Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Äntligen guild-content!  (läst 8501 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • Moderator
  • Forum resident
  • *****
  • Antal inlägg: 6 602
SV: Äntligen guild-content!
« Svar #15 skrivet: 2013-03-16, 10:09:53 »
Å andra sidan, har man lite flyt, så ser inte motståndaren dig, pga rendering-featuren ;)

I början blev jag ofta 1 eller 2-shottad av thieves, men har man bara rätt specc (+toughness +vitality) samt rätt amulett, så ökar man sin överlevnadschans med flera 100 % och precis som du säger, när sagda thief märker att man inte faller ihop som en våt tidning efter deras första slag, utan tvärtom, har rätt mycket hp kvar, och fightar tillbaks, så brukar de sticka. Men visst, mot ett gäng nybörjare, med pve-specc och kanske inte ens maxlevel, så är det ju en helt annan sak.

Ja, det är synd att www är så trist, jag ville verkligen att det skulle vara kul. En annan lite trist grej är ju att man liksom inte känner att man åstadkommer något heller. Man kan kriga till sig nästan alla kartor, och tja, nästa dag är det som vanligt igen.

Det var en rätt kul feature i Warhammer. När man vunnit mycket i RvR så kunde man till slut fightas mot motståndarlagets kung, och om man vann, så satt kungen i en bur på torget i segrarnas hemstad. /spit gav en reward, om jag inte missminner mig. RvR hade också inverkan på PvE.

Sen var ju RvR sugigt i War också... Det kanske rätt och slätt är en spelform som inte funkar så bra i verkligheten?

Skall hur som helst bli kul att köra lite sPvP i gillet. Vi kanske skulle försöka boka in en dag för turneys?
:eager


guest1645

  • Gäst
SV: Äntligen guild-content!
« Svar #16 skrivet: 2013-07-25, 09:39:21 »
Det ser ut som om det blivit "billigare" att aktivera lite av de andra guild-aktiviteterna.
Jag har startat uppdatering av de olika områdena så att vi kanske kan testa en guildrun eller så om ett tag?

 

Senaste inlägg