Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Träningsobjekt, anfallare  (läst 2602 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad davs

  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 896
Träningsobjekt, anfallare
« skrivet: 2006-05-09, 00:11:37 »
Sitter och letar träningsobjekt till en nysatsatsning.
Hade tänkt mig anfallare men dålig koll på vad dom ska ha nuförtiden. Fortfarande målgörare och framspel som är det viktigaste? Eller spelar ytter/speluppläggare oxå in?!

Och vilken nivå ska man köpa in? har nu köpt 3 st 18åringar som legat på feno mål och bra/ypp framspel.. men dom kostar ju runt 10 mille då..hehe eller det är iaf vad jag gett för dom ;)
ska man satsa på nått annat?

ska iaf bli skoj o lira nått annat, 343 eller 433 med kontringar (svårt o släppa kontringar helt!)

Utloggad Loophole

  • Old Drugdealer
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 929
Träningsobjekt, anfallare
« Svar #1 skrivet: 2006-05-09, 09:01:15 »
Det låter som OK TO och om vettiga priser. Framspel på bra eller därutöver är det som driver upp priserna. Övriga priser på anfallare är i sjunkande. En anfallare med usel - dålig fs men med oförglömligt målgörare kan man få för nära 20 mille nu.
Eagles may soar, but weasels dont get sucked into jetengines


A bullet may have your name on it, but a grenade is adressed "to whom it may concern".

Everything happens for a reason. But sometimes that reason is that you are stupid and make bad decisions.

guest186

  • Gäst
Träningsobjekt, anfallare
« Svar #2 skrivet: 2006-05-09, 10:42:26 »
Jag letar också anfalls TO. Men jag tror inte jag tänker köpa in lägre än Guda 19:åringar. Skiljer inte så mycket i pris...

Utloggad Redbeard

  • Old nuclear hazard
  • =[OG]=Medlem
  • Going post(al)
  • *****
  • Antal inlägg: 4 288
Träningsobjekt, anfallare
« Svar #3 skrivet: 2006-05-09, 10:44:13 »
SU är enligt min mening helt meningslöst för en anfallare såvida dom inte har ändrat något i matchmotorn.

Ytter är användbart men fortfarande billigt på transfern om du nu vill få ut så mycket som möjligt för dina killar.

Framspel på ypp+ är vad jag rekommenderar även om det spelmässigt är något överskattat.

Jag har faktiskt beslutat att börja träna en ypperlig 17-åring men bara för att det är en egen junis vilket jag tycker är kul.

Har du råd så köp in feno-unika 18-19åringar.

Är det förresten någon som kan säga mig hur bra det är med 4-3-3 med tre im och aim. funderar på att försöka boosta försvaret lite
Har du supit upp spriten i kompassen - Styr efter topplanternan.

Utloggad davs

  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 896
Träningsobjekt, anfallare
« Svar #4 skrivet: 2006-05-09, 11:15:10 »
Citat från: ChOkE
Jag letar också anfalls TO. Men jag tror inte jag tänker köpa in lägre än Guda 19:åringar. Skiljer inte så mycket i pris...


mja, ska dom ha det minsta i framspel...så skiljer det ganska mycket i pris. Ska man dessutom som jag köpa in 6 på 1 vecka så blir det svårt att va allt för kräsen. Vill helst ha 18 åringar oxå så man inte behöver byta än på ett par år ;)
Dessutom köper jag bara svenskar  :)

aja, men framspel och målgörare får det bli man satsar på då.

guest186

  • Gäst
Träningsobjekt, anfallare
« Svar #5 skrivet: 2006-05-09, 17:10:45 »
@Davs: Det hela beror på hur långt man ska träna dom. När dom börjar komma uppåt i stegen får man knappt ett korvöre mer betalt även om dom så ens har Feno i framspel. Sen kan jag inte riktigt köra med ypp-feno målgörare i V:an om jag vill vinna matcher :)

guest186

  • Gäst
Träningsobjekt, anfallare
« Svar #6 skrivet: 2006-05-09, 17:13:44 »
Citat från: Redbeard
Är det förresten någon som kan säga mig hur bra det är med 4-3-3 med tre im och aim. funderar på att försöka boosta försvaret lite

Kör 3-4-3 med en Yiim istället! Bättre mittfältsbetytg > bättre försvar

 

Senaste inlägg