Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: "Knight Watch" Numero Uno  (läst 2458 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Rhowdy

  • Old Lead Foot
  • Moderator
  • Gubbsjuk
  • *****
  • Antal inlägg: 719
"Knight Watch" Numero Uno
« skrivet: 2012-04-14, 14:15:28 »
Hej på er alla glada gamare!

Tänkte bara berätta lite om vad som händer i och runt AK.

Som ni säkert har sett har AK varit väldigt svagt levande ett tag från det att många började med StarWars Old Republic. Så är fallet fortfarande. Dock har vi några få som fortfarande spelar en hel del WoW. Rhowdy, Phnissa, Tahly, Bråthen, Raz, Brynja, Deliowen, Soffski, Isoleli och säkert någon mer jag har glömt.

Men de flesta av oss kör mestadels på RP-Servern "Argent Down" på hordsidan.
Speldagarna som vi kör på är Söndag och måndag då är vi som alltid inne och lirar.

När Daddylongleg och Bustacruz aka Cheryl började med StarWars så lämnades GM-skapet över till mig Rhowdy och Phnissa och Tahlanos är fortfarande Officerare.

Guildbanken är oförändrad mot hur det var tidigare då AK var som aktiv. Mains kan använda sig av flikarna 1 och 2, Raidchar kan använda sig av flikarna 1,2 och 3, Officerarna kan använda alla flikar lika så Vice GM samt Bankir, medans resten av de olika rankerna i stort sett endast kan se vad som finns på banken.

Jag har en liten tanke på försöka dra igång något med AK ex att vi kör det vi kan någon dag framöver. Så ni som fortfarande är intresserade kan kolla in Kalendern när det sker någon Guild-event. Vad det exakt blir är inte klart men vi skall försöka göra något roligt av det i alla fall.
Så kom ihåg att kolla in kalender lite då och då. För när du/ni minst anar det så ligger det en Guild-event där.  :D

Annars om ni har några frågor eller funderingar så hugg mig i spelet eller PM:a mig på forumet.
Ni som inte har mig på Real friend ID kan lägga till mig, om ni vill ha tag på mig fast jag inte är på samma server som er.
Rhowdy@mail.se

Må väl så ses vi i den virtuella världen Azeroth.
Rhowdy
« Senast ändrad: 2012-04-14, 14:19:33 by Rhowdy »

 

Senaste inlägg