Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Presentation  (läst 6813 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad LoveGiver

  • =[OG]=Medlem
  • Första stegen
  • *
  • Antal inlägg: 20
Presentation
« skrivet: 2018-03-23, 20:23:41 »

Tack för godkännandet.

Tänkte presentera mig. Har äran att vara Klantbos bror. Är dock den äldre och med mer pondus.


Har spelat sedan barnsben. På elitnivå i Q2CTF och CS. Dock evigheter sedan och aimen har jag sedan länge förlorat. Numera har jag den viktiga rollen som lootbärare när jag spelar PUBG med några av er. Dock riktigt kul att få vara med och snacka skit och leverera välformulerade pikar vid väl valda tillfällen.


Kommer säkert dyka upp på något lan i framtiden (om Klantbo ger sin tillåtelse).


Väl mött,
  Jonas


Utloggad vandromedon

  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 596
  • WoW for the world
SV: Presentation
« Svar #1 skrivet: 2018-03-23, 20:28:12 »
Vommen


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Casual gamer

Utloggad Jaekeln

  • Retarded LordLars
  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 910
SV: Presentation
« Svar #2 skrivet: 2018-03-23, 21:49:27 »
 :thumb :wave :toot :gert
"The pedal to the blackened death metal!"

Utloggad Skalis

  • Old Help Desk Guru
  • Administratör
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 214
SV: Presentation
« Svar #3 skrivet: 2018-03-24, 08:32:59 »
Wälcommen  :banana
Vid ovisshet, ställ en fråga så kan man slippa det ovissa, men är du dum på riktigt så hjälper det inte att fråga!

Inloggad Frankman

  • Old Wife
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 158
SV: Presentation
« Svar #4 skrivet: 2018-03-24, 09:23:54 »
Hej och välkommen  :supporter
Insikt före åsikt!

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: Presentation
« Svar #5 skrivet: 2018-03-24, 11:11:34 »
Hej hej och välkommen!

Utloggad u.f.o

  • =[OG]=Medlem
  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 326
SV: Presentation
« Svar #6 skrivet: 2018-03-24, 13:24:42 »
 :thumb :pistols Välkommen

Utloggad klantbo

  • =[OG]=Medlem
  • 40-årskris
  • ****
  • Antal inlägg: 285
SV: Presentation
« Svar #7 skrivet: 2018-03-24, 16:38:37 »
Välkommen bror :)  :thumb

Utloggad SuperTed

  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 899
SV: Presentation
« Svar #8 skrivet: 2018-03-24, 21:02:56 »
Välkommen!

Utloggad rav

  • aka Ravage
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 234
  • Rock on!
SV: Presentation
« Svar #9 skrivet: 2018-03-24, 21:24:01 »
Hej och välkommen!  :thumb

Utloggad deathdealer

  • Old Skipper
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Phantom of the forum
  • ******
  • Antal inlägg: 8 391
  • frustra laborat qui omnibus placere studet
    • http://www.deathstar.se
SV: Presentation
« Svar #10 skrivet: 2018-03-25, 10:26:08 »
Välkommen.....


Jag förlorade oskulden när jag vart 13....men fick tillbax den när jag gift mig.....

Utloggad Letalis

  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 367
    • Hemligastugan
SV: Presentation
« Svar #11 skrivet: 2018-03-25, 12:12:17 »
Välkommen
Man skall icke stöta till muggen med kaffet när den är full. Då är den inte full längre

Utloggad GottfridssonTony

  • Husse
  • Övningskör
  • ***
  • Antal inlägg: 126
  • Pluttinutt
SV: Presentation
« Svar #12 skrivet: 2018-11-07, 23:56:40 »

Hejsan Chip Tjim och Scout!


Här kommer mitt OG CV för inspektion.


Jag är en fet ful full fattig fjolig pojke! (sorry jag kanske är lite binär i min syn på kön där..)


Jag har spelat med OG folk sen "urminnes tider" min karriär i OG började med att jag hjälpte till att hålla igång OG's BF3 servrar (lögn 1 bevisad, urminnes tider var långt innan bf3) medans riktiga människor arbetade.


*EDIT* JAG HAR VARIT HÄR SEN 2012-01-13, 18:52:05  JAG ÄR FÖR GAMMAL!!! *END EDIT*


De få gånger OG's TS varit trasig har jag erbjudit min TS. Det handlar inte om pengar eller stjärnor i kanten. Trevligt folk ska kunna prata med varandra utan kostnad för någon inblandad!


Men vem är jag som är fet ful och fattig, låt oss bita lite i det personliga!


Jag har personliga åsikter som jag för snabbt delar med folk som jag tror är likasinnade, ibland har jag fel och uppfattas som stötande, jag skyller på mamma!


Jag kan inte styra mitt personliga SPAM filter när religiösa/rasistiska/dumskallar/egenutseddaPCpoliser säger saker så slår filtret till och på riktigt 1 minut efteråt har jag inte en aning om att det hänt. Jag är ett dåligt vittne eftersom mitt spamfilter slår in omedelbart när dumskallar uttalar sig. dvs. jag accepterar saker som jag kanske inte borde acceptera. Jag skyller på att spam filtret ibland är trasigt, antagligen mammas fel...


Det är enklare att acceptera än att exkludera.


Varsogod att tilldela en "omgiven av idioti" färg eller annan falang som exempelvis horoskoptillhörighet som du anser passar. Den vetenskapliga grunden är likvärdig. == vipps där kom min "religiösa" fanatism fram, science is my drug!


Jag är lite känslig på TS. när man ändrar sin MIC placering eller konfigurering dvs. samma som att köpa nytt headset så måste man köra self test. På OG's TS så är jag mer inkluderande men det gör ont när vissa inte sköter sitt ansvar med "self test". TS är inte självinställande som andra konkurrenter är.


Gemenskapen på OG's LAN som jag medverkat i (Sandviken LAN) och TS. det är vackert och trevligt. Som Sandviken bo är det moraliskt fel att fortsätta deltaga utan att vara medlem, rent ekonomiskt är det snålt att inte vara medlem! (primär anledning till att jag söker medlemskap är ekonomisk rättvisa)


Det är tråkigt nog så att jag inte engagerar mig så mycket i digital gemenskap just för stunden, egentligen den senaste månaden, jag har annat i livet att fokusera på.


Min senaste sväng med OG gaming var ett par veckor i GTA-V med stjärnorna som spelar det spelet. Det var även min senaste "spela tillsammans med andra" sväng. Jag har annat att göra om dagarna.


Ödmjukt med ekonomisk motivation (jag vill betala rättvist mer för gemenskapen på vinterlan) har jag ansökt om medlemskap genom att tala med en av de högsta gudarna i OG.


Jag vill inte glömma bort att nämna den vackra mannen från vårt grannland västerut som representerat OG på ett sätt som borde få oss alla att skämmas! Eller skäggot som hänger på en annan onämnbar TS som varje dag representerar OG på ett sätt som gör mig ödmjuk! Ingen nämnd ingen glömd.


Med ett djupt bugande och med halsen blottad inför vilddjuren erbjuder jag min feta lekamen.


(plz be gentle!)
« Senast ändrad: 2018-11-08, 00:44:16 by GottfridssonTony »

Utloggad Foppa

  • =[OG]=Medlem
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 534
SV: Presentation
« Svar #13 skrivet: 2018-11-08, 22:39:50 »
Lögn nr2 han har egentligen bara 21 kills With knife

 

Senaste inlägg