Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: ...du vill tillåta åtkomst i Outlook  (läst 8248 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest3

  • Gäst
...du vill tillåta åtkomst i Outlook
« Svar #15 skrivet: 2005-04-06, 10:17:42 »
Har själv suttit ett bra tag och letat efter säkerhetsnivå-inställning utan resultat. Tror inte det finna faktiskt, Johnny. Orsaken till det är säkert att det införts i Servicepacket och därför inte är integrerat i Outlooks inställningar på samma sätt.

Utloggad Johnny Hazard

  • =[OG]=Medlem
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 040
  • - TK? Men du hade ju fel kläder!
...du vill tillåta åtkomst i Outlook
« Svar #16 skrivet: 2005-04-06, 10:46:37 »
Det finns ALLTID sätt att komma runt saker o ting - kan kanske räcka med ett registerhack. Eller så finns det nått bra verktyg för att ändra på säkerhetsinställningen.


"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
"My Big Fat Excuse is on cooldown!"

guest171

  • Gäst
...du vill tillåta åtkomst i Outlook
« Svar #17 skrivet: 2005-04-06, 10:59:17 »
Om det nu är Acrobat som bråkar så testa det här


Thanks Morm...your suggestion worked!  I had the same problem (annoying daialog box that states that a program is trying to access my email addresses and di I wish to allow? I can allow this for 1, 5 or 10 minutes) on 2 Dell Dimension 8100s after I installed Office 2003. The workstations both had Adobe Acrobat 6.0 Pro. I changed the LoadBehavior from 3 to 0...now it works fine! thanks again Morm.

JA

>HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Office\Outlook\Addins\PDFMOutlook.PDFMOutlook\

>Change LoadBehavior from 3 to 0. This will stop the Acrobat bar from loading, and seemed to resolve the >problem for me.

Utloggad Enos Pork

  • Old Gent
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 455
  • Snygg kan du vara själv!
...du vill tillåta åtkomst i Outlook
« Svar #18 skrivet: 2005-04-06, 11:19:51 »
Men det är inte Acrobat som bråkar med Outlook - Tvärtom.
Jag vill ju ha Acrobat's verktyg i listen.


Hursomhelst är det bra puckat av Outlook att bara säga:

"Hej! Det är ett program som vill komma åt e-postadresserna. Jag tänker inte tala om vilket men du får välja om du vill tillåta det bara den här gången.

P.S. Jag kommer att fråga varje gång det här programmet begär åtkomst. Man vet aldrig, du kan ju ändra dig inom loppet av 10 minuter."

 :doh

Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is; never try.

guest3

  • Gäst
...du vill tillåta åtkomst i Outlook
« Svar #19 skrivet: 2005-04-06, 12:19:58 »
:lolabove Exakt, Enos.

guest171

  • Gäst
...du vill tillåta åtkomst i Outlook
« Svar #20 skrivet: 2005-04-06, 12:50:06 »
Citat från: Enos Pork
Jag vill ju ha Acrobat's verktyg i listen.


Några poster efter det jag quotade förut så skrev någon:

Citat från: black-bear@experts-exchange
I always get the message when I first attempt to compose a message (with Word as my email editor).  I tried your reg change in >HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Office\Outlook\Addins\PDFMOutlook.PDFMOutlook\

The acrobat bar is still loading, but I no longer get the annoying daialog box that states that a program is trying to access my email addresses.


Så testa med att ändra och se vad som händer

 

Senaste inlägg