Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: ??? Krig ???  (läst 2314 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Tahlanos

  • Gameoholic
  • =[OG]=Medlem
  • Posting predator
  • *****
  • Antal inlägg: 4 698
  • mmm.....
    • OG
??? Krig ???
« skrivet: 2007-10-31, 08:53:33 »
Jag vet inte om alla fick denna post men om inte så kommer här ett urklipp.

   LordGobSlak30.10.07    
   din allians....    22:18:01    
.........anfaller mina medlemmar oprovocerat.. om jag inte ser ett omedelbart slut på aggressionerna mot alliansen kan du vänta dig massiva anfall mot dina byar och resten av OK.


Jag har INTE anfallit någon i den alliancen, jag har haft tillräckligt med att lägga alla resurser på att försöka bygga upp Lindas kollo på nytt.
Fick ett stort slag i nacken igår då OMEN tömde alla soldater igen ca 4000 soldater som Tahlanos, Tahlanos JR, Heazeel och Mugges andra byar skickat dit som försvar.
« Senast ändrad: 2007-10-31, 08:55:37 by Tahlanos »
AVAST CLEARED !

guest3

  • Gäst
SV: ??? Krig ???
« Svar #1 skrivet: 2007-10-31, 09:05:47 »
Xit är ett ihopslag av diverse små allianser som vi tidigare haft som farmer inom OK. Ronin farmar Xit friskt och kommer fortsätta göra så trots att de hotat och hotat.
De Xit-medlemmar som farmas brukar normalt bli utkastade, snarare än skyddade.

Bäst är ju att ta reda på vilka OK som farmar vilka Xit. För ibland kan det ju vara en gammal farm som sökt skydd hos dem. Det är ju en oskriven lag att en gammal farm inte släpps in.

Finns ingen bättre lösning kommer Ronin såklart till undsättning. Xit är små pluttar som är högre rankade än de förtjänar, eftersom vi slagit ut det mesta av deras trupper.

Men jag vill inte säga för mycket eftersom OGs coach's bror är med i Xit. :innocent

Utloggad Ceder

  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 808
  • Ninjalooter
    • http://www.vet.inte.nån.nu
SV: ??? Krig ???
« Svar #2 skrivet: 2007-10-31, 10:33:19 »
Om det är Xit|Nob vi talar om så är det Rythm och hans gumma som anfaller...

Då kan vi väl säga att de får betala en daglig lösen för att vi ska sluta anfalla då ;)

guest3

  • Gäst
SV: ??? Krig ???
« Svar #3 skrivet: 2007-10-31, 23:12:38 »
Xit ska få lite att tänka på inatt. :D
Vänta bara...

 

Senaste inlägg