Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Traviankonto bortskänkes  (läst 2165 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest3

  • Gäst
Traviankonto bortskänkes
« skrivet: 2007-12-03, 11:01:58 »
Jag erbjuder härmed mitt konto till första bästa OG eller hangaround. :cry

Jag har inte tröttnat, men ska ju få en :baby i februari. Och eftersom inte slutspelet på Server 2 blir klart innan jul inser jag att jag inte kommer hinna med slutspelet.

Mitt konto består av:
- 23 byar (med 2 till redo att ta över/bygga)
- 17000 invånare (lite drygt)
- 63:e plats på rankingen (man kan enkelt nå plats 50 genom att ta över de två byarna som jag har plats för)
- medlem i Ronin, starkaste alliansen på servern
- 85 betalda PLUSpoäng kvar att spendera (i dagsläget)
- 82000 trupper
- en lista på lämpliga farmer i området
- har inte blivit anfallen på veckor, så det är en lugn tillvaro
- automatiska Excel-blad som räknar ut plundringar/byövertaganden/utveckling/matning av trupper m.m.
- självklart erbjuder jag min hjälp att komma igång

Hör av er. :supporter

guest1557

  • Gäst
SV: Traviankonto bortskänkes
« Svar #1 skrivet: 2007-12-03, 19:01:19 »
Jag har bara lirat Travian i några veckor men tycker det är urkul...om ingen mer erfaren är intresserad och kontot riskerar att bli "bortkastat" kan jag tänka mig att ta över det. Dock är jag som sagt ny och kan behöva en kort strategisk undervisning på teamspeak om det inte är för mycket begärt.   :help Jag håller ett öga i ämnet för att se hur det utvecklar sig!

Väl mött

/Willibert

guest3

  • Gäst
SV: Traviankonto bortskänkes
« Svar #2 skrivet: 2007-12-03, 23:32:59 »
Jag har fått intressenter inom Ronin-sfären, men de har ju redan riken. De lägger då ner det de har med ca: 7000 invånare för att köra mitt.
Bättre då att de har kvar dessa och att du tar över mitt. Men precis som du säger så krävs lite tid att förklara allt - både det tekniska och alla relationer.

Jag skickar dig ett PM.

 

Senaste inlägg