, men ingen lycka....
Hittande av en spikpistol och för mig slutade kvällen att jag dog av strålning bredvid en kaktus. Raft somnade skedande med sin motorsåg... Naken Janne(Letalis) försökte övervinna sin skräck mot kläder. Bolder sa att han letade clay men jag vet att han letade efter guldet vid regnbågens slut... Grönis provade mystiska kryddor till sina kokta ägg .. Badrocken stirrar på sin forge som inte vill spotta ut prima järn, för den inte har ju ingen clay....
Men på det igen ikväll, och då ska jag hitta clay:)

Ok. Låter som en helt vanlig kväll i zombievärlden alltså. Kul att Gollum(Raft) kommit upp ur underjorden

Utloggad Wicerd

  • =[OG]=Medlem
  • I målbrottet
  • **
  • Antal inlägg: 84
SV: 7 DAYS TO DIE, The survival Horde crafting game
« Svar #42 skrivet: 2015-02-12, 16:19:20 »
Hjälp!! Jag är ensam, rädd och naken! Vart är ni?
"Tänk att jag är så smart! Det är ju orättvist mot alla andra" Hertig Torulf - Bumbibjörnarna

Utloggad Kuling

  • Old Shiny Ball
  • =[OG]=Medlem
  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 300
SV: 7 DAYS TO DIE, The survival Horde crafting game
« Svar #43 skrivet: 2015-02-12, 18:24:11 »
Hjälp!! Jag är ensam, rädd och naken! Vart är ni?

Som en BackupServer till OGs 7DTD server så har jag "fällt" upp en Server på hemligastugan.com 26900

Lösenordet är det vanliga ;)

Eller är mugges server uppe nu?

Utloggad Pson

  • WackoBravoNiner
  • =[OG]=Medlem
  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 497
SV: 7 DAYS TO DIE, The survival Horde crafting game
« Svar #44 skrivet: 2015-02-12, 22:17:41 »
5 man på TS igår och här sitter jag inlåst på ett regemente.  Vad har jag missat?? :cry

Ja du hinken... Vi lirade på "reserv" servern igår, Letalis satt upp en som vi kan använda.(Se posten ovanför din) Höghusservern har inte funkat på några dagar. Så vi började försöka få oss ett hem.
Vi hittade en mack som vi tog till våra hjärtan. Sen bestod kvällen av att Raft sprang och sågade på allt från zombies till gräs med sin kära motsåg..  Tur att vi hittade 36 tunnor olja(De är säkert slut nu) ;)
Jakt på clay, som slutade i ett radioaktivt område som inte var nyttigt att vara i.
Mer onda odöda och mer döda spelare(se Kula).
Vi kom på den modiga och tappra planen att vi skulle skulle gå in och söka lyckan i en närliggande stad, men det gick inte efter plan. Det hela slutade med två döda och resten av gruppen utspringade gråtandes i panik från staden efter endast ett hus.
Mer letande av clay, men ingen lycka....
Hittande av en spikpistol och för mig slutade kvällen att jag dog av strålning bredvid en kaktus. Raft somnade skedande med sin motorsåg... Naken Janne(Letalis) försökte övervinna sin skräck mot kläder. Bolder sa att han letade clay men jag vet att han letade efter guldet vid regnbågens slut... Grönis provade mystiska kryddor till sina kokta ägg .. Badrocken stirrar på sin forge som inte vill spotta ut prima järn, för den inte har ju ingen clay....
Men på det igen ikväll, och då ska jag hitta clay:)
  :lolabove
IF EVERYTHING SEEMS UNDER CONTROL, YOU'RE NOT GOING FAST ENOUGH.
-MARIO ANDRETTI-

 

Senaste inlägg